olisiko hyviä loitsuja?

loitsutyttö

Hei! Haluaisin tietää jotain hyviä loitsuja, en pahuuteen vaan hyvyyteen.

13

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loitsutyttö

Olen muuten harjoittanut noituutta 2 vuotta

• Eisitäoo

Ei niitä loitsuja oo ei ne toimi! Hyvät ihmiset älkää ihmeessä alkako harjoittamaan magiaa se on saatananpalvontaa!!

• Loitsutyttö

Hei "eisitäoo"! Anteeksi nyt, mutta sinun käsityksesi on väärin... Olet ilmeisesti nähnyt vain mustaamagiaa... Jos edes olet nähnyt sitä... Mutta SE on pahaa taikuutta. Ja kuten tuossa ensimmäisessä jutussani sanoin, haluan niitä loitsuja HYVYYTEEN, en todellakaan pahuuteen. Ja mitä ikinä siitä ajaelettekin, olen noita. Ja ne loitsut toimii kyllä, usko pois. Pitää vain uskoa, ja tahdonvoimallaan pistää se tapahtumaan. Ei sitä kuitenkaan PAKOTETA tapahtumaan, ei. Jos olet koettanut jotakin loitsua, olet varmaankin epäillyt, ja se ei ole tapahtunut...

• kerpeleentaasana

Silloin kun harmittaa oikein kovasti niin pääsee loitsuja suusta...

• Loitsutyttö

Hmm... Ja mitäköhän tuo tarkoitti?

• usko HERRAAN Jeesukseen niin pelastut.avuksi huuda Herran nimeä

• hjjhhj

Simsalabim

• Varoittava_esimerkki

Älä ala harrastamaan loitsemista. Olivatpa loitsut sitten "hyviä" tai pahoja, ovat ne aina pahasta. Se kaikki on Jumalan tahtoa vastaan ja aiheuttaa sinulle ennen pitkää vain pahoja asioita. Itse olin nuorena kiinnostunut ihan samoista asioista ja voin kokemuksesta sanoa, että et tiedä, mihin olet astumassa. Lue mieluumin kristittyä kirjallisuutta. Älä anna Pahalle valtaa. Se tuhoaa elämäsi ennen pitkää.

• Loitsutyyppi

Mä en tiiä uskonko taikuuteen mutta sitten uskon jos joku kertoo loitsun esimerkiksi lentämis loitsun ja se toimii niin tietty uskon.

• 87765678

Taikuutta ei ole. On vain hyväuskoisten vilkas mielikuvitus. On toki näyttäviä temppuja ja hyviä ns. taikureita, joilla on hyvät taustajoukot ja rekvisiitta. Sorminäppäryyteen ei taikuutta tarvita. Kertomukset kasvavat aikojen myötä.

• ElleRiina

Verenvuodon pysäyttämis loitsu:

Pysähdy veri, seiso veri
      Seiso niinkuin Kristus
      Jordanvirralla
      Ja niinkuin piikaisten isä.

Tää toimii

• hghghfghgfh

Entisaikana oli kyllä ihan silkkaan kateuteenkin kysyttyjä manaajia epäonnea tuottamaan.Siksi tänäpäivänäkin ihmetys miksi juuri henkilöt jotka rakastettuja ja varsikin hyvä ura sitten jostakin syystä kuolevat ennenaikojaan joko onnettomuus joka ihan puskista tai yllätävä sairaus.

• ssssssssssssd

ElleRiina: nyt äkkiä sairaalaan töihin. Siellä ne neuloo ihan turhaan haavoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      2984
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1867
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1850
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1444
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      74
      1433
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1308
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1275
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      79
      1215
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1058
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      100
      1048
    Aihe