Paras dieetti?

RogueWantsToBeSkinny

Joo siis oon kokeillu vaa paastoamista (laihduin 1 kg, paastosin 3 päivää), 2468 (monta kertaa tehny, eka kerralla laihduin 2.1 kg kolmessa päivässä), IF (oon nyt siinä, siis paastoon 22 tuntia ja syön 19-21 aikana 600 kaloria. Laihduin kaks päivää sitte 0.6 kg päivässä), Fed Up Challenge (eli tää ei ole mikää anailu dieetti vaa tosi terveellinen. Siinä ei syödä mitään jossa on lisättyjä sokereita. Sillo en voinu punnita mut näin muutoksia ja olin tosi ilonen koska sain vaa sokerit hedelmistä ja ne auttaa masennukseen etc.) Ja sitte suklaa mono,( laihduin sillä 0.5 kg päivässä, join 7 litraa vettä (joo oon niiku addiktoitunu veteen lol juon yleensä 6-8 litraa päivässä, yritän vähentää koko ajan) ja se toimi hyvin mut tuntu siltä että kuolen koska pelkkää suklaata kolme päivää, tuntu kauheelta) joten haluaisin muita dieettejä, onko teillä mitää sellasia jossa laihtuu vähintää 0.5 kg päivässä? Kiitoooos. Laittakaa myöa omia dieettejä alle ja sanokaa mikä niistä toimi parhaiten(:

6

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi rogue, kannattaa kokeilla armeija dieettiä. Siinä pitäis laihtua 4,5kg 3päivässä. Itse laihduin siinä 3,9kg koska lipsu vähä. Mut kokeile ihmeessä! :)

• rebeeee

Itekki kaipailis vinkkejä. Alotan tänään 2468 :)

• rebeee

vituttaa ahistaa itkettäää...oon jo viikon junnannu samassa painossa! Eilen siis alotin ton 2468 tai 280kcal tarkasti laskettuna tuli. En kestä jossei tää läski lähe ja äkkiä mun kehosta poisssssssssssssssssssssss!!! Neuvoja anyone? Ja 1200kcal syöminen ei vaan onnistu tällä hetkellä..

• Plösö

Noin paljon ei ole edes tieteellisesti laskettuna mahdollista laihtua noin lyhyessä ajassa.
      Ota rennompi asenne. 500 gramma tai kilo viikossa, maksimissaan kilo ja puoli on sopiva määrä.
      Muista että kyse on siitä että paino putoaa (eikä nouse!), ei siitä kuinka nopeasti se putoaa.

• Kokemustaon

Lasket päivittäisen kulutukses (tätä varten on nettisivuja) ja jos se on esim. 1500 niin syöt vaikka 1200
      Pikadieeteillä nyt ei vaan saa pysyviä tuloksia

• Lisääää

Kertokaa lisää hyvii dieettei. Onks joku kokeillu vaik omena/mandariini/ananas/porkkana monoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe