Paras dieetti?

RogueWantsToBeSkinny

Joo siis oon kokeillu vaa paastoamista (laihduin 1 kg, paastosin 3 päivää), 2468 (monta kertaa tehny, eka kerralla laihduin 2.1 kg kolmessa päivässä), IF (oon nyt siinä, siis paastoon 22 tuntia ja syön 19-21 aikana 600 kaloria. Laihduin kaks päivää sitte 0.6 kg päivässä), Fed Up Challenge (eli tää ei ole mikää anailu dieetti vaa tosi terveellinen. Siinä ei syödä mitään jossa on lisättyjä sokereita. Sillo en voinu punnita mut näin muutoksia ja olin tosi ilonen koska sain vaa sokerit hedelmistä ja ne auttaa masennukseen etc.) Ja sitte suklaa mono,( laihduin sillä 0.5 kg päivässä, join 7 litraa vettä (joo oon niiku addiktoitunu veteen lol juon yleensä 6-8 litraa päivässä, yritän vähentää koko ajan) ja se toimi hyvin mut tuntu siltä että kuolen koska pelkkää suklaata kolme päivää, tuntu kauheelta) joten haluaisin muita dieettejä, onko teillä mitää sellasia jossa laihtuu vähintää 0.5 kg päivässä? Kiitoooos. Laittakaa myöa omia dieettejä alle ja sanokaa mikä niistä toimi parhaiten(:

6

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi rogue, kannattaa kokeilla armeija dieettiä. Siinä pitäis laihtua 4,5kg 3päivässä. Itse laihduin siinä 3,9kg koska lipsu vähä. Mut kokeile ihmeessä! :)

• rebeeee

Itekki kaipailis vinkkejä. Alotan tänään 2468 :)

• rebeee

vituttaa ahistaa itkettäää...oon jo viikon junnannu samassa painossa! Eilen siis alotin ton 2468 tai 280kcal tarkasti laskettuna tuli. En kestä jossei tää läski lähe ja äkkiä mun kehosta poisssssssssssssssssssssss!!! Neuvoja anyone? Ja 1200kcal syöminen ei vaan onnistu tällä hetkellä..

• Plösö

Noin paljon ei ole edes tieteellisesti laskettuna mahdollista laihtua noin lyhyessä ajassa.
      Ota rennompi asenne. 500 gramma tai kilo viikossa, maksimissaan kilo ja puoli on sopiva määrä.
      Muista että kyse on siitä että paino putoaa (eikä nouse!), ei siitä kuinka nopeasti se putoaa.

• Kokemustaon

Lasket päivittäisen kulutukses (tätä varten on nettisivuja) ja jos se on esim. 1500 niin syöt vaikka 1200
      Pikadieeteillä nyt ei vaan saa pysyviä tuloksia

• Lisääää

Kertokaa lisää hyvii dieettei. Onks joku kokeillu vaik omena/mandariini/ananas/porkkana monoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      38
      1900
    2. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1475
    3. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      37
      1459
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      169
      1363
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1219
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1211
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      876
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      58
      838
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      12
      824
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      775
    Aihe