Paras dieetti?

RogueWantsToBeSkinny

Joo siis oon kokeillu vaa paastoamista (laihduin 1 kg, paastosin 3 päivää), 2468 (monta kertaa tehny, eka kerralla laihduin 2.1 kg kolmessa päivässä), IF (oon nyt siinä, siis paastoon 22 tuntia ja syön 19-21 aikana 600 kaloria. Laihduin kaks päivää sitte 0.6 kg päivässä), Fed Up Challenge (eli tää ei ole mikää anailu dieetti vaa tosi terveellinen. Siinä ei syödä mitään jossa on lisättyjä sokereita. Sillo en voinu punnita mut näin muutoksia ja olin tosi ilonen koska sain vaa sokerit hedelmistä ja ne auttaa masennukseen etc.) Ja sitte suklaa mono,( laihduin sillä 0.5 kg päivässä, join 7 litraa vettä (joo oon niiku addiktoitunu veteen lol juon yleensä 6-8 litraa päivässä, yritän vähentää koko ajan) ja se toimi hyvin mut tuntu siltä että kuolen koska pelkkää suklaata kolme päivää, tuntu kauheelta) joten haluaisin muita dieettejä, onko teillä mitää sellasia jossa laihtuu vähintää 0.5 kg päivässä? Kiitoooos. Laittakaa myöa omia dieettejä alle ja sanokaa mikä niistä toimi parhaiten(:

6

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi rogue, kannattaa kokeilla armeija dieettiä. Siinä pitäis laihtua 4,5kg 3päivässä. Itse laihduin siinä 3,9kg koska lipsu vähä. Mut kokeile ihmeessä! :)

    • rebeeee

      Itekki kaipailis vinkkejä. Alotan tänään 2468 :)

      • rebeee

        vituttaa ahistaa itkettäää...oon jo viikon junnannu samassa painossa! Eilen siis alotin ton 2468 tai 280kcal tarkasti laskettuna tuli. En kestä jossei tää läski lähe ja äkkiä mun kehosta poisssssssssssssssssssssss!!! Neuvoja anyone? Ja 1200kcal syöminen ei vaan onnistu tällä hetkellä..


    • Plösö

      Noin paljon ei ole edes tieteellisesti laskettuna mahdollista laihtua noin lyhyessä ajassa.
      Ota rennompi asenne. 500 gramma tai kilo viikossa, maksimissaan kilo ja puoli on sopiva määrä.
      Muista että kyse on siitä että paino putoaa (eikä nouse!), ei siitä kuinka nopeasti se putoaa.

    • Kokemustaon

      Lasket päivittäisen kulutukses (tätä varten on nettisivuja) ja jos se on esim. 1500 niin syöt vaikka 1200
      Pikadieeteillä nyt ei vaan saa pysyviä tuloksia

    • Lisääää

      Kertokaa lisää hyvii dieettei. Onks joku kokeillu vaik omena/mandariini/ananas/porkkana monoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe