Teen rankkaa vuorotyötä hoitoalalla. En seurustele kenenkään kanssa, koska kaikki tyypit joiden kanssa olen joskus yrittänyt jotain vakituisempaa ovat olleet mustasukkaisia työstäni ja ajankäytöstäni. Tienaan ihan kivasti ja oma kämppä maksettu joten rahaa jää joka kuukausi hyvin käteen.
Henkisesti raskas työ vaatii raskaat huvit. Siksi tykkään juhlia ystävättärien kanssa ja käydä illallisilla. Teemme usein yhdessä ulkomaanmatkoja. . Seksiä saa helposti baareista ja se riittää minulle. En kaipaa riippakiveä enkä kaipaa mitään muutakaan. Haluan olla vain onnellinen ja nauttia elämästä.
Jos tämä on mielestänne jotenkin lutkailua ja tuomittavaa, ihan sama! Tässä on omasta elämästäni kysymys enkä tee kenellekään mitään pahaa. Seksissä harrastan seksiä vain turvallisten tyyppien kanssa ja yleensä kumin kanssa. Koskaan ei tauteja ole tullut ja antibiooteilla niistä pääsee eroon, jos vahinko pääsisi tapahtumaan (mitä pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, kumi ei ole hajonnut kertaakaan)
Nauttikaa tekin elämästä ja lopettakaa tuo itsenäisten naisten haukkuminen. Ehkä olette vain kateellisia, että jollain toisilla on elämä
Pärjään hyvin ilman miestä
80
<50
Vastaukset
- m39v
Tuossa iässä saa jo tehdä mitä vaan ja ketään ei varmasti kiinnosta niin paljon että jaksaisi edes paheksua.
- ksejlfk
Aloittajan kaltainen vanha akka voi nussia vaikka aasia eikä se ketään kiinnosta.
- m39v
ksejlfk kirjoitti:
Aloittajan kaltainen vanha akka voi nussia vaikka aasia eikä se ketään kiinnosta.
Aasit on sympaattisia eläimiä. Vähän kuin hevoset joihin on asennettu aivot.
- yksinäinennn
Teet aivan oikein. Nauti valitsemastasi tiestä!
Minä tein väärin, odotin oikeaa ja säästelin itseäni tavismiehelle, jäi luu kouraan siveydestä huolimatta. Aivan sama vaikka olisin pitänyt hauskaa komeiden jännäpoikien(palstatermein kuvailtuna) kanssa.
Onkohan liian myöhäistä alkaa tekemään samaa, pitkää kunnollista parisuhdetta kun ei ole tarjolla kuitenkaan.
Eri asia sitten kuin introvertti tuollaiseen menoon edes sopii ja kun on muutenkin niin kokematon..- m39v
Anna palaa. Kunnollinen parisuhde pitäisi tuossa vaiheessa olla jo. Itse sinun on tiedettävä mikä sopii ja mikä ei.
- yksinäinennn
Kyllähän minä sen ymmärrän että parisuhdetta en enää saa mutta silti on aika pelottavaa hypätä ihan eri elämään mihin olen tottunut. Olisko minusta edes siihen. AIka noloa tässä iässä olla ihan kokematon. Aivan urpo.
Ehkäpä jatkan vain näin yksinäni loppuun saakka vaikka joskus toisen läheisyys kiinnostaisikin, olisi edes seksiä, tulee joskus ajateltua.
Lopulta sitä toivoisi että olisi ihan oikeasti joku jonka kanssa mennä jonnekin, harrastaa asioita ja jutella, joku joka pitäisi hyvänä ja pitää hyvänä. Saisipa nuo ajtukset kokonaan loppumaan.
Kai ne ajan kanssa loppuu kun ikää tulee aina vain enemmän. Ei haittaa vaikka olet kokematon, niinhän minäkin olen.
Olen kiinnostunut sekä seksisuhteesta, että parisuhteesta, mutta mitä siitä tulisi, niin sitä ei tiedä tässä vaiheessa, mutta minulle voi kirjoittaa oikeen mielellään meiliin! Tuo numero nimimerkissäni ei täysin vastaa ikääni, joten se selviää vasta kahdenkesken.- m39v
yksinäinennn kirjoitti:
Kyllähän minä sen ymmärrän että parisuhdetta en enää saa mutta silti on aika pelottavaa hypätä ihan eri elämään mihin olen tottunut. Olisko minusta edes siihen. AIka noloa tässä iässä olla ihan kokematon. Aivan urpo.
Ehkäpä jatkan vain näin yksinäni loppuun saakka vaikka joskus toisen läheisyys kiinnostaisikin, olisi edes seksiä, tulee joskus ajateltua.
Lopulta sitä toivoisi että olisi ihan oikeasti joku jonka kanssa mennä jonnekin, harrastaa asioita ja jutella, joku joka pitäisi hyvänä ja pitää hyvänä. Saisipa nuo ajtukset kokonaan loppumaan.
Kai ne ajan kanssa loppuu kun ikää tulee aina vain enemmän.Ehkä ihan ensin sinun pitäisi päättää kumpi on suurempi ongelma: kokemattomuus vai nolous. Miehet kaikista huonoista puolista huolimatta kuitenkin osaa ajatella naisen yksilönä eikä jonain stereotyypin edustajana, ainakin jotkut.
Kyllä. Yksin oleminenkin on hyvä vaihtoehto, mutta paljon paremmalta se luultavasti tuntuu jos on kokenut toisenkin puolen. - yksinäinennn
m39v kirjoitti:
Ehkä ihan ensin sinun pitäisi päättää kumpi on suurempi ongelma: kokemattomuus vai nolous. Miehet kaikista huonoista puolista huolimatta kuitenkin osaa ajatella naisen yksilönä eikä jonain stereotyypin edustajana, ainakin jotkut.
Kyllä. Yksin oleminenkin on hyvä vaihtoehto, mutta paljon paremmalta se luultavasti tuntuu jos on kokenut toisenkin puolen.Niin kai se olisi parempi kokea asian toinenkin puoli.
Mutta naiselle voi sattua matkalla paljon pahaakin ja sekin pelottaa. Nyt olen ainakin turvassa. - yksinäinennnn
rebelfly83 kirjoitti:
Ei haittaa vaikka olet kokematon, niinhän minäkin olen.
Olen kiinnostunut sekä seksisuhteesta, että parisuhteesta, mutta mitä siitä tulisi, niin sitä ei tiedä tässä vaiheessa, mutta minulle voi kirjoittaa oikeen mielellään meiliin! Tuo numero nimimerkissäni ei täysin vastaa ikääni, joten se selviää vasta kahdenkesken.En uskalla halea palstalta seuraa enkä usko että olen makuusi muutenkaan. Onnea seuranhakuun!
yksinäinennnn kirjoitti:
En uskalla halea palstalta seuraa enkä usko että olen makuusi muutenkaan. Onnea seuranhakuun!
Sinähän se minun makuni tiedät.
- yksinäinennnn
rebelfly83 kirjoitti:
Sinähän se minun makuni tiedät.
Tiedän miesten yleisen maun johon minunlaiseni nainen ei kuulu, ja jos kuuluu niin korkeintaan siihen asti kun parempi tulee näköpiiriin.
Löydät kyllä jonkun sopivamman. Usko pois. yksinäinennnn kirjoitti:
Tiedän miesten yleisen maun johon minunlaiseni nainen ei kuulu, ja jos kuuluu niin korkeintaan siihen asti kun parempi tulee näköpiiriin.
Löydät kyllä jonkun sopivamman. Usko pois.Jaa, no ehkä sitten olet helvetin ruma..Ei minuakaan komeana voi puhutella.
Enkähän minä tässä mitään parisuhdetta ole luvannutkaan, sen että jos nyt olis naimassa käynyt ja katsoo mitä sitten tulee. Paneeko toisen kerran. En minä ketätahansa parisuhteeseen kelpuuta, muutenhan jo olisin parisuhteessa.
Mutta tuo kiinostaisi kuulla, et mitä tarkoitit, kun sanoit, että se partnerin haku olisi vain itsensä nolaamista ja nöyryyttämistä. Miten niin?
Paljonko sulla on mittaa ja painoa. Vaadimme lisää selityksiä elämättömälle elämällesi ja kohtuuttoman kovalle nynnyilemiselle:)- yksinäinennn
168cm ja 72kg. Liikun päivittäin ja harrastan tanssimista. En koe olevani sikaruma mutten kovin kauniskaan.
Ja ei kiitos, en ole kiinnostunut. Tulee vain joskus mieleen että jos olisi edes seksiseuraa, mutta tiedän olevani liian tunteellinen moiseen touhuun.
Onhan se itsensä nolaamista ja nöyryyttämistä kun ei mitään osaa ja käy mokailemassa miesten edessä. Aika harva aikuinen mies sellaista haluaa joka ei mitään osaa eikä ole kovin varma itsestään. Pitäisi osata jo jokainen temppu niin seksissä kuin muutenkin. Pitäisi olla itsevarman viileä jne. Kyllä sinä nämä tiedät, et viitsisi kysellä turhia.
KAIKKI kokeneemmat ja villimmät ystävät ovat jo pariutuneet, osa naimisissa lapsineen. Ei siinä ollut mitään väliä kuinka kokeneita olivat, päinvastoin, kokemattomuus on este myös naisen pariutumiselle.
Ja luuletko todella että näiden kirjoitusten jälkeen tahtoisin tavata? Kuolisin häpeästä.
- Käyttäjätutkimus
Monenko miehen nussima olet?
- notodellamonen
anteeksi hei, pärjäätsä?
- Ex---PUA
Se on selkeää lutkailua, ja säälittävää ikäkriisin kompensointia.
Lisäksi, todiste siitä että sinähän tarvitset miestä, jopa siinä määrin että päästät joka viikonloppu halukkaat päällesi ähkimään.
Ne jotka eivät tarvitse miestä löytyvät nunnaluostareista, eikä mistään mummotunneleista hakemasta kikkulia kiimaansa ulisten. - 42mies-
Minä en edes nai. Teen vain töitä ja tienaan rahaa. En käy edes treffeillä , en ole edes yrittänyt etsiä ketään. Muutama nainen on pyytänyt kahville ja yks nais työkaveri kutsui kerran kotiinsa syömään mutta kieltäydyin. En edes usko että osaisin seurustella koska en osaa puhua naisille.
- 40ä
Samoin täällä! Tosin jo 47. Eipä ikinä yksikään nainen pyytänyt kahville tms vaikka en edes pahan näköinen ole. Viimeisin seurustelusuhde päättyi n. 15v sitten.
- arka78
Mulla sama juttu muuten, paitsi en kyllä uskalla vieraita miehiä kotiin raahata. Joten elän ilman seksiä. Miten varmistut, ettei kyseessä ole jotenkin vaarallinen tyyppi?
Toisaalta olen tottunutkin elämään ilman, mutta joskus tulee sellanen fiilis, että seksikin kelpais, sen vaan tarvitsisi olla sitten joku varmasti turvallinen tyyppi, en voi rentoutua muuten ja ei silloin voi nauttiakaan jos jännittää.- yksinäinennn
Itsekin pelkään kaikkea pahaa mitä voisi sattua jos tuollaista harrastelisi. Se mietityttää. Miehet voivat olla ihan elukoita.
Ja todellakin mitä järkeä jos ei tunnu mukavalta ja hyvältä, pahempi olo vain tulee ja traumoja. Yksinäisyys ei kuitenkaan niin paha vaihtoehto kuin raiskattu ja nöyryytetty. - m39v
yksinäinennn kirjoitti:
Itsekin pelkään kaikkea pahaa mitä voisi sattua jos tuollaista harrastelisi. Se mietityttää. Miehet voivat olla ihan elukoita.
Ja todellakin mitä järkeä jos ei tunnu mukavalta ja hyvältä, pahempi olo vain tulee ja traumoja. Yksinäisyys ei kuitenkaan niin paha vaihtoehto kuin raiskattu ja nöyryytetty.Ehkä ne irtonumerot ei ole sittenkään teidän kummankaan juttu? Mutta toisaalta jos se parisuhdejuttu ei ole tähän mennessä onnistunut, niin ei se varmaan ilman jotain muutosta onnistu jatkossakaan.
- Kilttimies_
yksinäinennn kirjoitti:
Ja todellakin mitä järkeä jos ei tunnu mukavalta ja hyvältä, pahempi olo vain tulee ja traumoja. Yksinäisyys ei kuitenkaan niin paha vaihtoehto kuin raiskattu ja nöyryytetty.Suurin osa miehistä on kunnollisia ja kilttejä. Miten te naiset aina onnistutte löytämään ne paskapäät. Ai niin kiltit miehet, eivät viehätä teitä seksuaalisesti toisin kuin ns. pahat pojat.
- m39v
Kilttimies_ kirjoitti:
Suurin osa miehistä on kunnollisia ja kilttejä. Miten te naiset aina onnistutte löytämään ne paskapäät. Ai niin kiltit miehet, eivät viehätä teitä seksuaalisesti toisin kuin ns. pahat pojat.
Nyt olisi ehkä mahdollisuus kuulla vastapuolta ilman ennakkoluuloja?
- yksinäinennn
m39v kirjoitti:
Ehkä ne irtonumerot ei ole sittenkään teidän kummankaan juttu? Mutta toisaalta jos se parisuhdejuttu ei ole tähän mennessä onnistunut, niin ei se varmaan ilman jotain muutosta onnistu jatkossakaan.
Ehkä näitä juttuja on vaan hyvä joskus kirjoitella ja kuulla muidenkin ajatukset asiasta. huomaa että on muitakin jotka kelailee näitä juttuja.
En voi kuvitella että alkaisin irtosuhteisiin vaikka joskus sitä yksinäisimpinä hetkinä tuuminkin. Ei ne minulle sovi.
Realisti on hyvä olla. Yksin on menty tähän asti ja kyllähän sitä pärjäilee näinkin. huonomminkin voisi olla. Orjana jossakin tai ihan arvottomana. Suomi on hyvä maa, myös naiselle. - yksinäinennn
Kilttimies_ kirjoitti:
Suurin osa miehistä on kunnollisia ja kilttejä. Miten te naiset aina onnistutte löytämään ne paskapäät. Ai niin kiltit miehet, eivät viehätä teitä seksuaalisesti toisin kuin ns. pahat pojat.
Vaikea kuvitella että ne kunnolliset ja kiltit miehet seksisuhteita haluaisi..mutta toisaalta eihän niille tunnu parisuhdekaan kelpaavan, ainakaan kiltin ja kunnollisen naisen kanssa.
Kai ne kiltit kuitenkin joskus pimeimpinä hetkinään ajattelee seksiseuran hakua, edes jotenkin auttamaan yksinäisyyttä ja läheisyydenkaipuuta.
Kuitenkin varmaankin ulkonäkö on tässä kaikessa se määräävä tekijä että kuka jää yksin ja kuka päätyy kaksin. - m39v
yksinäinennn kirjoitti:
Ehkä näitä juttuja on vaan hyvä joskus kirjoitella ja kuulla muidenkin ajatukset asiasta. huomaa että on muitakin jotka kelailee näitä juttuja.
En voi kuvitella että alkaisin irtosuhteisiin vaikka joskus sitä yksinäisimpinä hetkinä tuuminkin. Ei ne minulle sovi.
Realisti on hyvä olla. Yksin on menty tähän asti ja kyllähän sitä pärjäilee näinkin. huonomminkin voisi olla. Orjana jossakin tai ihan arvottomana. Suomi on hyvä maa, myös naiselle.Aika helposti sen huomaa että ihmiset on pettyneitä ja katkeriakin ja se sitten purkautuu tällaisella palstalla kaikkena kärjistettynä. Mutta useimmin varmaan vain palstalla.
Peiliä täällä ollaan aina tarjoamassa ratkaisuksi kaikkeen vaikka eihän se vika yleensä peilissä näy. Ihmiset tekee vääriä ratkaisuja väärään aikaan väärässä paikassa, mutta se pitäisi osata antaa anteeksi edes itselleen, koska muuten maailmakaan ei näytä antavan anteeksi. Ja maailman kanssa on paha olla vihoissa. - yksinäinennn
m39v kirjoitti:
Aika helposti sen huomaa että ihmiset on pettyneitä ja katkeriakin ja se sitten purkautuu tällaisella palstalla kaikkena kärjistettynä. Mutta useimmin varmaan vain palstalla.
Peiliä täällä ollaan aina tarjoamassa ratkaisuksi kaikkeen vaikka eihän se vika yleensä peilissä näy. Ihmiset tekee vääriä ratkaisuja väärään aikaan väärässä paikassa, mutta se pitäisi osata antaa anteeksi edes itselleen, koska muuten maailmakaan ei näytä antavan anteeksi. Ja maailman kanssa on paha olla vihoissa.Olen antanut anteeksi itselleni että olen tämmöinen kelpaamaton. Monta asiaa olisi kai voinut tehdä toisin nyt tulee aika vastaan ja on vain sinniteltävä valintojen kanssa.
Hetken selailin jopa treffipalstoja mutta tulin toisiin ajatuksiin. Ei näitä enää vanhemmalla iällä opi. On ihan oikeasti joskus parempi luovuttaa kuin että hakkaisi päätään seinään ja lopulta loukkaisi pahasti.
Peiliin olen katsellut ja kyllä peilikuvani minulle kelpaa sekä kuvainnollisesti että oikeasti, eri asia kun ei miehille kelpaa mutta sekin on vain hyväksyttävä.
Kiitos että sain purkautua, jaksan taas paremmin ja ymmärrän taas palstoja pitkästä aikaa selattuani ettei se parisuhdekaan aina auvoa ole. Turpiin tulee ja haukkuja saa kunnella ja mitä lie pitäis tehdä vaikkei edes huvittais tahi haluttais. Yksin ainakin saa päättää ihan itse kaikesta. - yksinäinennnn
Kilttimies_ kirjoitti:
Pakko tähän vielä kommentoida sen verran etten ole vielä hakenut irtosuhteita enkä muitakaan säätöjä, tuskin haenkaan ainakaan lähiaikoina kunhan tuumailen kun olen ajoittain todella yksinäinen ja läheisyydenkipeä. Tapaillut olen joskus tavismiehiä jotka lopulta eivät olleet minusta tarpeeksi kiinnostuneita.
Pakko on vielä yllytyksesi vuoksi kommentoida että eipä ne kiltit miehetkään kilttejä naisia huomaa kun eivät ole jänniä ja tarpeeksi nättejä sekä seksuaalisesti viehättäviä. Yhtä lailla. Kilttimies_ kirjoitti:
Kuka nyt löysi paskapään?? :o
- 1116
Kilttimies_ kirjoitti:
Ehkä "jännämiehet" ovat sata kertaa aktiivisempia, kuin "kunnollisemmat" ja jo pelkillä todennäköisyyksien laskemisella, jos 99 yritystä sadasta on jännärien tekemiä, niin nainen suurella todennäköisyydellä haksahtaa jännäilijään, joka on opetellut manipuloimaan naisia saadakseen haluamansa
yksinäinennn kirjoitti:
Olen antanut anteeksi itselleni että olen tämmöinen kelpaamaton. Monta asiaa olisi kai voinut tehdä toisin nyt tulee aika vastaan ja on vain sinniteltävä valintojen kanssa.
Hetken selailin jopa treffipalstoja mutta tulin toisiin ajatuksiin. Ei näitä enää vanhemmalla iällä opi. On ihan oikeasti joskus parempi luovuttaa kuin että hakkaisi päätään seinään ja lopulta loukkaisi pahasti.
Peiliin olen katsellut ja kyllä peilikuvani minulle kelpaa sekä kuvainnollisesti että oikeasti, eri asia kun ei miehille kelpaa mutta sekin on vain hyväksyttävä.
Kiitos että sain purkautua, jaksan taas paremmin ja ymmärrän taas palstoja pitkästä aikaa selattuani ettei se parisuhdekaan aina auvoa ole. Turpiin tulee ja haukkuja saa kunnella ja mitä lie pitäis tehdä vaikkei edes huvittais tahi haluttais. Yksin ainakin saa päättää ihan itse kaikesta.Jokellat kyllä niin uskomatonta paskaa ettei mitään rajaa.
Keksi vielä yksi syy lisää olla tapaamatta ketään.
Ihmiselle on äskettäin annettu tarjouksia hopeavadilla nenän alle vastaavia asioita läpikäyviltä miehiltä ja mitä sinä teet.. Jatkat vain sitä vitun reppanoimista ja jokeltelua. Päläpäläpälä.- yksinäinennn
CamelBoots kirjoitti:
Jokellat kyllä niin uskomatonta paskaa ettei mitään rajaa.
Keksi vielä yksi syy lisää olla tapaamatta ketään.
Ihmiselle on äskettäin annettu tarjouksia hopeavadilla nenän alle vastaavia asioita läpikäyviltä miehiltä ja mitä sinä teet.. Jatkat vain sitä vitun reppanoimista ja jokeltelua. Päläpäläpälä.Eipä ole kuule näkynyt hopeatarjotinta missään, itse on aina pärjättävä. Eikä tavalliselle, einiinhyvännäköiselle naiselle ole miehiä tarjolla.
On ikävää että heti asenne on tuo vaikka fakta on se ettei seksuaalisesti kokematon&parisuhteessa kokematon ole missään nimessä haluttu kumppani.
Minkä helvetin vuoksi pitäisi nolata ja nöyryyttää itseään vielä tämän enempää kun käteen jää silti luu. Mieti vähän mitä kirjoittelet!
- karkuteillä
Seksitauti kuten Hiv-ei hoidu antibiooteilla.Klamydia voi olla oireeton ja silti aiheuttaa tuhoa ..mistä teidät ettei tauti tarttunut? Käytkö säännöllisesti sukupuolitautitesteissä? Mutta kumin käytöstä älä luovukaan-Mistä tiedät että esim ulkomailla tyyppi jonka otat mukaasi -on turvallinen?
- ffyfyfyjfjytfj
Ei tarvitse edes ulkomaille mennä, jos kerran suomessakin joka kolmas nainen on saanut mieheltä turpiin. En kyllä itse uskaltaisi irtosuhteita harrastaa, ellen olisi joku kamppailulajien harrastaja.
Mutta ehkä joillakin on tosi hyvä ihmistuntemus. En tiiä, vaikea ymmärtää miten kukaan voi rentoutua seksissä täysin ventovieraan kanssa kun se meillä naisilla on joskus omankin kumppanin kanssa vaikeaa.
Eikä se vieras mies edes yhtään tiedä mistä tykkään, mistä en..
Mutta kukin tyylillään.
- Hienoaollalutka
Hehe. Helppo sanoa naisena että hyvin pärjää yksin kun seksiä halutessa riittää että menee baariin ja valkkaa sieltä sopivan päällensä ähkimään. Miehillä ei ole varaa moiseen luksukseen, koska seksivietti on korkeampi, jolloin olo menee apeaksi kun ei saa pitkään aikaan. Lisäksi se saaminen on aina kovan työn takana, eikä pää kestä jatkuvia epäonnistumisia.
- m39v
Kuten ylempää huomaat se luksuksen mahdollisuus on myös luonnekysymys. Kun se jonkun ähkiminen ei ole se mitä kaikki toivoo ja etsii.
Millainen ihminen käyttää seksistä ilmaisua "päällä ähkiminen"? Oletko kasvanut tiukan uskonnollisessa yhteisössä vai oletko niin nuori, ettet kehtaa puhua seksistä? Ensinnäkään mies ei ole läheskään aina päällä ja toiseksi seksi olisi kyllä tosi rasittavaa, jos toinen koko ajan ähkisi ja puhkuttaisi.
Jos heteronainen löytää seksiseuraa baarista, niin eikö hän silloin löydä nimenomaan miehen, eli miehetkin saavat seksiä baarista.- 1112
"Jos heteronainen löytää seksiseuraa baarista, niin eikö hän silloin löydä nimenomaan miehen, eli miehetkin saavat seksiä baarista."
Jos 10 naista baarissa antaa sille yhdelle miehelle ei voi sanoa, että miehetkin saa.
- mukavajakiltti
Tapailen yhtä naista ja harrastamme vain seksiä. Haluaisin seurustella sen kanssa mutta ei se ole suostunut.
"Seksiä saa helposti baareista ja se riittää minulle. "
"Seksissä harrastan seksiä vain turvallisten tyyppien kanssa ja yleensä kumin kanssa."
Juu...- Ikis__M
Eihän siinä mitään jos kerran olet onnellinen valitsemallasi tiellä JA sitten jos joskus tapaat semmoisen miehen jonka kanssa haluaisit ryhtyä pidempiaikaiseen suhteeseen olet sitten rehellinen hänelle menneisyydestäsi, kerrot heti ensitreffeillä siihenastisesta elämäntavastasi etkä sitten loukkaannu jos mies ei halua jatkaa tapailua ja/tai pitää sinua lutkana. Voihan se ollakin ettei pidäkään, on naisen seksuaalisuuteen vapaamielisesti suhtautuva mies jota vain naurattaa kertomasi jutut kullikaruselleista, silloinhan vakka löytää passelin kannen itselleen.
- kansijavakka
Kai noudatat omaa neuvoasi ja näytät kaikille deittikumppaneillesi avoimesti mitä olet tällä palstalla kirjoittanut, etkä sitten loukkaannu jos nainen tekstisi nähtyään ei halua jatkaa tapailua.
- Ikis__M
kansijavakka kirjoitti:
Kai noudatat omaa neuvoasi ja näytät kaikille deittikumppaneillesi avoimesti mitä olet tällä palstalla kirjoittanut, etkä sitten loukkaannu jos nainen tekstisi nähtyään ei halua jatkaa tapailua.
Se vähän riippuu, jos tulee puheeksi saatan näyttääkin. Pelkkä kirjoittelu on kuitenkin vähän eri juttu kuin altistaa tulevs kumppani erilaisille eksoottisille taudeille.
- kansijavakka
Ikis__M kirjoitti:
Se vähän riippuu, jos tulee puheeksi saatan näyttääkin. Pelkkä kirjoittelu on kuitenkin vähän eri juttu kuin altistaa tulevs kumppani erilaisille eksoottisille taudeille.
Kirjoittelu on suora heijastus persoonastasi ja arvoistasi. Jos pidät niitä ylevinä, niin esittelet niitä luonnollisesti heti kättelyssä.
- Ikis__M
kansijavakka kirjoitti:
Kirjoittelu on suora heijastus persoonastasi ja arvoistasi. Jos pidät niitä ylevinä, niin esittelet niitä luonnollisesti heti kättelyssä.
Eiköhän ne persoona ja arvot tule ajan kanssa esille jos alkaa tosissaan tutustumaan. Minun kanssa on turvallista tapailla useampaankin otteeseen ja harrastella seksiäkin, siinä kun ei ole välitöntä riskiä niin kuin seksuaalisesti vapaamielisen naisen kanssa josta saattaa jo ensimmäisellä kerralla saada jonkun kuvottavan, ehkä hengenvaarallisenkin tartunnan.
Minulla on pieni eriävä mielipide tosta alotuksen lopusta:
"Ehkä olette vain kateellisia, että jollain toisilla on elämä"
Elämä on elämä, vaikka voissa paistaisi... Ei se tarkota jos joku on ilman seksiä koko elämän, saatika ilman naista/parisuhdetta, ettei olisi elämää...
Ei mulla muuta...- Huihelvatta
Hoitsut ovat kaikki horoja
- HelluntaiJoonas
Sullapa mahtava paketti siinä, mikä ettei! Moni(?) mieskin tulee siinä samassa tyytyväiseksi.
Mutta olet oikeilla jäljillä siinä, että kateus se kalvaa joitakin; ei ole kerta kaikkiaan mahdollista elää kuten sinä.. ei lähelläkään.
Keskimääräisen naisen ja miehen ero. Väität pärjääväsi hyvin ilman miestä, mutta kuitenkin kehut harrastavasi miesten kanssa paljon seksiä. Eli siis tarvitset miehiä. Olet yksinkertainen ja tyhmä ihminen.
Olin about 15v hoitolalla vuorotyössä. Seurustelusuhteet ovat aina kaatuneet juuri siihen ettei kumppanit arvosta tekemääni arvokasta raskasta työtäni joka sitoo varsinkin viikonloppuisin minut kiinni ja kumppani yleensä oli vapaana. Koskaan ei pääse yhdessä lähtemään minnekään ja kesän lomatkin piti päättää jo talvella vaikka lumi oli maassa (kuka sitä oikeesti osaa sanoa maaliskuussa milloin haluaa pitää lomaa kesällä?). Jos tuli joku meno sellaisena viikonloppuna kun itse oli työvuorot niin hirveän väännän jälkeen sai hyvällä lykyllä vaihdettua vuoroja, mutta se kostautui niin että tulevaisuudessa sai olla useamman viikonlopun sitten kiinni koska oli luovuttava siitä harvasta vapaasta viikonlopusta. Varsinkin vanhusten laitoksissa oli käytäntö että ollaan kolmen viikon työvuorot joista 2 viikonloppua oli töitä ja yksi vapaata. Nyt tämän kesän olen nauttinut vapaudesta eikä töihin ole ollut ikävä. Mielelläni sitä makoilen laiturilla tai pihakeinussa tai tapaan ystäviäni aktiivisesti, sellaisia joita ehkä ole nähny välttämättä vuosiin. Mukavaa ollut myös lähteä reissuun ystävien kanssa.
- Se_on_akkojen_työtä
Ja onhan se myös aika homoa olla joku mieshoitsu...
- Ääliötvituttaa
Se_on_akkojen_työtä kirjoitti:
Ja onhan se myös aika homoa olla joku mieshoitsu...
Olet täys idiootti. Tässä oli just toisessa ketjussa puhetta miesten mitätöinnistä homottelun avaulla. Toi on just sitä! Hoitotyön on rankkaa työtä ja kovasti respektiä kaikille, jotka sitä työtä tekee ihan sukupuoleennkatsomatra.
Ääliötvituttaa kirjoitti:
Olet täys idiootti. Tässä oli just toisessa ketjussa puhetta miesten mitätöinnistä homottelun avaulla. Toi on just sitä! Hoitotyön on rankkaa työtä ja kovasti respektiä kaikille, jotka sitä työtä tekee ihan sukupuoleennkatsomatra.
Juuri noin. Miehet tällä palstalla ovat toistensa pahimpia vihollisia.
- epäpaska
helka kirjoitti:
Juuri noin. Miehet tällä palstalla ovat toistensa pahimpia vihollisia.
Emmekä ole. Toki emme pidä paskoista, toisin kuin naiset.
- Äädämi111111
Ääliötvituttaa kirjoitti:
Jee jee! Siinä kirjoitustaidoton on taas päästänyt tunteet valloilleen. Jee jee, se on kova juttu ne tunteet!
- manboy
Tässä sen näkee, että onnelliseksi voi tulla vaikkei ihan siihen päämääräänsä pääse mihin toivoisi. Tuo elämän onnellisuuden salaisuus. Vaikka elämä ei tarjoakaan minulle kaikkea sitä mitä toivoisin, tartun siihen mitä saan ja nautin siitä. Niin ei katkeroidu. Kaikkea hyvää aloittajalle elämässään!
- truethat
tätä komppaan :)
- 111111_
Kuinkahan moni aloittajan kaltaisista naisista, jos sattuu äiti olemaan jakaa tämän hienon elämänohjeen tyttärelleen? Peppua jakamaan vaan siitä se onnellisuus muodostuu.
- Ujoatm26v
Hyvä se naisena on nauttia elämästä kun voi jakaa persettä miten tahtoo. Mun mielestä olet lutka ja paheksun syvästi toimintaasi.
- Erääsmies
Onko aloittaja seksisuhteessa erään nuoremman miehen kanssa? Onko se nuorempi mies se riippakivi josta pitäisi päästä eroon?
- enusko
olet minun "riippakiveni" josta en halua päästä eroon :)
- enusko-
olet minun "riippakiveni" josta en halua eroon.
- pitäiskömun
varmuuden vuoksi vielä kolmannen kerran laittaa, ettei jäis nyt täälläkin epäselväksi. oot mun haluttu riippa
- heheeheheehehee
Heh-heh. Heh-heh-heh. Heh-heh-heh-heh.
- ItsePNäinen
Hyvä hoitsu!
Arvostan. Sinkku ja nainen saa myös harrastaa seksiä, mikä siinä on niin vaikeeta. Nämä päänsä aukojat jotka haukkuvat lutkaksi ja kuvaavat seksiä "päällä ähkimisenä" ovat ihan pihalla. Jotain omia patoutumia tai katkeruuksia. Hienoa että kaltaisiasi naisia on :)
Jos potentiaalista seurustelukumppania haittaa eletty elämä, ei ole tajunnut jotain oleellista. Kaikilla on sitä. Kuka sitäpaitsi kertoo KAIKEN yhdellekään kumppanilleen. No ei kukaan... Ihmisellä on oikeus myös elää eikä vartoilla "sitä oikeaa" siltä varalta että sitä saattaisi joku asia haitata...- Heteromies
"Ihmisellä on oikeus myös elää eikä vartoilla "sitä oikeaa" siltä varalta että sitä saattaisi joku asia haitata..."
Juuri näin. Antaa mennä vaan, se riittää kun itse olet sujut elämäsi kanssa. - Ujoatm26v
Heteromies kirjoitti:
"Ihmisellä on oikeus myös elää eikä vartoilla "sitä oikeaa" siltä varalta että sitä saattaisi joku asia haitata..."
Juuri näin. Antaa mennä vaan, se riittää kun itse olet sujut elämäsi kanssa.Olispa meillä miehilläkin oikeus elää ja sais pillua aina kun tekee mieli.
- siinäsulle
Ujoatm26v kirjoitti:
Olispa meillä miehilläkin oikeus elää ja sais pillua aina kun tekee mieli.
- Pukumies40
Pärjään hyvin ilman parisuhdetta. Seksiä saa suht helposti kun on rahaa ja hieno auto.
Nuorempana hain sitä parisuhdetta mutta naiset petti ja oli rentuista kiinnostuneita enemmän joten multa meni mielenkiinto aloittaa parisuhdetta kun näin millaisia naiset on. Nyt vanhempana naiset haluisi parisuhdetta kun ovat nussineet koko kylän renttujen kanssa mutta minua ei kiinnosta. Naisilla usein myös 1-3 lasta jonkun puliukon kanssa tehtynä. Eikä naisilla ole mitään moraalia vaan naivat just niitä paskoja tyyppejä ja sitten nelikymppisenä kelpais huolehtiva mies jolla hyvä työ.Älä siis kilttimies toisaalla valehtele, ettei kukaan sinua huolisi.
Ai niin, mutta kun olet patologinen valehtelija.
- fjdkksjfjdks
Ihmettelen vaan kahta asiaa:
- miten niin rankkaa työtä?
- miten niin siinä tienaa kivasti?- rahaatarvitseville
sopivat tulot, pienet menot. Kuka on laatinut nämä palkat? Lähihoitaja tarvitsee ainakin 5000e kk , puhtaana käteen. Raskas työ! Palkka pitää olla hyvä. Kiitos
- fhfjdkxhhfsjjaj
rahaatarvitseville kirjoitti:
sopivat tulot, pienet menot. Kuka on laatinut nämä palkat? Lähihoitaja tarvitsee ainakin 5000e kk , puhtaana käteen. Raskas työ! Palkka pitää olla hyvä. Kiitos
Eli ei tienaa kivasti.
Työn rankkuus jäi myös todistamatta.
- atännä
Minä ainakin myönnän olevani kateellinen.
Panisin kuin kani, jos löytyisi sopiva pantava :) Eikä tulisi tyhjää ja pahaa oloa tunteettoman seksin jälkeen.
Ja noi paheksuvat ätmit panisivat myös, jos vain joku niille seksiä tarjoaisi. Esittävät vain siveellistä, pirulaiset.Kyllähän tämä asia on tasan näin!
Ei mitään muta ku tulet ottamaan, äläkä siellä kujerra tyhjää.
Oon lähes kokematon mies ja mitään elämänsä parasta seksiä en lupaa kenellekkään, enkä mitään muutakaan.
- sinkku40-
Hoitotyö ei ole rankkaa. Tee teline töitä 10 tuntia päivässä tai paperitehaalla töitä 40 asteen lämpötilassa niin tiedät mit on rankka työ.
- ontosirankkaa
Mistä lähtien paperimiehet ovat tehneet töitä? Ilmastoidussa valvomossa selaillaan puhelinta.
- ätminki
Nainen ajattelee että pärjää hyvin ilman miestä koska nainen saa halutessaan miehen koska tahansa jos tulee tilanne että kaipaa läheisyyttä, seksiä rakkautta. Naiselle sinkkuus on valinta koska nainen saa suhteen helposti jos haluaa.
- drrew
Aloittajan sanojen takaa paistaa katkeruus elämää ja miehiä kohtaan. Piilokatkera kun ei saa kunnon jätkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418997T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331961Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261779- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941150Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75777