Sivrin aloittaminen

Sivari-intti

Hei olen tällä hetkellä inttiä käyvä henkilö, 36 aamui alla nyt. Olen ajatellut siirtyvän siviilipalvelukseen ja mietin että kuinka nopeasti sinne Lapinjärvelle on mahdollista päästä, sillä en ole saanut suoraa vastausta oikein mistään.
Siviilipalvelus sivun mukaan tilaa olisi marraskuun erälle, mutta onko minun mahdollista päästä siihen, sillä minulle kerrottiin että odotus aika saattaa olla jopa vuosi.
Toisena kysymyksenä olisi se että minkälaisia töitä reippalle nuorelle olisi, jolla on yo ja lukio todistus alla?
Kiitän vastauksista.

9

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siwarrior

Tuskin pääset suoraan intistä Lapinjärvelle. Kyllä siinä sitä odotusaikaa voi olla. Sinut kuitenkin potkitaan intistä pois heti, kun olet täyttänyt muutamat kaavakkeet ja puhunut asiasta esimiesten kanssa. Tällöin sinun ei tarvitse huolehtia, että ehditkö olemaan intin loppuun ennen Lapinjärvelle pääsyä.

Koulutustaustalla harvoin on merkitystä. Riippuu myös vähän siitä, että mitä haluaisit itse tehdä. Kaikissa voittoa tavoittelemattomissa yhdistyksissä ja kunnan/valtion palveluissa on mahdollista suorittaa sivari.

• Intti-sivari

Osasaatko sanoa arviolta yhtään, että kuinka kauan joutuisin odottamaan Lapinjärvelle pääsyä?

• Siwarrior

Se on niin tapauskohtaista, että en osaa yhtään sanoa. Aina voit toivetta esittää, mutta ottavat sisään heti sellaiseen erään, johon mahdut. Sen enempää en valitettavasti osaa sanoa.

• fdsgs

Samana päivänä pääset pois intistä, kun kerrot asiasi.
      Lykkäystä voi anoa hyvästä syystä, mutta aloitusajankohtaa ei voi itse päättää.

Se on ihan itsestä kiinni minne menee töihin, mutta kannattaa alkaa kyselemään työpaikkaa heti, kun saat tiedon aloitusajankohdasta. Parhaat/järkevät paikat menee nopeasti. Mielenterveyden kannalta en suosittele jäämään Lapinjärven legioonaan.

Joissain paikoissa tehdään turvallisuusselvitys, joten mahdolliset aikaisemmat rötökset voi estää työn saannin.

• TosiMiesV.2.0

Et taida jaksaa olla sivarissakaan. Nykyajan vätys taidat olla? Ei sinusta töihin ole nyt eikä tulevaisuudessa. Ala totaalivätykseksi.

• Siwarrior

Järjenköyhyys on jälleen huipussaan.

• ktviesti

Nouse ja ota vuoteesi. Suorita lainmukainen velvollisuutesi jos haluat että naisystäväsi kutsuu sinua mieheksi.

• ktviesti

En halua haukkua sivareita, vaan totaalikieltäytyjä. He ovat yhteiskuntamme syöpä.

• ktviesti

Toinen kysymys. Mun broidi nuoruudessaan ylenkatsoi ammatillista koulutusta. Nyt yo-todistuksen kanssa on kuntouttavassa työtoiminnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe