TransferSafe

pompula62

Heippa! Onko kellään kokemuksia firmasta nimeltä TransferSafe, joka lupaa 40 euron lahjakortin K-Citymarkettiin, kun liittyy 75sentillä koeajaksi kyseiseen firmaan? Jäsenyyden saa kuulemma peruttua 14 päivän sisällä liittymisestä! Vai onko tämä niitä huijausfirmoja, josta ei pääse eroon kirveelläkään ja josta nyhdetään joka kuukausi n. 49 euron lasku?

5

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1919

      No mitäs luulet. Kuukausittain lähtee rahaa ja eroon et pääse kuin kortin kuolettamalla.

      • ChCo

        KIERRÄ KAUKAA!!!
        Kuulin että Macecraft Inc, eli JV 16 laatuohjelman kehitys/jatko olisi siirtynyt osittain/kokonaan? niiden haltuun?
        Minulle kävi niin että päivitin JV 16- työkaluohjelmistoni uudempaan versioon mitä olin ongelmitta tehnyt silloin tällöin ennen.
        Nyt oli muutettu tilannetta siten että ainoa maksutapa oli pankkikortin käyttöoikeuden luovutus niille!!
        Kuulemani huhut osittaitui "oikeiksi" kun pankkitililtäni kohta löytyi 0,75 € nosto nimellä TransferSafe???
        En minä ollut kuullut eikä ollut tekemisissä sellaisen kannsa?
        Ajattelin että kysymyksessä oli joku erehdys! Vähän ajan päästä tililtäni oli samanniminen nosto 49€.
        Jouduin minäkin vaihtamaan pankkikorttia, tein myöskin rikosilmoituksen! sekä pankilleni ilmoituksen pankkivälinerikoksesta.
        Sain juuri pankiltani lisätietopyynnön, Pankillenikin oli "ilmeisesti" uskottavasti?
        kerrottu niiden satuja että olisin liittynyt jäseneksi johonkin?? kun olin hyväksynyt, niiden tililtäni nostama 0,75€ summan!!!
        Sen jälkeen tililtäsi nostetaan ilmeisesti 49€ jäsenmaksu kuukausittain?
        En kylläkään ole saannut selville niiden "sadusta" mistä?
        Tässä sinulle/muille tietopaketti jota kannattaa hyödyntää!


    • Fixuse

      Näihin tarjouksiin kannattaa laittaa virtuaalikortin numero (esim. EntroPay, Net tai Elisa Lompakko), jossa tilillä ei pidä ylimääräistä rahaa. Laittaa sinne vaan sen 75 senttiä tarpeen mukaan, ja jos yrittävät alkaa myöhemmin velottaan jotain 50€/kk, niin tili on tyhjä.

    • crime

      Tämä Transsafe on pelkkää huijausta! En ole osallisena tähän huijaukseen,mutta silti tililtäni varastetaan joka kuukausi 49€! En ole saanut selville,miten tästä pääsee eroon lopullisesti,kun näitä huijaus sähköposti viestejä tulee usein.Pistää vihaksi vielä,kun olen eläkkeellä!

    • susannamar

      Miten pääsen eroon transfersafe

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe