Onkohan Persuilla tarkoitus kerätä ikäänkuin talvisodan henkeä ja pysyä hallituksessa, vaikka kaikki periaatteet menevät? Omasta mielestäni heillä ei nimittäin ole varaa jättää hallitusta, koska muuten päästäisiin sanomaan, että tiedettiinhän me tämä, ettei edustajapersuistakaan ole mihinkään.
Itse näkisin nimittäin, että paras vaihtoehto Persuille on pysyä hampaat irvessä hallituksessa. Tällöin he pääsisivät kuittaamaan esim vasemmistoliitolle ja vihreille, kun he jättivät hallituksen viime nelivuotiskautena.
Persut ja talvisodan henki
8
<50
Vastaukset
- Itsetuho
Vain tuhota itsensä!
- hapantahajua
Puna-viher mandariini on lajike, joka säilyy parhaiten kolme ja puoli vuotta varastossa, eikä näin ollen hajustaan päätellen pääse enempää saastuttamaan ympäristöään. Myöhemmin selviää kannattaako tuotetta enää mainostaa ja poistuuko se listoilta.
- Persujen_uskomukset
Persut uskovat käyneensä talvisodan:
http://lehtilehti.fi/2015/08/yha-useampi-nuori-uskoo-kayneensa-talvisodan/ - bljkökllö
Mandariinit löyhkäävät!
- pelastakaaPersut
persut ei ole ihmisiä joten niihin pätee eläinsuojelulait
- Bror-Erik
Pienenä vinkkinä muillekin; olen huomannut että kun persujen perustelut alkavat
notkahdella ja muutenkin totuuden valo himmetä puheista on heillä kuin opittu
halu täräyttää linkkejä sylikaupalla ja kaupan hyllyllä olleina.Yksi mallinukke on
nim. Se Avarakatseinen joka purkaa painetta persukentälle,samaa sakkia kuin
kolportööri Putkonen,on tuo niin hullunkurista perhettä että :) - gfjk
Haisteleppa mandariini sitä puna-vihreää aluetta varsinkin helteellä, vituttaako olla hyllytetty?
Sinulta en mandariinia ottaisi, kun on epäilyksiä sen suhteen, missä se on ollut tungettuna - tummelin voi varmaan vielä haistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937