XL Seksiasut?

Mistä

Mistä löytyisi XL-kokoisille seksiasuja? Erityisesti rinnoissa pitäisi olla isot koot. Käyttäjä olisi siis pieni, pyöreä ja isorintainen.

Elämän Suolaa varmasti tarjotaan, mutta ei sielläkään ihmeitä ole.

9

3867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

yhdestä saitista löytyy: www.eliteladies.net ja se on jossain ulkomailla

• toinen mies

www.elamansuola.fi
      tai myymälästä ainakin Tampereella

• minä

Käypä katsomassa osoitteessa www.ladyshop.net.

• Pikkunainen

Olen nimittäin aikas pienikokoinen, käytän lastenvaatteita;) Tuottaa sitten ongelmia löytää seksikkäitä asuja (muitakin kuin rintsikoita tai stringejä, joita en edes pidä seksikkäinä). Kävin tuon ladyshopin katsomassa, mutta kokoa xs löytyvät oli aika kilttejä;)

• pönttö

lainapeite

• o.o.o.

oliko pakko käydä heittämässä tuommoinen TYPERÄ herja muuten asiallisen keskustelun keskelle.

• PeraS

No oot varmaan jo kokeillu jätesäkkiä, onhan se sentään mustaa, kiiltävää muovia...;-)
        Voi muuten ihan oikeasti joku saada ko. säkistäkin kicksejä...

• Mariia

Itse pitkänä,pyöreänä ja isorintaisena olen tilannut jo pitkän aikaa asuni firmasta nimeltä Taikasammakko, netissä heillä sivut osoitteessa www.magic-frog.net

Ovat valmistaneet minulle mittojen mukaan ihania alusasuja omien toiveideni mukaan.Eivätkä he veloittaneet extraa,vaikka oli oma malli ja mitat. Kysyppä sieltä.

• ei löydy

en löytänyt tosta osoitteesta taikasammakkoja;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe