Liittykää kaikki persuihin!

sdfvcx

Eiköhän liitytä kaikki persuihin. Saadaan maan asiat vihdoinkin kuntoon.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 202

      Oikeaa asiaa.

    • mietittiin.tätäkin

      Ajateltiin parin kaverin kanssa ennen persujen puoluekokousta, että jos tarpeeksi monta täysjärkistä ihmistä liittyisi, voisi tuoda vähän järkeä ja demokratian alkeita puolueeseen, taktiikka siis sama kuin hommalaisilla vallata puolue sisältä käsin. Mutta sitten muistimme, ettei Persuilla ole sen vertaa demokratiaa, että jäsenellä olisi aloite- tai puheoikeus. Niin tehdään kuin Suurpersu sanelee. Tuollaisen diktatuurin valtaaminen sisältä päin olisi hankalaa, kun ei olisi Soinin hiljaista hyväksyntää kuten hommalaisilla.

    • expersu

      Tuskinpa kukaan täysjärkinen liittyy persuihin kokoomuksen
      hännystelijä ajaa meidät köyhät nälkäkuurille samaan aikaan
      rikkaat saavat verohelpotuksia toimitaan juuri päinvastoin kun
      ennen vaaleja luvattiin.Kyllä hävettää että on joskus persuja
      äänestänyt kyllä pitäisi äänestäjien miettiä kaksi kertaa ketä
      äänestää kun persuissa on äärioikeistosiipikin niin vahva ja
      puolueen johdon suojeluksessa.

    • sortinperssakki

      Persut on puoluesurffaajien ja pikkurikollisten uhriutuva yhteenliittymä!
      Miksi kukaan täysjärkinen siihen liittyisi?
      Keskenäänki riitelevät ja käräjöivät jatkuvasti, puoluekokouskaan ei ole valmis ennenkuin käräjien jälkeen!

    • näinsetuleemenmään

      Kyllä uusia äänestäjiä ilmaantuu, kun maa "rikastuu" riittävästi. Kun ei uskalla ulkona yöllä liikkua rikastumispelossa, niin naisetkin alkavat äänestää perusuomalaisia. Sitten vasta politiikka muuttuu, kun perussuomalaiset on suurin puolue.

      • RinkebynTimo

        Persuthan se varsinainen "rikastaja" on. Puolue on mukana hallituksessa, ja mikä on tulos:
        - Ennätysmäärä pakolaisia ja määrä tulee vielä kasvamaan tulevina vuosina
        - Ennätysmäärä turvapaikanhakijoita ja määrä tulee vielä kasvamaan tulevina vuosina
        - Uusia vastaanottokeskuksia avataan ympäri maan

        Mikä mahtaa olla persu-uskovaisten keskimääräinen ÄO kun yhä jaksavat mainostaa puoluetta maahanmuuttokriittisenä?


      • PersujenÄänestäjät

        Normaalit äänestäjät valitsevat puolueensa yhteiskuntaan kohdistuvien toiveidensa perusteella. Persujen äänestäjät valitsevat puolueensa yhteiskuntaan kohdistuvien pelkojensa mukaan. Jännää.


    • jörgens

      Ei kiitos, tyhjän saa pyytämättäkin.

    • oikeastivihreä

      Vähiten korruptoituneeseen, tolkullisia asioita ajavaan puolueeseen on hyvä liittyä. Ainakin minun ääneni saavat. On hyvä vaihtoehto kokoomukseen nähden. Muita puolueita ei tulisi mieleenkään äänestää.

    • vitsitollotaas

      Siis niin eläkeläiset tapettaisiin nälkään ja autoilunhinta pilviin. Ota lääkleesi tuplana seko!

    • pepep

      Takaapäinkö?

    • saatmitätilaat

      ei ole tarvetta saada maatamme enempää epäkuntoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe