Isänmaan puolesta

OnSeSellainen

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • non_Persu_

      Sen tiedän että Halla-aho on raukkamainen sivari. Mutta eihän Olli Immonen ole sivari?

      • ikiventtiili

        se on sivariakin lusmumpi nostoväenmies


      • tekeekipiää

        Immosen selkä kipeytyi siinä vaiheessa kun olisi pitänyt astua armeijan palvelukseen.


    • immokimmo

      Jospa on aseistakieltäytyjä. En tiedä. Tai mahdollisesti Jehovan todistaja.

    • Rtgfrtjjj

      Olli Immonen keskeytti/keskeytettiin armeija "loukkaantumisen"takia. Maitojunalla siviiliin.

      • kävikönäin

        sattuiko muslimi samaan tupaan?


    • Har_tsa_

      Kotisivuillaan Immonen kertoo "Lukion suoritettuani muutin Kuhmosta Ouluun turvallisuusalan opintojen perässä." Hesari kertoo, että Immonen jätti ylioppilaskirjoitukset väliin. Itse ymmärrän ainakin arkikielessä lukion suorittamisen tarkoittavan myös ylioppilaskirjoituksista suorittamista.

      Toinen Hesarin kertoma asia on se, että Immosen sairausloma venyi kaksivuotiseksi. Ei kenenkään sairausloma kestä kahta vuotta: sairausloman maksimipituus on 300 arkipäivää. Eli Immosen on täytynyt olla määräaikaisella eläkkeellä eli kuntoutustuella! Eduskunnan matrikkelitietojen mukaan hän on ollut Securitas Oy:n palveluksessa vuodesta 2007 ja työsuhde näyttää olevan voimassa yhä. Yleensä työsuhde katkaistaan, jos sairausloman maksimipäivien täyttymisen jälkeen ei pysty jatkamaan työsopimuksen mukaista työtä.

      Immonen jätti jutun mukaan myös armeijan kesken. Tietääkö kukaan miksi? Hän on vielä niin nuori, että voisi isänmaallisesti suorittaa asevelvollisuutensa kunniallisesti loppuun. Kyllä nuoren miehen on pärjättävä pienillä armeijan päivärahoillakin.

      Mikä on totuus? Onko omat taustat kerrottu avoimesti äänestäjille? Jos Immonen ei vastaa, voisiko persujen puoluetoimistosta tai eduskuntaryhmästä joku vastata?

    • vafaaaaaaaan

      Varsinainen lintsari ja luovuttaja

    • isokitaset

      Ympä kehuskelis Suomen armeijalla. Näin sen 11kk. aikana. Luuserijoukko!

      • rureureu

        Ympä ????


      • Nääs_Wille

        No persuhan ei armeijasta pidä. Mammanpoikia nääs.


    • Res.Kapteeni

      Nyky-armeija ei ole mikään kriteeri isänmaallisuudelle. Ei edes puolustustahdolle tai taidolle. Meillä lisäksi nyky-armeija kohtalaisen turha, mutta onhan se tietystikin kivaa, että on myös luonnehäiriöisille oma paikkansa . . . armeija ja siellä Auk ja Ruk, vai mitä ne nykyään nimeltään sitten ovatkaan. Ei sieltä ainakaan mitään "miehiä" ulos tule, joiden käsiin uskoisin kotini puolustuksen ja henkeni. Enemmänkin tätä palstailla vittuilevia nössöjä, jotka reuhovat tuon mammanpoikien hoitopaikan vaikutuksista "isänmaallisuuteen" !

      • nääs__wille

        Älä viitti! Sivareiksi hakeutuvat vain homot ja muut mielisairaat


      • nääs__wille kirjoitti:

        Älä viitti! Sivareiksi hakeutuvat vain homot ja muut mielisairaat

        Itseasiassa mielisairaat saavat vapautuksen.


      • PunaporvariPaavo

        Paavo Arhinmäki on sivari haravanheiluttaja nytkin on isyyslomalla lepäilee merenrannalla ja nauttii olostansa vietyään köyhiltä asunnon mikä ei ole tarkoitettu tälläisille porvareille kuten Paavo Arhímäki lääkärivaimonsa kanssa .


      • Res.upseeri

        Jos ei edes nykyarmeijaa kestä niin mikä on sellaisen miehen mitta? Ollaan sitten kuitenkin niin miestä pirikännissä ja kasvatellaan hormooneilla lihaksia kuntosalin turvallisessa ympäristössä.

        Ilman piriä tälläinen hormoonilihaskimppu tärisee pelosta. Oikeat miehet on miehiä muutenkin eikä heille intin käyminen ole mikään ongelma.

        Minun joukko-osastossani palveli lukuisia afrikkalaistaustaisia suomalaisia. Täytyy rehellisesti sanoa, että sotilaina he ovat yleensä ottaen huippuluokkaa. Sisua ja taistelutahtoa löytyy. Itse olen ojentanut kersantin korpraalinnatsat usealle heistä. Suomi on turvassa jos se heistä on kiinni. Ne miehet eivät juokse käpykaartiin.


      • lihapadat
        pepep kirjoitti:

        Itseasiassa mielisairaat saavat vapautuksen.

        ja lähetetään brysseliin toipumaan veronmaksajien piikkiin


      • VoiLuojaNäitäPellejä
        Res.upseeri kirjoitti:

        Jos ei edes nykyarmeijaa kestä niin mikä on sellaisen miehen mitta? Ollaan sitten kuitenkin niin miestä pirikännissä ja kasvatellaan hormooneilla lihaksia kuntosalin turvallisessa ympäristössä.

        Ilman piriä tälläinen hormoonilihaskimppu tärisee pelosta. Oikeat miehet on miehiä muutenkin eikä heille intin käyminen ole mikään ongelma.

        Minun joukko-osastossani palveli lukuisia afrikkalaistaustaisia suomalaisia. Täytyy rehellisesti sanoa, että sotilaina he ovat yleensä ottaen huippuluokkaa. Sisua ja taistelutahtoa löytyy. Itse olen ojentanut kersantin korpraalinnatsat usealle heistä. Suomi on turvassa jos se heistä on kiinni. Ne miehet eivät juokse käpykaartiin.

        Haistahan sie sankari paska ;D


      • Hagiskin----
        pepep kirjoitti:

        Itseasiassa mielisairaat saavat vapautuksen.

        .

        "Hagiskin??????????????" ärkkopee

        .


      • Hagiskin---- kirjoitti:

        .

        "Hagiskin??????????????" ärkkopee

        .

        Eikös hän ole siviilipalvelusmies?


      • HatunnostoYusufille
        Res.upseeri kirjoitti:

        Jos ei edes nykyarmeijaa kestä niin mikä on sellaisen miehen mitta? Ollaan sitten kuitenkin niin miestä pirikännissä ja kasvatellaan hormooneilla lihaksia kuntosalin turvallisessa ympäristössä.

        Ilman piriä tälläinen hormoonilihaskimppu tärisee pelosta. Oikeat miehet on miehiä muutenkin eikä heille intin käyminen ole mikään ongelma.

        Minun joukko-osastossani palveli lukuisia afrikkalaistaustaisia suomalaisia. Täytyy rehellisesti sanoa, että sotilaina he ovat yleensä ottaen huippuluokkaa. Sisua ja taistelutahtoa löytyy. Itse olen ojentanut kersantin korpraalinnatsat usealle heistä. Suomi on turvassa jos se heistä on kiinni. Ne miehet eivät juokse käpykaartiin.

        Totta.
        Suomalaisuus on nykyään muutakin kuin ihonväri. Jotkut jopa tajuavat tämän.

        Hatunnosto Yusufille.


    • 356365375

      Minun joukko-osastossani palveli lukuisia afrikkalaistaustaisia suomalaisia. Täytyy rehellisesti sanoa, että sotilaina he ovat yleensä ottaen huippuluokkaa.

      Älä naurata, somali.

      • Reservinupseeri

        Taidat olla niitä immoslaisia käpykaartilaisia jotka eivät kelpaa edes marketin kärrynvartiaksi.

        Olette Isänmaalle häpeäksi!


      • PissisUpseeri
        Reservinupseeri kirjoitti:

        Taidat olla niitä immoslaisia käpykaartilaisia jotka eivät kelpaa edes marketin kärrynvartiaksi.

        Olette Isänmaalle häpeäksi!

        Älähän wannabe-upseeri sauhua. Sinä olet häpeäksi isänmaalle, ja vitunmoinen valehtelija. Sellainen ei ole isänmaallisuutta, vaan antipersuilua


    • jartsafi

      Mä ainakin oon isämmaam puolustaja ja en tajuu kuinka joku voi olla käymättä armeijaa suomi on lintukoto ja siniristilippu liehuu niin kaua ku meikässä henki pihisee.

      • PissisUpseeri

        Noita lipunheiluttajia riittää joka lähtöön, eikä siinä mitään armeijaa tarvita !


    • Riem

      Suomen 'ns' armeija on läpästy ku ossaa tehdä lämpimän pönttöön

    • JUOPPOKEPULAINEN

      KERÄYS HESARIN TOIMITTAJILLE

      MULTIKULTTURISMIPERKELETTÄ PALVOVA JOHTO AIKOO ULOSTAA 300 SAADAKSEEN SÄÄSTÖÄ 50 MILJOONAA JOKA ON VALETTA, SEHÄN TARKOITTAISI ETTÄ YKSI PALVOVA TOIMITTAJA KULUTTAISI VUODESSA 170 000 EUROA

      SIKSI OIKEAMPI LUKU ON ETTÄ MULTIKULTTIPERKELETTÄ PALVOVIA TOIMITTAJIA EROTETAAN 700 VIIVA 1000

      LÖYDETÄÄNKÖ HESARISTA NÄIN PALJON MULTIKULTTIPERKELETTÄ PALVOVIA

      MENEEKÖ KUNNON IHMISIÄ KILOMETRITEHTAALLE MYÖS

      KERÄYS HESARIN KUNNON IHMISTEN PUOLESTA TAISTELUSSA MULTIKULTTIPERKELETTÄ VASTAAN

      PERUSTELU

      KAIKILLA käy kyllä sääliksi toimittajia ja työntekijöitä jotka irtisanotaan monikulttuuriperkelettä ja holtitonta maahanmuuttoa palvovan päätoimittajan ja omistajan vaatimuksista. EMME JAKSA VAI JAKSAMMEKO uskoa että kaikki hesarin toimittajat ovat aivottomia vaan vain tolloja, mutta joutuvat aivottoman ja piittaamattoman omistaja-päätoimittajan itsetuhoisen välineen manipuloimaksi

      Toki osa paskasakista ansaitsee saamansa mutta eivät ehkä kaikki vai anstaitsevatko

      YT-NEUVOTTELUJEN SARJA 700 - 1000 HESARILAISTA PIHALLE ALKAA VAIKKA PUHUTAAN ALLE 300 NYT

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe