Mitä polvijärveläiset opettaa TV7:ssa?

mitäuskoa

Onko todella niin mitä Polvijärven pastori on sanonut muita kristittyjä "haiseviksi, löyhkääviksi suolapatsaiksi", sekä "seisovan veden äärellä röhkiviksi sioiksi"
Vuosi sitten pitämässään puheessa hän saarnassaan oli näin puhunut .
En voi kuin ihmetellä kuinka pastori voi nimitellä toisia uskovia. Siksi en voi katsella polvijärveläisiä TV7:ssa enkä kuunnella heidän opetustaan. Julkisuus ylpistää heidät.

29

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhjäastia

      Onkohan käynyt niin, että sen minkä olisi pitänyt vähentyä,
      onkin kasvanut?

      Näin on monelle voinut käydä aikaisemminkin.

    • VainionNipa

      Mistä löytyvät ko. kokoustaötioinnit? Olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.

      • Löytyy

        TV7 Ohjelma-arkisto, Polvijärven Pastori.


      • EipTaida
        Löytyy kirjoitti:

        TV7 Ohjelma-arkisto, Polvijärven Pastori.

        Ei taida kesän 2014 Stadionin puheita löytyä arkistosta.
        TV7 on ilmeisesti poistanut kaikki Ihmeiden Aika -tapahtuman videot.


    • VainionNipa

      Todennäköisesti ne on poistettu. Olen etsinyt niitä useampaan kertaan ohjelma-arkistosta.

    • laukkuyssä

      Kun Veijo on vuosi sitten noin ajatellut lähimmäisistään, niin edelleenkö hän on lähimmäisistään samaa mieltä nyt lokakuussa 2015?

    • liikaapaatosta

      Aika ankaraa ja osin tuomitsevaa on polvijärveläisten opetus edelleen, en voi kuunnella kuin hetken ja ahdistun pitää vaihtaa kanava

      • nipistänapista

        Et ole suinkaan ainoa. Paljon muutakin epämääräistä opetusta TV7:llä. Sääli, että Ojareksilla ei ole hengellistä kypsyyttä, eivätkä piittaa varoituksista eikä neuvoista. Haalivat kanavalle esim. ulkomaisia opettajia, joiden taustoja ei ole tutkittu ja opetus osin harhaanjotavaa ja eksyttävää. Sellaista sillisalaattia, että on vaikeaa erottaa, mikä on oikein, mikä ei. Jokainen ohjelma tulisi tarkasti arvostella ja pitää se, mikä on hyvää ja kaikki muu hyljättävä. Eikä se ole aina helppoa.


    • frdehhd

      On minusta jumalaspelkäävö pari . Kertoivat että 9 lasta. Rouva kuitenkin niin nuori ja kaunis.

      • TokaKertaaNaimisissa

        Veijo ja Aulikkihan ovat vasta avioituneet eli ei heillä ole yhteisiä lapsia.


      • Onnittelut exille.


    • 201lkjhgkk

      Mitä mieltä olette, lähettääkö Jumala miehen ja naisen (jotka eivät ole avioliitossa keskenään) samaan esim. Suomea kiertävään julistustyöhön? Minun mielestäni ei.

      • RikkonutPaljon

        Ei minunkaan mielestä. Seuraus kun on juuri tuo mikä tässä tapauksessa on käynyt.


      • näin.se.menee

        Jumala ei lähetä miestä ja naista julistustyöhön, joilla on omat puolisot ja lapset. Puolison kuoltua on lupa mennä naimisiin, mutta ei kenekään toisen puolison kanssa, jolla puoliso elää.


    • hfgefgrt

      Veijo lupasi että meille voi kasvaa lisää raajoja ja vaimonsa lupasi että kohtusyövät poistuu.

      • Antipipo

        Ja kävelee kuulemma seinien läpi. Vai oliko se Hartikainen-Piipponen? Niillä taitaa olla seinät pahvista.


    • Kulukumulukku

      Katsokaapa Veijoa hetki. Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton?

    • papinpaidassa

      Miksi Veijo käyttää samanlaista papinpaitaa ja -pantaa kuin mitä luterilaiset papit?

      • KaanehinKukka

        Aika erikoista on tuo papinpaidan käyttö. Eikös se Veijo ole entinen metsuri? Tietääkseni ei ole saanut luterilaista teologista koulutusta. Miksi siis käyttää tuota paitaa?
        P.s. Olisihan tuo aika humoristisen näköistä, jos Veijolla olisi ohjelmassa täydet metsurin kamppeet, kypärät kuulosuojaimineen ym. tykötarpeet. Joten, kyllä tuo papinpaita on kuitenkin paremman näköinen. Ja sopiikin Veijolle hyvin.


    • eikykeneeipysty

      Joskus kauan siten katsoin välillä heidä ohjelmaa mutta enää en kykene/pysty. Minusta tuntuu että ovat pois poikenneet...

    • jaakko2524

      Olen samaa mieltä, ja kun olen kertonut mielipiteeni Piipposista Martti Ojarekselle, hän veti herneet nenäänsä. Kerroin hänelle lopettavani tukeni kanavalle, johon hän vastasi mm. että hän toivoo minun lopettavan koko TV7 katsomisen, koska jos en enää tue, minulla ei ole oikeutta katsoa kanavaa. Se on kuulemma luvatta syömistä Jumalan pellosta. Olen kuulemma paholaisen asialla. Tosiasiassa taistelen Jumalan Sanan terveen ja raittiin opetuksen puolesta. David Herzogin kautta jalansijaa saanut henkivalta vaikuttaa tällä hetkellä vahvasti TV7:llä. Että sillä lailla.

      • ElämäKristuksessa

        Kokemuksia itselläni tuomituksi tulemisesta, kun olen pyrkinyt rakentavasti keskustelemaan ja pitänyt mielipiteeni jotka olen oikeaksi kokenut. Ei liity TV seiskaan, mutta vastaavaa.
        Takavuosina en ollut samaa mieltä helluntaikirkko asiasta silloisen pastorin kanssa (miksi muuten pitää olla pastori, miksei paimen tai saarnaaja?). Hän yksipuolisesti pyrki runnomaan asiaa läpi ja vanhemmisto meni mukana...Vastustajat hän leimasi seurakunnan lehdessä "perkeleen kätyreiksi".
        Eräässä seurakunnassa (ei helluntai), oltiin jo laittamassa Sana sivuun päiväkokouksesta. Silloin taistelin myös Terveen ja raittiin, Sanan mukaisen opetuksen puolesta; minut leimattiin Hengen sammuttajaksi. Johtava pariskunta oli mm. kallistunut torontolaisuuteen päin.....
        En voinut jäädä ko. Srk:n, tosi asiassa "paimenryhmä" äänesti minut ulos. Vapauttavaa!
        Että semmoista. Jumalalle Kiitos, Hänen ovat tuomiot, ja ne ovat oikeat!
        TV7 pukkaa nisua ja lustetta. Miksi?? Onko raha tärkeämpi kuin Jumalan tahdon tekeminen? Haalitaan kaikenlaisia epäluotettavia puhujia, jotka eivät pitäydy koko totuudessa. Miksi puhujat usein sieltä (ulkomailta) joita emme tunne.
        Olisi korkea aika TV7 tarkistaa suunta, ja muistaa vastuunsa!

        On etuoikeutettua pitää mielipiteensä, kun kokee ne oikeiksi, Jumalalta tulleiksi. Voimia Sinulle veljeni, parempi kuunnella Herraa kuin ihmisiä.


    • Pirkanmaalainen

      Synnin ja evankeliumin julistaminen ei tahdo meille kelvata. Herkästi kaipaamme jotain "temppuja". Näin olen sen kokenut muutaman kymmenen vuoden kokemuksen perusteella.

    • iniiskemra

      En voi varmasti sanoa, mutta en ollenkkaan ihmettele, vaikka olisikin. Hän kun on vaan aina niin "voitelussa".

      • sesama

        Se Hartikainen-Piipponen siis


    • Kuningaskuntailmarajoja

      On surullista, että kaikki hörhöt saavat esiintyä ja jatkaa Tv7 kanavalla.

    • hohoi...meittiä

      hirveetä huutoa olistadionlla ja pois jääneet sai kuulla kunniansa.Piti sulkea koko tv 7

    • hyvävaan

      Ihmiset seuraavat paljon TV7:aa, huomaan.

    • Anonyymi

      Onko Veijo tehnyt parannuksen vai vieläkö hän pitää kristittyjä "veden äärellä röhkivinä sikoina, jotka eivät tee mitään" ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe