MIKSI, koska he eivät ole itse lukeneet Raamattua.
ATEISTIT vaan toistavat sitä mitä ovat KUULLEET.
ATEISTIT,väittävät että Raamattu on ristiriitainen
16
<50
Vastaukset
- joo-0
On tullut luettua ja ristiriidat ihan itse havaittu.
- dfghjklkjhgt
Siinä ensimmäinen valehtelija
- ödlkrtjghöldkgh
Hassan norouzi kuuluu gangstalkkereihin..
- ödlfkgnhjlödfg
drijthödlfjhg
- fda
Valehtelet.
- sdfghjolpöoiuytr
Mitä sinä pentu taas valehtelet
Tuossa on lueteltu muutama Raamatun ristiriitaisuus
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
Joitakin mielenkiintoisimpia tarkistin ja oikeaksi totesin. Lista on aika pitkä, joten ei se kritiikki Raamattua kohtaan ihan perusteetonta ole.- dfghjklokiuyt
Lue se Raamattu ensin ja keskity sitten ristiriitoihin, joita tehtaillaan urakalla, ymmärtämättä mistä todella on kyse.
dfghjklokiuyt kirjoitti:
Lue se Raamattu ensin ja keskity sitten ristiriitoihin, joita tehtaillaan urakalla, ymmärtämättä mistä todella on kyse.
"..ymmärtämättä mistä todella on kyse."
No sinä "raamattua ymmärtävänä" toki voit avat hiemän meille ymmärtämättömille mitä raamatussa on kyse??? :DD
Turha vetoaa siihen ettemme kuiteskaan ymmärrä, olemme innokkaita oppimaan :DD
- gontra
Heti alussa on käännösvirhe Saksalaisesta raamatusta, josta teidän raamattunne on käännetty.
>Alussa JUMALAT loivan maailman<, lukee Saksalaisessa.
Se ei sopinut Suomalaisten opittuun linjaan, joten jätettiin muut jumalat pois ?????
Nurmikot viheriöivät, sekä puut kantoivat hedelmää ensin,
sitten vasta, HUOM, sitten vasta tuotiin aurinko valaisemaan päivää, kuu sekä tähdet yötä.
Eikö ole ihan riittävä ristiriitaista tekstiä lukemisen lopettamiseksi ?
Tietenkin yritätte selitellä tapahtunutta jumalan mokaksi, mutta kun niitä mokia on pilvin pimein, suurin osa vielä jätetty kirjoittamatta, kun on niin härskiä, sekä väkivaltaista juttua.
Ainahan tietenkin voidaan jättää kielteiset asiat kertomatta, sekä lukematta, en ainakaan koskaan ole moisia asioita kuullut papin paasaavan saarnatuolista, jouduttuani pakon sanelemana, kohteliaisuudesta kirkossa vasten tahtoisesti poikkeamaan.- wertyuii8u7y6t4
Raamatussa ei ole virheitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- uhugiugu
wertyuii8u7y6t4 kirjoitti:
Raamatussa ei ole virheitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei kiukuttelemalla ja kieltämällä katoa.
- perustele.tai.vaikene
Avauksesi jälkeen mietin ,mitä yrität samoa Raamatusta.
Samoilet Sanoissasi, Sanomatta mitään. Et perusteluja VAAAIIINN
CAPSLOKKAAT itsesi narun alaiseks- dcfghjklölkjutr
Pelle ....vaihda palstaa
- Reddington
Raamtun kasi ensimmäistä lukua ovat keskenään ristiriidassa ja linja jatkuu hauskasti läpi koko kirjan. On tullut nimittäin sellaiset 10 kertaa se kannesta kanteen lukaistua ja osittain vielä useammin.
Uskovat väittävät ettei raamattu ole ristiriitainen. Miksi, koska he eivät itse ole lukeneet raamattua, vaan toistavat sitä mitä ovat saarnaajiltaan kuulleet.
Uskovien raamatuntuntemus on havaittu olemattomaksi lukuisia kertoja näilläkin palstoilla. Harva uskova on koskaan lukenut raamattua kertaakaan kannesta kanteen, ateisteista taas moni on sen tehnyt. Itse olen lukenut sen useampaan kertaan läpi ja lisäksi lukuisia kertoja sieltä täältä. Olen myös lukenut apokryfikirjat mistä monet uskovat eivät ole edes kuulleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862