Myllis jäi aisan kannatajaksi.
Miten Jampe reakoi tähän tietoon.
Hatunen panee rouvaa mylliksen selän takana
19
521
Vastaukset
- feikitkin.panee.feikkejä
Prouva ja Myllis ovat samassa kehossa joten siinä onkin
sellainen seksilaji jolle en nyt keksi edes latinankielistä
nimeä. Laajemmin asiaa harrastaneet voisivat auttaa. - harrastettuon
Itsetyydytys.
- tietäjä_48
Ei todellakaan pane.
- billu.50.euroa
Pääseekö Topi ollenkaan enää jyystämään kun rahat loppuivat?
billu.50.euroa kirjoitti:
Pääseekö Topi ollenkaan enää jyystämään kun rahat loppuivat?
Jarmo! En ole mikään viidenkympin huora, jos niin haluat uskotella! Minulla ja Topilla on aivan hyvät ja intiimit välit, jossa rahalla ei ole merkitystä. Häiritseekö sinua todellakin minun ja Topin välinen seksisuhde? Tuntuuko sinusta siltä, että minä vein Topin sinulta, koska hän ei suostunut makaamaan kanssasi?
- hietamäkinen
RouvaHoikkala kirjoitti:
Jarmo! En ole mikään viidenkympin huora, jos niin haluat uskotella! Minulla ja Topilla on aivan hyvät ja intiimit välit, jossa rahalla ei ole merkitystä. Häiritseekö sinua todellakin minun ja Topin välinen seksisuhde? Tuntuuko sinusta siltä, että minä vein Topin sinulta, koska hän ei suostunut makaamaan kanssasi?
Olen pahoillani jos loukkasin rouvaa arvioimalla hänet
50 euron arvoisesi, ehkä se meni yläkanttiin joten
onko se taksa 20 euroa ? hietamäkinen kirjoitti:
Olen pahoillani jos loukkasin rouvaa arvioimalla hänet
50 euron arvoisesi, ehkä se meni yläkanttiin joten
onko se taksa 20 euroa ?Eheytyksestäsi haluan palkkioksi 100 euroa, mikäli onnistun tekemään sinusta terveen. Jos epäonnistun, palkkiota ei tarvitse maksaa.
- tehdään.mestari
Montako kertaa tuolla satasella saa yrittää?
tehdään.mestari kirjoitti:
Montako kertaa tuolla satasella saa yrittää?
Eheytykseen sisältyy 10 eri hoitokertaa. Mikäli näiden jälkeen olet yhä homoseksuaali, palkkiota ei tarvitse maksaa!
- t.Pro
Saako työtön alennusta aatteen nimessä? Voiko maksaa Pirkka-oluella? Lähtisitkö Tampereelle, omalla kustannuksella tietysti?
- Anonyymi
RouvaHoikkala kirjoitti:
Eheytyksestäsi haluan palkkioksi 100 euroa, mikäli onnistun tekemään sinusta terveen. Jos epäonnistun, palkkiota ei tarvitse maksaa.
Jarmo on nyt jo kunnossa. Pirkanmaan käräjäoikeuden asiakirjat paljastavat yksiselitteisesti tämän asian.
Hatunen jatkakoon rauhassa panemistaan kunhan jättää minut rauhaan.
- Anonyymi
JarnoKorhonen-rankaisija kirjoitti:
Rankaisemalla Hatusta se vois pannakin.
Niinpä
- Anonyymi
onko se tapa makoisin asento
- Anonyymi
kylähullun feikkiolentoen kolmen kimppa
- Anonyymi
olisi mukava tapahtuma
- Anonyymi
Ja paljaalla ja paljon.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on355591- 535383
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1004410En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163813Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443673Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313452Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53180Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682916- 252629
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris402505