uskooko profetioiden 'näkijät'

pyhäJorma

itse profetioihin? Vuodesta toiseen, aina muuttuu päivämäärä...

Papeista taitaa pieni osa uskoa samanlailla Jeesukseen kuin seurakuntalainen... ne tekee sitä työkseen

Onko profeettana oleminen ikäänkuin olisi hengellinen Penis? Joku saa tästäkin tyydytyksen toivonmukaan, mutta se ei taida olla sitä OIKETAKA, kun taas väärä päivämäärä

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkkaa tihkuva kysymys oli varmatsikin osoitettu minulle! Vastaan että kaltaisesi vääristelijät eivät luo mitään muuta kirjoitusten sisällöstä kuin otsikon, mistä on kysymys ja mahdolliset päivämäärät tai ajankohdat johon otsikossa mainittu asia voisi jotenkikaan liittyä. Tällä tavoin teette itsestänne Jumalan ja seurakunnan silmissä pellejä mutta myos sekoitatte monien päät. Teitä ei kiinnosta asian ne osat jotka viittaisivat mahdollisuuksiin tai tutkimustuloksiin johtopäätelminä, vaan teikäläiset korottavat sanoin MILLINTARKASTI, SEKUNNILLEEN JA PERUUTTAMATTOMASTI jne. paskalässytystä, koska sillä tavoin te saatte asianne hienosti esille.
      Toisin sanoen te vääristelette kaiken minkä irti saatte. Siitä on kysymys!

• Kuinka monta kertaa olen yrittänyt sanoa että esimerkiksi junan odottaminen asemalla ja sen mahdollisen tulon tähyily horisonttiin, ei ole profetointia. Profetointi on aivan eri asia, joka onkin sitten mainittu erikseen ja fiksut jopa tajuaa että "ahaa, tässä on profetia". Jos taas odottamispäivämääriä on vaikkapa 3-6 vuodessa, niin se ei ole profetiaa. Ne vaan tulevat ja menevät. Ei luulisi ketään kiinnostavan yhtään, varsinkaan jos ei itse odota.

• Joko tämä nyt on selvä, vai haenko vielä rautalankaa klitsusta?

• asdfgasdfgsdf

Oletko profeetta vai et?

• asdfgasdfgsdf kirjoitti:

Oletko profeetta vai et?

Mieluummin en, jos itse saan valita. Se kun ei ole kenenkään itseoikeus, suuntaan eikä toiseen. Jos käsky käy, mennän lippua kohden, vai mitä?!

• asdfasfgsfg
        JarmoEklund kirjoitti:

Mieluummin en, jos itse saan valita. Se kun ei ole kenenkään itseoikeus, suuntaan eikä toiseen. Jos käsky käy, mennän lippua kohden, vai mitä?!

Heh. Poliitikkoainesta. Suomeksi siis sanot että olet, muttet omasta tahdostasi:) Sinut on valittu :)

• eipänäin

en osoittanut kirjoitusta kenellekkään - kas kummaa, kuku joku kuvitteli olevansa maailman napa

profeettojen kirjoittaminen on vähän samaa kuin runkkaus - tulee laukeaminen - sitten taas uusi päivämäärä

pitäisi miettiä, että antaako tämä oikeasti kenellekkään tyydytystä?

• Puhuu asiasta joku joka ei asiasta mitään tiedä. Itsetyydytyksestä ehkä jotain.

• Ilmoittaja

Nyt alkaa näyttää siltä, että Jarmon ote lipsuu. Oli tietysti aikakin jo väistyä. Hän on hukkuva copypastekeisarin paskamyrskyn nostattamiin tulviin.

• ergfdsgs

hgdhdfsdhfd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe