Elämämme riippuu hänen tuntemisestaan. Mutta kummallista kyllä, on olemassa paljon hämmennystä sen suhteen kuka hän on, sillä nykyään niin kuin menneisyydessäkin eri maissa palvotaan MONIA jumalia. Raamattu osoittaa kuitenkin selvästi, että on vain YKSI tosi Jumala
Nyt tiedätte KUKA ON JUMALA
18
<50
Vastaukset
- 234567654werty
Olet oikeassa, se on juuri näin.
- Tjaa_vai_ni
Ja Raamatun lisäksi on muitakin pyhiä kirjoja ja siellä taas kehutaan heidän Jumalia oikeiksi ja Raamatun Jumalaa ei näistä kirjoista löydä. Vaikeaksi menee.
- OnVastattu
Olet loiseläjä!!!
- DeeDeeFuckson
Niin kait se sitten on. Armahtaakohan Allah minut?
- OnVastattu
Ei mitään armoa ja helvettiin menet allahis kanssa.....näin on tosi
- sdfgsdg
Raamattu osoittaa mutta ei todista ja et muuten pysty sinäkään todistamaan vaan uskotte sokeasti siihen,raamattu ei ole todistanu mitään vielä. Ei se tietenkään paha asia ole,onhan mullakin oma käsitys jumalasta joka ei tosin ole kristillinen.
- OnKerrottu
Raamattu todistaa itse itsensä ja avaa itse itsensä.......ei muuta kuin lukemaan toteamaan todisteet ja avaukset sisällöstä.
- Nenäkirjaanvain
OnKerrottu kirjoitti:
Raamattu todistaa itse itsensä ja avaa itse itsensä.......ei muuta kuin lukemaan toteamaan todisteet ja avaukset sisällöstä.
..." Itse itsensä ; "
Selevä , siinäpä sitä , voihan rähmä, eihän me sitt näitä Russelleita ja Lutheruksia tarvita mihinkään , puhumattakaan Rutte-sedästä , tai Turusesta , - fghjkjhyt
Jatkatko edelleen loiselämistäsi
- Sielutellen
Maailmalliset ovat keskustelleet onko naisella sielu. Vartiotorniseura ei tiedä pelkästään että naisella on sielu, vaan myös että se on WC-pytyn kiillotukseen tarkoitettu sielu todistajakodissa, jossa kyllä mies saa auttaa. Vieraat kun sitten ihastelevat talon siisteyttä että sanotaan että se johtuu siitä että olemme lahkolaisia. (Lahkopainotuotteesta)
- nhgfghuio
Helvetin paskapuhuja pösilö......mee hoitoon
- Näinsemenee
Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI
- Tohvelieläin
Ja koska on Jumala, on Pyhä. Pyhä Henki
Se on ajaton koskaan syntymätön ja kuolematon elämä, ja meidämnkin elämämme on osa sitä, se tulee meihin syntymässä ja pitää automaattisesti hngissä elämämme ajan, ja poistuu kuolemassa.
Olemmehan me täällä ilmentämässä tuota ajatonta elämää, ajassa ja aineessa.
AIneellinen elämä on kuitenkin rajallista, joten se ilmenee fyysisten elämien ketjuna, joka alkaa esiasteelta, ja kehittyy syyn ja seurauksen lain alaisena
täydellisyyttä kohti.
Olemme kuitenkin kehityksen myötä tietämättämme, ajautuneet ulos tuon ajattoman yhteydestä, sitomalla mielemme sisällön aikaan.
Uskot jumalien olemassaoloon ovat syntyneet, kun ei ole tunnettu syyn ja seurauksen lain toimintaa, vaan luultu sitä jonkin ulopuolisen voiman aiheuttamaksi.
Ymmärtämällä ja oivaltamalla se syntyprosessi miten ja miksi se on menneisyydessä tapahtunut, ja miksi se seuraa meitä perimänä, eli perisyntunä, jonka mukaan tiedostamattamme joudumme toimimaan.
Sen seurausta on sitten tämä kaaosmainen, ja kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta- Hupsistakukkuu
Oleko siis buddhalainen ?
- Hupsistakukkuu
Karmanko lakiako tarkoitat?
Kyllä tarkoitan karman lakia, enkä ole buddhalainen, sillä eihän buddhakaan ollut buddhalainen, vaan hänen seuraajansa
- Uskoa_tarvitaan
Oleellista on tuntea Jeesus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155