Nyt tiedätte KUKA ON JUMALA

OnVastattu

Elämämme riippuu hänen tuntemisestaan. Mutta kummallista kyllä, on olemassa paljon hämmennystä sen suhteen kuka hän on, sillä nykyään niin kuin menneisyydessäkin eri maissa palvotaan MONIA jumalia. Raamattu osoittaa kuitenkin selvästi, että on vain YKSI tosi Jumala

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234567654werty

Olet oikeassa, se on juuri näin.

• Tjaa_vai_ni

Ja Raamatun lisäksi on muitakin pyhiä kirjoja ja siellä taas kehutaan heidän Jumalia oikeiksi ja Raamatun Jumalaa ei näistä kirjoista löydä. Vaikeaksi menee.

• OnVastattu

Olet loiseläjä!!!

• DeeDeeFuckson

Niin kait se sitten on. Armahtaakohan Allah minut?

• OnVastattu

Ei mitään armoa ja helvettiin menet allahis kanssa.....näin on tosi

• sdfgsdg

Raamattu osoittaa mutta ei todista ja et muuten pysty sinäkään todistamaan vaan uskotte sokeasti siihen,raamattu ei ole todistanu mitään vielä. Ei se tietenkään paha asia ole,onhan mullakin oma käsitys jumalasta joka ei tosin ole kristillinen.

• OnKerrottu

Raamattu todistaa itse itsensä ja avaa itse itsensä.......ei muuta kuin lukemaan toteamaan todisteet ja avaukset sisällöstä.

• Nenäkirjaanvain
        OnKerrottu kirjoitti:

Raamattu todistaa itse itsensä ja avaa itse itsensä.......ei muuta kuin lukemaan toteamaan todisteet ja avaukset sisällöstä.

..." Itse itsensä ; "
        Selevä , siinäpä sitä , voihan rähmä, eihän me sitt näitä Russelleita ja Lutheruksia tarvita mihinkään , puhumattakaan Rutte-sedästä , tai Turusesta ,

• fghjkjhyt

Jatkatko edelleen loiselämistäsi

• Sielutellen

Maailmalliset ovat keskustelleet onko naisella sielu. Vartiotorniseura ei tiedä pelkästään että naisella on sielu, vaan myös että se on WC-pytyn kiillotukseen tarkoitettu sielu todistajakodissa, jossa kyllä mies saa auttaa. Vieraat kun sitten ihastelevat talon siisteyttä että sanotaan että se johtuu siitä että olemme lahkolaisia. (Lahkopainotuotteesta)

• nhgfghuio

Helvetin paskapuhuja pösilö......mee hoitoon

• Näinsemenee

Mitä Raamattu itse kertoo meille Jumalasta? Se kertoo meille, että Jumala on HENKI

• Tohvelieläin

Ja koska on Jumala, on Pyhä. Pyhä Henki

• Se on ajaton koskaan syntymätön ja kuolematon elämä, ja meidämnkin elämämme on osa sitä, se tulee meihin syntymässä ja pitää automaattisesti hngissä elämämme ajan, ja poistuu kuolemassa.

Olemmehan me täällä ilmentämässä tuota ajatonta elämää, ajassa ja aineessa.
      AIneellinen elämä on kuitenkin rajallista, joten se ilmenee fyysisten elämien ketjuna, joka alkaa esiasteelta, ja kehittyy syyn ja seurauksen lain alaisena
      täydellisyyttä kohti.

Olemme kuitenkin kehityksen myötä tietämättämme, ajautuneet ulos tuon ajattoman yhteydestä, sitomalla mielemme sisällön aikaan.

Uskot jumalien olemassaoloon ovat syntyneet, kun ei ole tunnettu syyn ja seurauksen lain toimintaa, vaan luultu sitä jonkin ulopuolisen voiman aiheuttamaksi.

Ymmärtämällä ja oivaltamalla se syntyprosessi miten ja miksi se on menneisyydessä tapahtunut, ja miksi se seuraa meitä perimänä, eli perisyntunä, jonka mukaan tiedostamattamme joudumme toimimaan.

Sen seurausta on sitten tämä kaaosmainen, ja kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta

• Hupsistakukkuu

Oleko siis buddhalainen ?

• Hupsistakukkuu

Karmanko lakiako tarkoitat?

• Kyllä tarkoitan karman lakia, enkä ole buddhalainen, sillä eihän buddhakaan ollut buddhalainen, vaan hänen seuraajansa

• Uskoa_tarvitaan

Oleellista on tuntea Jeesus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe