10v Tramalin vankina!

Kahleissa

Kerron lyh.oman stoorin, ah niin vaarattomasta ja turvallisesta "tohtorin" määräämäästä Tramalista.Niinhä se helposti mìelletään turv.ku lääkäri määrää) Nyt 37v olen "irti" aineesta mutten koskaan vapaa siitä. Vammautumisesta alkoi pahin helvetti joka kesti 10v!! Tramalia joka lekuri kerta ja eräänä pv:nä huomasin ettei päivä Starttaa ilman 1000-2000mg tram. Suurimmat ylilyönnit johti letkuihin ja kuolon porteille... Nämä isot ylilyönnit olivat reilua 6g eoi 6000mg plus mitä oli eilisen "pohjia" kuulemma mun pitäs olla kuus jalkaa mullan alla;) Toleranssi ja tuuri ilm. Jatko elämääni, who knows?! Perhe lähti, talo ja autoki lähti.... Rahat meni, karkeesti kaikkieen jotain 200-300te! Mutta ihme ja kumma elimistö kesti sen 10v pikku touhun.... Jälk.ku aattelee niin kuin voi jaksaa kiertää n.50 eri kaupungin lekurit) ny ei jaksas;) Ja tätä voisin jatkaa raamatullisen mutta pidän lyhyenä ni jospa joku jaksas/ viittis lukee.... Kerron toki lisää jos joku haluu?

3

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qaw2er

      No mutta itse sä olet sitä tuommoisia annoksia syönyt. Mielestäni on väärin että pilaat tramalin mainetta jos itselläsi on päihdeongelma. Itse söin 4 vuotta ja annokset oli isoimmillaan siinä 450mg. Yleensä söin jotain 150mg päivässä ja pysyin siinä. Irtipääsy oli hiukan hankalaa, mutta sain ystävältä lyricaa ja sillä pääsin eroon. Itselläni riitti itsekuri tähän. Ei se ihan juu vaaraton lääke ole, mutta kuten sanoit sullakin elimistö kesti kuitenkin 10 vuoden höykyytyksen että ei se nyt mikään kauhujen ainekkaan ole..

      Tosiaan hölmöä että ihmiset itse pistää asiansa perseelleen ja syyttävät sitten lääkettä kaikesta ja sitten lääkärit ei enää määrää näitä. Kysyisinkin että mitä sä olisit sitten mieluummin käyttänyt? Subutexiä? Lyricaa? Kyllä niitä pahempiakin pillereitä löytyy.. Itse en kyllä myöskään suosittele mitään vuosikausien tramalimaratonia kenellekkään. Hyviä pillereitä ne on jos tarvii joskus satunnaisesti ottaa.

    • lääkeriippuvainen

      Tramalista pääsee vielä suht helposti irti! Oikeastaa yhtä paha kuin ois syönyt jotakin snri-lääkettä, esim. cymbaltaa.. Samanlaisia "sähköiskuja" päässä jne.. Vähä menee vatsa kuralle, mutta parissa viikossa menee ohi..
      Kokemuksella 7v 600mg/pv.
      Vaikeempi oli päästä rauhottavista eroon!!
      Tramadolin vieroitusoireisiin toimii hyvin pieni annos ssri- tai miel. snri-lääkettä, jota käytetään masennuksen hoitoon. Tramadoli vaikuttaa aika samalla tavalla ja sen opioidi vaikutus on aika pieni..
      Turhaa pelkoa mistää älyttömistä oireista..
      Temgesicistä oli inha vierottautua kun kesti pari kk oksettavaa oloa ja oksentelua ja heikotusta... Siitä ei edes tullut mitään "oloa" niinku tramaleista. Niistä tuli puhelias ja hyvä olo. Toimi masennukseeen hyvin! Aika mieto lääke muuten. Ei vaan v-tuta kipu niin...

    • joopajoopp

      Eikä tota lääkettä ole mitään järke ottaa yli 400mg/pv , kun kouristus riski suuri!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe