Some people call me Onni
15
<50
Vastaukset
- onni_shemale
i mean some people call me shemale onni, because that's what i am really!
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)- aHahaHaHaa
Kuka sinulle opetti englantia? Tommi Mäkinen?? :D
- ylpeäimbesilli
Onnii kirjoitti:
Heh, et taida olla mikään ruudinkeksijä.
Vapaa käännös tekstistäsi: Minä tarkoitan, että jotkut kutsuvat minua shemaleksi Onni, koska se oikeasti olen. Tituuleeraat siis itseäsi shemaleksi, mutta sehän taidat ollakin?
Mistäköhän apukoulusta olet valmistunut? 7 - vuotias veljenpoikanikin kirjoittaa sekä puhuu parempaa englantia, kuin sinä.
Häpeä imbesilli, jos osaat.
;)Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
- HenkilöJoka
ylpeäimbesilli kirjoitti:
Etpä olisi tainnut uskaltaa sanoa tuota kyseiselle henkilölle päin naamaa että häpeä imbesilli?
Katkeruuksissaan toimii ilman kasvoja, ei ansaitse edes sitä. Eihän hän uskalla edes kirjoittaa tunnistettavasti. Eikä kyllä osaakaan kirjoittaa :D
- kerrankesällä
But I can call you differently, you promised, remember?
- Onnittelija
Kiva biisi. Älä oo äksyn näille palstalaisille. *rapsuttaa*
- HeiOnni
Pussataanko? <3
- mitenonnse
Plagioitko Onni jonkun toisen runoja vai oletko se profiili, joka löytyi toiselta nettisaitilta runoilijasivustolta, ja joka tänne jo kerran linkitettiin? Siinä nimimerkki oli vuonna -84 syntynyt mies.
- ÄläpäJauha
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
- KuuleFeikki
ÄläpäJauha kirjoitti:
Kakkaa jos olisit nähnyt profiilin, tietäisit Oikean vuosiluvun! Linkitä se profiili tänne ;)
Jos olet Onnii, niin häpeäisit! Toisten runojen käyttäminen omina on halpamaista. Totta kai poistit sen ketjun, jos käry kävi.
- OnniFanni
Olikohan Onni plagioinut runon? En usko.
- Kateellisten
Panettelua! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963