Miksi moderaattori ei tee mitään?!

En.ymmärrä

Aivan ala-arvoista tekstiä "vaalipetoksesta", täyttä valhetta, mitään petosta ei ole tapahtunut. Miksi moderaattori ei poista valheellisia tekstejä?!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamenijo

      En ymmärrä miksei media ja SOME muutenkin ole vain täynnä perussuomalaisia ymmärtäviä ja ylistäviä tekstejä. En vain ymmärrä. Olen uskossa.

      Tämä kaikki on mädättäjien ja etelän median salaliitto puhtoisia oikean asian ihmisiä kohtaan. Jooh, ja silleen toivoo entinen äänestäjä.

      • lue-älä-pyörry

        Luulisin, että turha niihin valheisiin on tarttua. YLE on 500 miljoonan budjetillaan pullollaan joutilaita piilostalinisteja, ja osa jo eläköityneitäkin. Ei ne valheet vähene ennen kuin YLEN budjetti puolitetaan. Lisäksi on aktiivinen halostrolli, joka häärää pääosin persu- ja presidenttipalstalla.
        Käykää katsomassa S24 politiikka/presidentti, älkää pyörtykö. Sieltä vähintään saman lajin sontaa ja Sauli-pippelijuttua riittää. Ja säännöllisesti ne päivitetään ja "nostetaan " ylös.
        Halosella viiraa, ja se tahtoo kolmannelle kaudelle "kansan yhdistäjänä".
        >>>SAK-SDP-"meillä on unelma".
        Miksi persut ja Halonen? Persut mahdollistivat sen, että 20 vuoden tauon jälkeen SDP ei ole hallituksessa vesittämässä päätöksiä. Ja raivo on kauhea, kun Sauli on pressa, eikä ole demari. SAK/SDP;n Lipponen sai muistaakseni vain 6 %:n kannatuksen. Myös RKP ja Vihreät harjoittavat oppositiopolitiikkaa - natsit, rasismi-syytökset niille mieleen.


      • heidän-eri-unelma
        lue-älä-pyörry kirjoitti:

        Luulisin, että turha niihin valheisiin on tarttua. YLE on 500 miljoonan budjetillaan pullollaan joutilaita piilostalinisteja, ja osa jo eläköityneitäkin. Ei ne valheet vähene ennen kuin YLEN budjetti puolitetaan. Lisäksi on aktiivinen halostrolli, joka häärää pääosin persu- ja presidenttipalstalla.
        Käykää katsomassa S24 politiikka/presidentti, älkää pyörtykö. Sieltä vähintään saman lajin sontaa ja Sauli-pippelijuttua riittää. Ja säännöllisesti ne päivitetään ja "nostetaan " ylös.
        Halosella viiraa, ja se tahtoo kolmannelle kaudelle "kansan yhdistäjänä".
        >>>SAK-SDP-"meillä on unelma".
        Miksi persut ja Halonen? Persut mahdollistivat sen, että 20 vuoden tauon jälkeen SDP ei ole hallituksessa vesittämässä päätöksiä. Ja raivo on kauhea, kun Sauli on pressa, eikä ole demari. SAK/SDP;n Lipponen sai muistaakseni vain 6 %:n kannatuksen. Myös RKP ja Vihreät harjoittavat oppositiopolitiikkaa - natsit, rasismi-syytökset niille mieleen.

        Tämä valhekampanja on vielä raivokkaampi kuin ennen vaaleja. Ei se ole yksin persuja vastaan siis. Hallitukseen mieli omia etuja puolustamaan. RKP, SDP, vihervasurit. Siis "HEILLÄ-ON-UNELMA".


    • Kysytääs-tätä

      Ai jaa, totanoin niin harmittaaks sua?

    • siisMITÄ

      Onko tuo aloitus sarkasmia vai onko joku aidosti noin pihalla?

      • Persulta voi odottaa mitä tahansa.


    • hulluutta-mutta-jatkakaa

      Mitään ei ole tapahtunut. Perussuomalaiset on 100% rehellinen ja lupauksiaan kunnioittava puolue ja kaikki puolueessa olevat tekevät pyyteetöntä työtä isänmaan eteen. Joka muuta väittää on epäisänmaallinen... vai miten se mantra nyt nykyään meneekään... Älä kyseenalaista mitään vaan usko vain. Usko vie sinut ja isänmaan pitkälle.

    • MitäänModeraattoriaOle

      Allerilla sananvapaus koskee myös valehtelua.

      • kohvoijarit

        Persuun ei ole yhtään luottamista.


    • eikävele

      Ulrich odottaa sormi syyhyten milloin pääsee taas sensuroimaan?
      Sitä ennen lähettelee näitä avauksia kun ei tosissaan ymmärrä miksei persuja kohdella eri lailla kuin muita? Persuja pitäisi hyysätä!

    • gfsdgsdf

      Jos moderaattorit puuttuisivat jokaiseen valheelliseen viestiin, kuinka paljon jäisi viestejä Suomi24:n palstoille? Neljä?

      Kuulostaa että sua harmittaa vaan jonkun mielipide.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe