Miksi moderaattori ei tee mitään?!

En.ymmärrä

Aivan ala-arvoista tekstiä "vaalipetoksesta", täyttä valhetta, mitään petosta ei ole tapahtunut. Miksi moderaattori ei poista valheellisia tekstejä?!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamenijo

En ymmärrä miksei media ja SOME muutenkin ole vain täynnä perussuomalaisia ymmärtäviä ja ylistäviä tekstejä. En vain ymmärrä. Olen uskossa.

Tämä kaikki on mädättäjien ja etelän median salaliitto puhtoisia oikean asian ihmisiä kohtaan. Jooh, ja silleen toivoo entinen äänestäjä.

• lue-älä-pyörry

Luulisin, että turha niihin valheisiin on tarttua. YLE on 500 miljoonan budjetillaan pullollaan joutilaita piilostalinisteja, ja osa jo eläköityneitäkin. Ei ne valheet vähene ennen kuin YLEN budjetti puolitetaan. Lisäksi on aktiivinen halostrolli, joka häärää pääosin persu- ja presidenttipalstalla.
        Käykää katsomassa S24 politiikka/presidentti, älkää pyörtykö. Sieltä vähintään saman lajin sontaa ja Sauli-pippelijuttua riittää. Ja säännöllisesti ne päivitetään ja "nostetaan " ylös.
        Halosella viiraa, ja se tahtoo kolmannelle kaudelle "kansan yhdistäjänä".
        >>>SAK-SDP-"meillä on unelma".
        Miksi persut ja Halonen? Persut mahdollistivat sen, että 20 vuoden tauon jälkeen SDP ei ole hallituksessa vesittämässä päätöksiä. Ja raivo on kauhea, kun Sauli on pressa, eikä ole demari. SAK/SDP;n Lipponen sai muistaakseni vain 6 %:n kannatuksen. Myös RKP ja Vihreät harjoittavat oppositiopolitiikkaa - natsit, rasismi-syytökset niille mieleen.

• heidän-eri-unelma
        lue-älä-pyörry kirjoitti:

Luulisin, että turha niihin valheisiin on tarttua. YLE on 500 miljoonan budjetillaan pullollaan joutilaita piilostalinisteja, ja osa jo eläköityneitäkin. Ei ne valheet vähene ennen kuin YLEN budjetti puolitetaan. Lisäksi on aktiivinen halostrolli, joka häärää pääosin persu- ja presidenttipalstalla.
        Käykää katsomassa S24 politiikka/presidentti, älkää pyörtykö. Sieltä vähintään saman lajin sontaa ja Sauli-pippelijuttua riittää. Ja säännöllisesti ne päivitetään ja "nostetaan " ylös.
        Halosella viiraa, ja se tahtoo kolmannelle kaudelle "kansan yhdistäjänä".
        >>>SAK-SDP-"meillä on unelma".
        Miksi persut ja Halonen? Persut mahdollistivat sen, että 20 vuoden tauon jälkeen SDP ei ole hallituksessa vesittämässä päätöksiä. Ja raivo on kauhea, kun Sauli on pressa, eikä ole demari. SAK/SDP;n Lipponen sai muistaakseni vain 6 %:n kannatuksen. Myös RKP ja Vihreät harjoittavat oppositiopolitiikkaa - natsit, rasismi-syytökset niille mieleen.

Tämä valhekampanja on vielä raivokkaampi kuin ennen vaaleja. Ei se ole yksin persuja vastaan siis. Hallitukseen mieli omia etuja puolustamaan. RKP, SDP, vihervasurit. Siis "HEILLÄ-ON-UNELMA".

• Kysytääs-tätä

Ai jaa, totanoin niin harmittaaks sua?

• siisMITÄ

Onko tuo aloitus sarkasmia vai onko joku aidosti noin pihalla?

• Persulta voi odottaa mitä tahansa.

• hulluutta-mutta-jatkakaa

Mitään ei ole tapahtunut. Perussuomalaiset on 100% rehellinen ja lupauksiaan kunnioittava puolue ja kaikki puolueessa olevat tekevät pyyteetöntä työtä isänmaan eteen. Joka muuta väittää on epäisänmaallinen... vai miten se mantra nyt nykyään meneekään... Älä kyseenalaista mitään vaan usko vain. Usko vie sinut ja isänmaan pitkälle.

• MitäänModeraattoriaOle

Allerilla sananvapaus koskee myös valehtelua.

• kohvoijarit

Persuun ei ole yhtään luottamista.

• eikävele

Ulrich odottaa sormi syyhyten milloin pääsee taas sensuroimaan?
      Sitä ennen lähettelee näitä avauksia kun ei tosissaan ymmärrä miksei persuja kohdella eri lailla kuin muita? Persuja pitäisi hyysätä!

• gfsdgsdf

Jos moderaattorit puuttuisivat jokaiseen valheelliseen viestiin, kuinka paljon jäisi viestejä Suomi24:n palstoille? Neljä?

Kuulostaa että sua harmittaa vaan jonkun mielipide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe