Aleksi Laiho teki sadan heavykitaristin kanssa hienon aloituksen Helsingin kulttuuriviikoille! Eipä näkynyt mukana eikä katsomossakaan kulttuurin rikastajia eikä näitten punavihreitä hyysäreitä. Hyvä niin. Ei taida onnistua niiltä rock'n'roll! Istuivat varmaan jossain ostarilla kuuntelemassa korvakuulokkeista anssi kelaa tai maija vilkkumaata unelmoiden seuraavasta raiskauksestaan.
100 guitars from hell
9
214
Vastaukset
- Jackson.skeba
Maailman paras kitaristi Alexi Laiho.
- JimiH
Maailman paras kitaristi Jimi Hendrix.
- oliaikanaan
JimiH kirjoitti:
Maailman paras kitaristi Jimi Hendrix.
Oli joskus 60-luvulla ehdottomasti maailman ykkönen. Sen jälkeen moni mennyt ohi.
- Progressiivinen
Muuten hyvä, mutta mukana olisi kyllä saanut olla myös parikymmentä PROGEkitaristia!
- BLOODisLIFE
Mä näin uutisista tapahtumaa ja myös Tommi Evilä oli soittamassa, moni on luullut että se on muusikko ja myös itse oon joskus luullut niin!
- Hah-hah-hah-hah
"sadan heavykitaristin kanssa"? Niinku Tommi Evilä?
- Hämeestä_nääs
Kovin oli flegmaattinen yleisö...niinkuin Suomessa aina.
- metsänrauha
Jokuko oli erehtynyt paikalle karenssin uhalla?
- kriiiikkk
Maailman ja Hämeen hitain metallikitaristi ei ehtinyt paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680