Mitä mieltä te fretin omistajat olette, että pärjääkö fretti yksin vai tarvitseeko lajitoverin? Se pääsisi joka päivä ulkoilemaan valjaissa ja saisi paljon huomiota ja aikaa minulta sillä sitä minulla riittää:)
Yksi vai kaksi frettiä?
3
2802
Vastaukset
- fretinomistaja
Parempi on, mikäli fretillä on kaveri. Fretti pärjää myös yksin, mutta nyt kun olen itse seurannut yksinäisen, ja kaverin kanssa asuvan fretin elämää, ja verrannut keskenään, en enää koskaan halua tilannetta, jossa fretti joutuu elämään ilman lajitoveria.
- Frettien
Toisaalta kaksi koska et pysty olemaan niinkuin Fretti mutta yksi Fretti mieluiten koska Fretti on silti yksinäinen petoeläin joka tykkää saalistaa joten yksi mieluiten:)
- frettimamma
naaras saattaa olla miellään yksin, mutta haluaa tehdä pentuja. naaras hyväksyy kaverikseen siskonsa tai puolison. uros tarvii (leikki)tappelukaveriksi toisen uroksen ja juoksuaikana puolison. uros hyväksyy kumpaakin sukupuolta olevan kaverin.
ihminen ei pysty korvaamaan lajikumppania, joten parempi hankkia kaveri jos ei kokoaikaiseksi niin ainakin muutaman päivän leikkikaveriksi viikottain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686882
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504493En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204099Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283183
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752789Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269