Montako vuotta tai kuukautta Indx kestää? Mä luulen et hikisesti kaks vuotta. Ent te?
Galluppi
7
936
Vastaukset
se kestää enemmän kun kaks vuotta mä vähän veikkaan=)
- Irma
Oon ihan samaa miletä RUMANpojan [erh] kanssa. :pp
"Jane" oli paljon parempi bändi.
"Indx" ei miusta kestä ees vuottakaan.
Eihän niil oo ees hyvii biisejäkään??
Ei meijän koulussa oo ketään,kuka ois jo
ostanu "Indx":in cd:n..:pp
Ei pahalla,guys. :|
Kaikella kunnoituksella,
Irma.
- Typykkä
No..mä luulen että se paska kestää..öö..suunnilleen vuoden jos ees sitä! Se on niin karseetä musaa..varsinki se joku Jee,jee,jee! Siinhä hoetaa vaa...Jee,jee,jee! Jee,jee,jee! Voi vittu että jotku sen ees kehtaa kaupan kassalle läimäyttää (siis ostajat miten ne kehtaa ostaa sen) Eiks ketään ees kato niit vähä outoin! ;)
- Spice
IKUISESTI! :D
- töppönen
Kuusi kuukauttakin on jo yläkanttiin.. kesään asti on jo saavutus sinänsä!
- mie täällä hei..x)
sii no ei millään pahalla mutt mä vaan kysyn ett miks te tuutte haukkumaan sitä tänne jos se ei oo hyvä..mä tulin vaan ihan mielenkiinnolla kattomaan tätä "keskustelua"..
munkin mielestä se on ihan paska mutta
no siinä se tuli..itekkin haukuin tota bändii..
mutt siis mikä ihmisiä vaivaa kun ne ei voi pitää mölyjä mahoissaan kun antaa muitten dikata jos dikkaavat mutt tollasta paskaa en kuuntelis ikinä siis index:iä.. :)moni meni vähän sekasin varmaan teistä.. Lol..:) - mutta
kuus kuukautta ON kesään asti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976