Häijään Säästömarketti

per265sus

Kannattaa tarkistaa kuitti joka kerta. Olen muutaman kerran joutunut soittamaan perästäpäin sinne kun tarjoustavarasta on otettu täysi hinta. Useampi muukin on sanonut samaa!

20

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös-Hullumies

      Tietääkseni Huittisissa oleva Hullumies-kauppa kuuluu samaan ketjuun Säästömarketin kanssa.

      Huitsissa kassa meinasi ottaa kahdesta tarjoistuotteesta normaalihinnan. Alentamattomat hinnat tulivat suoraan kassakoneelta, eli huijausta oli päivän mittaan tehty systemaattisesti ja monille asiakkaille.

      Aika nopeasti kassa huusi paikalle tarkistajan, joka kipaisi myymälään tarkistamaan taroushintaa. Eli hintojen tarkistusrutiini asiakkaan valituksen jälkeen tehtiin nopeasti ja tottuneesti. Kaikki tuo viittaa siihen että tämä on kaupan puolelta suunnitelmallista toimintaa.

    • Mialisa

      Juu totta puhut mulle tuli kerran kallis kissan ruoka piti maksaa 3.90 mut maksoikin 39.00 et silleen virheestä viisastuneena

    • Huhheijakkaa

      Ostin kerran juuston kun oli "tarjouksessa". Kotona huomasin kuitissa normaalin hinnan. Seuraavana päivänä ohimennessäni päätin käydä tarkastamassa oliko vielä tarjouksessa. Tarjouslappu oli juuston edessä, mutta tarjouspäivä oli mennyt umpeen jo yli viikko sitten. Menin kuitenkin kassalle "tyhmänä" sanomaan että juustosta on otettu normaali hinta. Kassanainen sanoi "voi voi" ja "herranjestas" ja "ei sen pitäisi olla enään tarjouksessa". Sanoin vaan että kuinkahan monta asiakasta on ostanut tätä "tarjous"juustoa ja että kannais varmaan ottaa lappu pois. Tästä lähtien olen aina tarkastanut kuittini, jo kaupan parkkipaikalla.

    • miki-66

      Elkää köyhät aina valittako! Kyllä siihenkin hintaa tulee kun ajetaan tarjousten perässä ympäri maakuntaa.

    • kamelinkyttyrä

      Ei köyhä osa olekkaan niin kurja.
      Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Totisesti minä sanon teille: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.
      24. Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

      • ame66lia

        Kukaan ei varmastikkaan kulje "tarjousten perässä ympäri maakuntaa". Minä ainakin ihan ohimennessäni poikkean (en tarjouksien perässä) ja aina tarkastan kuittini koska vahingosta viisastuu! Kyllä tuo on törkeää mitä saastäri tekee!


      • atjaejtadt

        Äpäräkristuksen kyrvänlutkuttaja.


      • Makk28ara

        Jaa-a. Mitä lie tarkoittanet (atjaejtadt) - "tyhmä kun olen". Mitä niitä tarjouksia sitten laittaa jos otetaan normi hinta!?


    • Ajellaan-vaan

      Kyllähän tarjoushintojen perässä kuljetaan, turha sitä on väittää. Mutta meiltäkin Vammalasta ajellaan korkeintaan 1..2 kertaa vuodessa Häijään Säästömarkettiin. Yleensä keväällä, ostetaan multapusseja ja taimia samalla sieltä mukaan.
      Niin ei se tällainen ajelu mitään kovin ahkeraa bensan kuluttamista ole, hiukan halvemman maitopurkin perään.

    • kaar31lo

      Itse en kulje tarjousten perässä. Poikkean joskus Säästömarketissa ohimennessäni mökille. Olen myös huomannut että tarjoushinnasta otettiin normaalihinta, tosin vasta kotona. En antanut palautetta....tällä kertaa. Mutta...ei reilua!?

    • Vakiasiakas

      Missään muualla ei varmaan tule kassakuittiin yhtä paljon hintavirheitä kuin Häijään Säästömarketissa. Palautteen antamisesta ei ole mitään hyötyä. Ei kannata lähteä kaupan pihasta pois ennen kuin on tarkistanut kassakuitin.

    • M-ryhmä-kusettaa

      >>Missään muualla ei varmaan tule kassakuittiin yhtä paljon hintavirheitä kuin Häijään Säästömarketissa.>>

      Yhtä paljon virheitä on sekä Huittisten Hullumies -kaupassa että Häijään Säästömarketin kassakuiteissa.

      Nuo kumpikin kuuluu pienen M-ketjun kaupparyhmään.
      http://www.m-ketju.fi/myymalat/?kaupunki=sastamala

      Huittisissa oli Säästömarketissa remonttiale viime viikonloppuna, ja monista tuotteista tarjottiin 50% alennusta. Tuo -50% tarralappu oli hyvin näkyvillä joka paikassa. Mutta sen tuotteen alkuperäistä myyntihintaa ei löytynyt tarjoustuotteista mistään. Tuli kusetuksen makua tässäkin, kun luvataan 50% alennusta, mutta ei kerrota mikä oli se alkuperäinen lähtöhinta.

      Ei voi olla ATK:n ja kassakoneiden vikaa kaikki. Näköjään M-ryhmän kauppiailla ei vain ole minkäänlaista rehellisyyttä ja kunniantuntoa olemassa. Sellainen hämäräkaupan maku jää, kun näissä sotkuisissa kaupoissa koettaa asioida. Hinnat on todella heikosti merkitty useiden tuotteiden yhteyteen.

    • maksava-asiakas

      Hyvä neuvo. Myös täällä kokemusta kaksoislaskutuksesta häijäässä.

    • ullanlinn

      Tokmanni konsernin kaupoissa sama homma.

    • Vakiasiakas

      Kävin eilen ostoksilla. Tuotteiden hinnat olivat tällä kertaa kaikki oikein kassakuitissa, mutta yllätys yllätys: kassa veloitti myös muovikassin hinnan, vaikka pakkasin ostokset omaan kassiin, jossa luki isolla vihreällä tekstillä: Musti&Mirri. Tämän huomasin vasta illalla kotona, joten jälleen tänään valitusreissu edessä.

    • Fowq

      Hei, eihän kaippias muuten rikastu!!

    • IkiVanha

      Päiväykset kandee siä katsoa kanssa.

    • Anonyymi

      Huittisten säästömarketissa tosi laiskan näköistä touhua. Varsinkin muutamat nuoret miehet siellä näyttävät siltä, että homma ei kiinnosta yhtään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Myymäläpäällikkö ei paljoa asiakkaita tervehdi, muuten henkilökunta asiallista. Hinnat on sekaisin, mutta näin on ollut vuosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe