niistä viidestä kuukaudesta v. 2009 jolloin sain olla onnellinen. Sen tunteen kun saisin takaisin, kokea uudelleen. Elämä määräsi kuitenkin toisin.
Kiitos sinulle mies
12
171
Vastaukset
- HelläOri2010
Kiitos sinulle nainen
Niistä viidestä kuukaudesta (elokuu-joulukuu) v.2010 jolloin sain olla kanssasi ja olin todella onnellinen. Niinpä...kumpa saisin kokea sen tunteen uudelleen kanssasi. - Muistelija68
Niin sitä kesti maaliskuun puolivälistä elokuun puoleen väliin 2009... elämäni parhaimpia aikoja
- HelläOri2010
Mielenkiintoista, että melkein sama vuosi ja saman kestoinen aika....ja kummallakin vielä elämän parhaita aikojakin :)
- HelläOri2010
7.12 tulee kuluneeksi 5 vuotta, kun viimeksi tavattiin ja olet edelleen lämpimästi mielessäni KaunisTammani ;)
- kukasoletkaan
Kerro lisää sillä nyt kuulostaa tutulta.
- HelläOri2010
Tarkoitatko AP:tä? vai....
- Hiemaniltatunnelmia
Otetaan häly viitonen. Venäläinen puulaaki näytelmä kattokruunulla. Sinulla on mahdollisuus. Tulee ilta. Lepäät. Kiitos. Sinä. Minä. Me kaikki. Suuri Venäjä. Rauha sielulle. Otetaan suomalainen versio. Heräät. Huudat apua. Vanha väinämöinen lausuu edessäsi osaa. Mietit mitä osaa? Alkaa naurattaa. On näköjään vanhan klassikko väännön aika. Olet jurrissa. Käännyt ympäri. Alkaa naurattaa. Sanot olevasi. Sitten sanot mä todellakin tarkotan tätä. Että mä oon. Sulle sanotaan turpa kii. Nouset ylös. Riisut housusi. Olet tai olen hiljaa. Joku savolainen tuo jotain esinettä sinulle. Hän pysähtyy. Alat nauraa. Loppu on jotain perus vetoo alakuutosella. Maailma tuhotaan tyyliin. Yksi hevonen halutaan jättää eloon. Uusi sukupolvi hevosia heittää maksa kuutosella hyvät jutut. Se oli mun versio. Kiitos sinulle mies otsikkoon. Suomalaisen perus näytelmän perus nimi on palat helvetissä. Tämä on huumoria.
- Hyväheittokuutonen
Toinen illan veto. Olen kuitenkin suomalainen. Otetaan varjopataljoonan tarina. Raatokärpäset eivät ehtineet paikalle. Tässä näytelmässä maailman ihmiset otetaan hallintaan. Heistä tehdään koneita. Yksi suomalainen huomaa, että kaikki muut ovat kykenemättömiä hallitsemaan itseään. Tää suomalainen on saanu järkensä. Hetken mietittyään hän jatkaa samaa menoa, kuin ennen. Tämä on illantabu, varsa kuutonen. Suomalainen versio samasta. Yksi makaa peltoaukealla ja nostaa päänsä. Hetken katsottuaan ympärille laskee päänsä takas. Peittääkseen naurunsa alkaa rallattelee mitä sattuu mieleen tulee. Kiitos
- Kahvitunnelmissa
On illan hyvä hetki ja yks tuli mieleen lisää. Siis klassikko osastojen karkikaartista. Joku hurruukkojen vääntöviisu. Suljettuaan rekisterin. Joku sano, että keski- Euroopassa alko 30- vuotisen sodan loppu osa. Sekoilu loppu siellä. Hihhuli jengi voi lähtee tanssahtelee linnojen edustalle. He kai käyttivät ääniaaltoja, niin että ihmiset menettivät järkensä. Hihhuli jengi lähti merkistä tanssii linnojen edustalle merkistä. Satua nyt mutta tuli vain mieleen. Suomessa on sanonta. Manninen oven välilissä. Siitä sanonnasta tulee jortsut sana mieleen. Heebo jengi sitten ja lopuksi mannaa pistetään hevosen selkää ja palataan haikein mielin kotiin esimerkiksi juomaan kahvia.
- HelläOri2010
täh...ei ymmärrä oikein :O
- muistelija68
Sain siult tipparin. Kirvelee niin saatanasti.
- HelläOri2010
Mun Kaunistammani on vm.62 ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019