Olli immonen sekoilee taas 16.8.2015

133

23

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustahevonen

      Eihän Soinikaan vastusta kreikan kolmospakettia.
      Ja "piikki kiinni" on kuin paha uni jota oikeaoppinen persu ei muista.

      Ei tuon puolueen juttuja tarvitse kenenkään tosina pitää !

      • PSpötyselitykset

        Vain poliittisesti täysin ääliöt uskovat enää soinistien juttuja.


      • kertoisitko

        keneen k-tolppaan-puolueeseen voi luottaa ja/ai kannattaa kuunnella? kerro edes yksi.


    • aika_irrottautua

      Immonen on oikeilla linjoilla, toisin kun Perussuomalaisten johto.

    • turhia

      höpinöitä nuo natsit immosen tai juuri kenenkään kohdalla.

      olli nyt sattuu olemaan asiassaan 100% järjissään ja oikeassa, on aivan sama mitä muut ympärillä humiseee.
      politiikka on idioottimaisen sairasta, mahdottomuus uskoa heidän höpinöitä milloinkaan todeksi.
      poliittinen ja ns. virallisuus ei ole aikoihin ollut enää aikuisten toimintaa,vain sairaan pikkujengin tapa rikastuttaa itsensä ja pilata mamuilla koko maa.
      omaetu-eu-perseen nuolenta on täysin täydellisen sairasta.

      koska kaikkien mamujen massamuutto johtuu nyt ja aina päättäjistä ja heidän kyvyttömyydestä hoitaa maan ja maailman asioita neuvotellen, vain päättäjät ovat kaikkeen syyllisiä 100%.

      miksi kansat pannaan maksamaan sodat tuhoineen ja mamuineen ja em. kyvyttömyys kaikkialla ??? miksi ???

      eikö kansat todellakaan tajua,kuinka heitä poliitiikot ja päättäjät kaameasti kusetettaa jatkuvasti?

      kun sitten joku olli immonen asiasta kertoo todellisen totuuden,kaikki loput 199 kusitolppaa ja muut virkakoneistojen idiootit sävähtää kuin maailmanloppua pukkaisi.

    • Piilolettuja

      Mitä ihmeen todisteita Immosen natsi-ideologiasta muka vielä tarvitaan? Koko Immosen julkinen historia on täynnä harhaista umpirasistisuutta. Vai mitä muuta esim. tyypin lapselliset aloitteet ja kyselyt eduskunnassa ovat?

      • selkeääpuhetta

      • oletko__

        tajuissasi ollenkaan?

        suomessa ei ole mitään rasismia, asioista pitää saada puhua oikeasti,miten ne on ja kuka-ketkä ovat nykytilaan oikeat syylliset. ymmärrätkö ?

        immonen on niin kaukana syyllisestä,kuin kaukaisin tänne tullut mamu on.


      • soinilaisittaintaas

        "Hitler setä oli vain hieman mamukriittinen. Joka toista väittää, löytää itsensä käräjiltä. "

        Isä Timo


      • näinontänään

        Ei se ole rasismia. Immonen kertoo totuuden. Suomessa SAA sanoa ääneen ajatuksensa. Täällä ei islamistit määrää!


    • Eriasia

      Nyky"natsismi" ei tarkoiya ihmisten tappamista.

      • perusnatsitjytkyttää

        Ei se tarkoittanut natsi-Saksassakaan, aluksi. Kaikki tiedämme, mitä natsit tekevät, ellei heitä pysäytetä ajoissa. -Soini ei ainkaan pysäytä, se on jo ainakin käynyt selväksi.


      • perusnatsitjytkyttää kirjoitti:

        Ei se tarkoittanut natsi-Saksassakaan, aluksi. Kaikki tiedämme, mitä natsit tekevät, ellei heitä pysäytetä ajoissa. -Soini ei ainkaan pysäytä, se on jo ainakin käynyt selväksi.

        Erittäin hyvin sanottu!


      • Kansanedustaja Immoselle on nyt maksettu meidän verorahoistamme palkkaa neljän kuukauden ajan huhtivaaleista lukien. Sen ajan hän on käyttänyt lomailuun ja epämääräiseen yhteydenpitoon kyseenalaisten tahojen seurassa. Liekö suotavaa?


    • suomessa

      en kehtais olla suomalainen,jos en tukis immosta.jos järkeä jaetaan sitä immosella on.ei vasemmistolla.

    • Oenonen

      Niin, immonen ei ilmeisestikään osaa lukea. Jos tyypin facebook kavereiden kuvissa on SVL:n logoja sun muuta, ei niistä tietenkään voi päätellä yhtään mitään. Ainakaan immonen, joka poikkeaa tässä vaikkapa keskiverto 5-vuotiaasta...

    • Jkiuyhhb
    • hyisaatana

      Persut on mokannut!
      RIITÄJÄPUOLUE joka hylkäs vaalilupauksensa

    • Yuujkkl
    • Jkiuuhbnn

      Persupoliitikko Teemu Lahtinen fanittaa facebookissa natsijärjestö SVL:ää, Ukrainan Oikeaa Sektoria. Lahtinen oli Immosen kanssa järjestämässä Schauman muistojuhlaa jossa yhteinen natsikuva otettiin....

      http://www.paljastettu.fi/276988548/2050268/posting/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe