Onko kaveri enää tässä maailmassa?
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/806033/Puoluelehti Immonen kiistaa kytkokset Vastarintaliikkeeseen
Olli immonen sekoilee taas 16.8.2015
23
119
Vastaukset
- mustahevonen
Eihän Soinikaan vastusta kreikan kolmospakettia.
Ja "piikki kiinni" on kuin paha uni jota oikeaoppinen persu ei muista.
Ei tuon puolueen juttuja tarvitse kenenkään tosina pitää !- PSpötyselitykset
Vain poliittisesti täysin ääliöt uskovat enää soinistien juttuja.
- kertoisitko
keneen k-tolppaan-puolueeseen voi luottaa ja/ai kannattaa kuunnella? kerro edes yksi.
- aika_irrottautua
Immonen on oikeilla linjoilla, toisin kun Perussuomalaisten johto.
- SuomlaineN
Tässä todiste Immosen natsismista:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/il-immosella-yhteys-uusnatseihin-hyvaksyi-jyvaskylan-mellakasta-vangitun-facebook-kaverikseen/5264670 - turhia
höpinöitä nuo natsit immosen tai juuri kenenkään kohdalla.
olli nyt sattuu olemaan asiassaan 100% järjissään ja oikeassa, on aivan sama mitä muut ympärillä humiseee.
politiikka on idioottimaisen sairasta, mahdottomuus uskoa heidän höpinöitä milloinkaan todeksi.
poliittinen ja ns. virallisuus ei ole aikoihin ollut enää aikuisten toimintaa,vain sairaan pikkujengin tapa rikastuttaa itsensä ja pilata mamuilla koko maa.
omaetu-eu-perseen nuolenta on täysin täydellisen sairasta.
koska kaikkien mamujen massamuutto johtuu nyt ja aina päättäjistä ja heidän kyvyttömyydestä hoitaa maan ja maailman asioita neuvotellen, vain päättäjät ovat kaikkeen syyllisiä 100%.
miksi kansat pannaan maksamaan sodat tuhoineen ja mamuineen ja em. kyvyttömyys kaikkialla ??? miksi ???
eikö kansat todellakaan tajua,kuinka heitä poliitiikot ja päättäjät kaameasti kusetettaa jatkuvasti?
kun sitten joku olli immonen asiasta kertoo todellisen totuuden,kaikki loput 199 kusitolppaa ja muut virkakoneistojen idiootit sävähtää kuin maailmanloppua pukkaisi. - Piilolettuja
Mitä ihmeen todisteita Immosen natsi-ideologiasta muka vielä tarvitaan? Koko Immosen julkinen historia on täynnä harhaista umpirasistisuutta. Vai mitä muuta esim. tyypin lapselliset aloitteet ja kyselyt eduskunnassa ovat?
- selkeääpuhetta
Tässä hyvä analyysi soininatsismista.
http://www.jorieskolin.fi/409902422/2974067/posting/ja-te-kehtaatte-valittaa-kun-olli-immosta-kutsutaan-natsiksi - oletko__
tajuissasi ollenkaan?
suomessa ei ole mitään rasismia, asioista pitää saada puhua oikeasti,miten ne on ja kuka-ketkä ovat nykytilaan oikeat syylliset. ymmärrätkö ?
immonen on niin kaukana syyllisestä,kuin kaukaisin tänne tullut mamu on. - soinilaisittaintaas
"Hitler setä oli vain hieman mamukriittinen. Joka toista väittää, löytää itsensä käräjiltä. "
Isä Timo - näinontänään
Ei se ole rasismia. Immonen kertoo totuuden. Suomessa SAA sanoa ääneen ajatuksensa. Täällä ei islamistit määrää!
- Eriasia
Nyky"natsismi" ei tarkoiya ihmisten tappamista.
- perusnatsitjytkyttää
Ei se tarkoittanut natsi-Saksassakaan, aluksi. Kaikki tiedämme, mitä natsit tekevät, ellei heitä pysäytetä ajoissa. -Soini ei ainkaan pysäytä, se on jo ainakin käynyt selväksi.
perusnatsitjytkyttää kirjoitti:
Ei se tarkoittanut natsi-Saksassakaan, aluksi. Kaikki tiedämme, mitä natsit tekevät, ellei heitä pysäytetä ajoissa. -Soini ei ainkaan pysäytä, se on jo ainakin käynyt selväksi.
Erittäin hyvin sanottu!
Kansanedustaja Immoselle on nyt maksettu meidän verorahoistamme palkkaa neljän kuukauden ajan huhtivaaleista lukien. Sen ajan hän on käyttänyt lomailuun ja epämääräiseen yhteydenpitoon kyseenalaisten tahojen seurassa. Liekö suotavaa?
- suomessa
en kehtais olla suomalainen,jos en tukis immosta.jos järkeä jaetaan sitä immosella on.ei vasemmistolla.
- Oenonen
Niin, immonen ei ilmeisestikään osaa lukea. Jos tyypin facebook kavereiden kuvissa on SVL:n logoja sun muuta, ei niistä tietenkään voi päätellä yhtään mitään. Ainakaan immonen, joka poikkeaa tässä vaikkapa keskiverto 5-vuotiaasta...
- Jkiuyhhb
Martti Järviharju, Teemu Lahtinen, IKL, Front National, natsimarssi Ranskassa, yhteistyö natsien kanssa.....Olli on Teemun kaveri ja poseeraa samoissa natsikuvissa, persuja molemmat...uusia selityksiä.....
http://jojalonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/19188-helsingin-karajaoikeus-oikeistoradikalismin-jatkumossa - hyisaatana
Persut on mokannut!
RIITÄJÄPUOLUE joka hylkäs vaalilupauksensa - Yuujkkl
Teemu Lahtinen oli IKL:n hallituksessa, teki yhteistyötä Martti Järviharjun kanssa kuten Olavi Mäenpää muistuttaa tuon Lahtisen blogin keskusteluosiossa.
http://www.teemulahtinen.fi/2011/01/04/poliittinen-historiani-vaan-ei-taisteluni/ - Jkiuuhbnn
Persupoliitikko Teemu Lahtinen fanittaa facebookissa natsijärjestö SVL:ää, Ukrainan Oikeaa Sektoria. Lahtinen oli Immosen kanssa järjestämässä Schauman muistojuhlaa jossa yhteinen natsikuva otettiin....
http://www.paljastettu.fi/276988548/2050268/posting/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429