Allekirjoittakaa markka takaisin!

jsfkjjjj

Allekirjoittakaa kaikki Paavo Väyrysen kansalaisaloite:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372

Suomi tarvitsee ehdottomasti oman rahan takaisin! Muuten on selvää, että taloutemme kuihtuu ja isänmaamme jää hiljalleen rapistuvaksi takapajulaksi!

EU:n olisi hyvä ottaa etäisyttä myös siksi, koska sen kautta Suomi saa jatkuvasti uusia arvoliberaaleja, punavihervasemmistolaisia vaikutteita.

Jakakaa tätä myös facebookissa, suositelkaa whatsapissa, twiitatkaa, linkatkaa keskustelupalstoille jne! Tiedottakaa tästä mahdollisimman laajalle!

10

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talous_uutisia

      Mitä tapahtuu, jos markka tulisi takaisin, kun Suomen lainat ovat euroissa ja dollareissa?
      Markka devalvoituu ja lainan korot nousevat räjähdysmäisesti. Tiesitkö?

    • gttgbgbb

      Tiesitkö, jos jatkamme nykymenoa joudummee velkavankeuteeen ja meille käy kun Kreikalle. Kansallisvarallisuutemme jaetaan puoli-ilmaiseksi suurille sijoittajille. Tämä on koko homman tarkoitus. Jos tuo vaihtoehto ei houkuta kannattaa ottaa itsenäisyys takaisin. Kuolevalla hevosella, jollainen euro näyttää meille olevan ei kannata ratsastaa. *Paljonko Ruotsissa lainojen korot ovat?

    • ktviesti

      Olen jo vuosikausia kaivannut Suomen markkaa takaisin. Devalvaatio kirpaisee kerran, mutta elämä jatkuu sen jälkeenkin. Nyt tuntuu siltä, että tästä ahdingosta ei ole helppoa tietä ulos.

    • kusessaollaan

      Upeaa kun markka tulee takaisin ja arvo on n.50%:tia eurosta ja kaikki lainat on euro määräisinä,kaikki varmaan haluaa tuplata esim. asuntolainansa yms.............

      • LuntaTupaan

        Jou,jou.Rautakaupasta narua,vaseliinia ja kaulakiikkua rakentelemaan,heh.


    • HesekieII

      Todella typerää. Kun Paavolta kysyy tämän kahden keskeen Paavo nauraa, Minä kysyin palaisitko markka -aikaan? Paavo sanoi kyllä silloi sais työntekijöilta aina korjattua sadon eli rahan joita he ovat elmiseen säästäneet. Sitä voi niin hyvin säädellä.

    • SeAvarakatseinen

      Sinulla on muuten samantapainen nimimerkki, kuin R Y S S I E N trolleilla!

      Ja ajattelutapa!

      Montako kertaa luulet, että suomalaisia kusetetaan aina uudella devalvaatiolla?
      Kunniapuheenjohtaja ja jo pirun vanha R Y S S Ä N pers´nuoliainen PAAVO pettää aina, kuolemaansa asti, kuten koko KEPU.

      • Nostradaamus666

        Vaihtoehtona on virkamiesten massiivinen irtisanominen ilman 5 vuoden irtisanomis karenssia. Verotustahan ei voi nostaa 100 prossaan!!

        Devalvaatio on hyvä kun raha kelluu .. Jää huonot tulopoliittiset päätökset historiaan , kun raha kelluu


    • sinkkikaani

      Vielläkös se Puavo ellee?

    • mitasatana

      JA VITUT!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe