Metsämyyrät ja myrkky

hjr

Mökin tontilla metsämyyrät ovat kovasti lisääntyneet ja harvennus on ollut mielessä. Ostin hiirelle/rotille tarkoitettua myrkkyä (myrkkypussi/hiiribaari) ja niitä irtopusseja olen syöttänyt myyrille, työntänyt maakäytävän suuaukolle sen verran syvälle ettei linnut niihen yletä. Kesäloman aikana suuaukolta hävisikin lähes laatikollinen pusseja eli n. 15 kpl. Tuli jo sellainen mieleen että tehoaako hiiribaarissa käytetty myrkky ollenkaan metsämyyriin ?
Myyjä ei osannut kertoa tehoaako tämä myrkky myös myyriin.......
Etukäteen kiitos asiallisista vastauksista !!

8

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100varma

Jatka vain syöttiä niille mutta, jos nuon paljon katoaa niin kantavat niitä koloon.

Tuo myrkkybaari on oikea tapa niin ei kuole kesämökin sisälle.

Itse käytän KLERAT palasyöttiä laatikossa ja sidon sen rautalangalla niin ettei sitä pääse kuljettamaan pois.

Keskisen kyläkaupasta olen ostanut niitä ja ne tuntuu maistuvan pikkuotuksille paremmin kuin pussiruoka.

• kysynvaa4

mistä muka klerattia olet saanut enää monin vuosiin

• tässä.jotain

Hei!
      Myyrille löytyy oma karkoite. Hiribaarit yms. eivät ole tehokkaita myyriä vastaan. Ota lisäksi huomioon myyräkuumeen vaara.

• Luonnonmenetelmällä

Ulkokissa on ehdoton pikkujyrsijöiden kurissapitäjä. Kissa saattaa kytätä saalista jopa tunteja ja lopputulos on aina varma. Ja mitään myrkkyjä ei tarvi käyttää. Toimii omakoti ja rivitaloalueilla tehokkaasti..... ja mökkitonteillakin jos siellä on asukkaita jatkuvasti.

• sittensisälle

kuka hullu kissansa jättää yöksi ulos, tai päiväksikään ilman valvontaa.Kissalle saattaa käydä pahoin.Oma kissani ulkoilee päivisin valjaissa, niinkauan kuin haluaa, yleensä alle puoli tuntia riittää.

• Yöaktiivikissa

Rottien ja hiirien pyydystämiseen tottuneet kissat eivät viihdy öitä sisällä kun pyydystämisvietti on yöllä parhaimmillaan. Minun kissat pyydystää ulkona yöllä ja nukkuu päivät sisällä. Jos niitä yrittää pitää yöllä sisällä, niin silloin talossa ei kukaan nuku.

• sittensisälle
        Yöaktiivikissa kirjoitti:

Rottien ja hiirien pyydystämiseen tottuneet kissat eivät viihdy öitä sisällä kun pyydystämisvietti on yöllä parhaimmillaan. Minun kissat pyydystää ulkona yöllä ja nukkuu päivät sisällä. Jos niitä yrittää pitää yöllä sisällä, niin silloin talossa ei kukaan nuku.

niin, jos on 'ulkokissa'...minulla on huoneistokissaksi jalostettu hienohelma joka nukkuu koko yön kainalossani.

• Saalistajakissat

Naapuriessa on saalistuskykyisiä kissoja niin että myös minun asuinpiha pysyy rotista ja hiiristä vapaana. Ei tarvi pelätä vaarallista myyräkuumetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      68
      2519
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2503
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      838
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      729
    Aihe