Seksin jälkeen..?

PöllöPölö

Eli, en tiedä onko oikea aihealue, mutta seksin jälkeisiin hetkiin tämä (tyhmä??) kysymykseni myös liittyy.
Olen kuullut tällaisen väitteen, mikä kuulemma on tosi ja mitä hieman ihmettelen, että naisen on yleensä aika pian seksin jälkeen päästävä pissalle. Siis yhdynnän jälkeen.
Olen hieman ihmetellyt sitä miehenä, kun kuulin tästä vasta aika hiljattain ja vaikka olen kyllä 36v, "poikuuteni monesti menettänyt sälli". Eli en ole nyt kuitenkaan ole kokematon.
Voisiko joku nainen ystävällisesti himena valaista tällaista maalaistolloa, että onko tuossa mitään todellisuusperää? Ei muuten, mutta nyt kuitenkin kiinnostaisi tietää vain, että saako nainen seksistä pissahädän?

10

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pissalla

      No siis, naiset voi saada seksistä helpolla virtsatietulehduksen, kun sieltä vaginasta voi mennä bakteereita virtsaputkeen... Siksi on suositeltavaa, että pitäisi käydä pissalla seksin jälkeen!

      • PöllöPölö

        Ok, eli hygieniaan ja sitä kautta terveyteen liittyvä juttu. Tietysti naisella on tuo fysiikka arempi kaikelle epämukavalle kuin miehellä, että sinänsä ihan loogista.
        Väitteessä ei sanottukaan ehkäisystä mitään, mutta jotenkin ajattelin että miehen työntelyt aiheuttaa jonkin refleksin tapaisen pissaamisen tarpeen tai sperma jotenkin "ärsyttää" siellä pimpsassa hädän alkamaan. Vaikka eipä kai niitä lapsiakaan syntyisi, jos sperma aiheuttaisi tuollaisen putsaamistarpeen.


    • ajomieseikiirehdi

      minäkin painan kusilastissa noita akkoja suomi 24 puoleltö ja käyn mällin laskemisen jälkeen heti kusella ettei jää virtsaputkeen mitään tosin suihin vedon jälkeen en välttämättä käy

    • Tyttönenvasta25

      Vastaan nyt vain omasta puolestani, naisena, ja en todellakaan ole tässä asiassa muuta kuin itseoppinut.. Mutta ainakin itselläni on sellainen ominaisuus mikä vasta vähänaikaa sitten tuli kunnon järisyttävässä orgasmissa ilmi, kuin ejalukointi.. Aiemmin ei ole moista siis tapahtunut, ja nyt kun sen sai kerran niin käy lähes koka kerta ( vaikuttaakohan se jotenkin asiaan ) . Ja luulisin että verrnkierto vilkastuu siellä muutenkin niin paljon, että virtsan tulo lisääntyy.

      • PöllöPölö

        Just.
        En ole tosiaan itse huomannut omista kumppaneista muuten, että olisivat hävinneet vessaan seksin jälkeen, mutta eihän sitä aina kaikkea miehelle kai kuulukaan sanoa;)
        Eräs exäni kyllä muuten myöskin ejakuloi seksin aikana. Se oli aikanaan aika ylläri mulle, ennen kuin sitten sain siitä tietää enempi. Mutta kaunis ja kiihottavakin taipumus naisella. Ja vielä kun se liittyy mielihyvään, niin tietää tehneensä ainakin jotain sitten oikein:)
        Mutta tosiaan, tuota vähän ajattelin kanssa, että tuo pissahätä liittyy jotenkin siihen fysiikkaan. Ja tosiaan jos kerta puhdistaa naisen alapäätä, niin sitten sen ymmärtääkin.


      • Tyttönenvasta25

        Se oli hämmentävää aikanaan minulle itsellenikin kun tällainen 'ominaisuus' ilmeni...
        Melko pitkään meni ennenkuin olin lopulta sinut asian kanssa.. Edelleen välillä uusien kumppaneiden kanssa mietityttää että onko asia heille tuttu, vai voiko joku vielä luulla että esim pissaan sänkyyn tjsp.
        Onneksi monelle se on kuitenkin ihan positiivinen yllätys..kai?


      • PöllöPölö

        No se kieltämättä mullakin tuli heti ekana mieleen, että exällä kävi vahinko. Kun ei nyt kuitenkaan ollut tällaista "normikosteutta", mitä nyt tulee hyvänä pitämisen aikana. Ja se ejakulointi hänellä ainakin oli runsas, että tosiaan mäkin olin kyllä yltäpäältä tässä hänen nesteessä tuolta alhaalta.
        Mutta ei sitten ollutkaan vahinko, et tajusin itsekin sen olevan muuta ja exä vielä sanoikin yleensä saavansa tällaisen syöksyn orgasmin lisänä.
        Mutta on kyllä tosiaan ihana juttu. Tai siis just, kiihottaa ja tykkäsin muutenkin kovasti siitä. Ja kyllä se omakin tuleminen tuntui ainakin sit paljon isommalta.
        Eli ei naisen sitä tarvitse hävetä millään tavoin, päin vastoin. Aika monikin mies, kenellä on kokemuksia ejakuloivasta kumppanista, pitää sitä tosiaan ihanana taipumuksena. Nämä ainakin itseni lisäksi, joiden kanssa on ollut juttua asiasta.


    • Utelevainen

      Tuo naisen ejakulointi on kyllä kaunista ja kiihottavaa.
      Ihan uteliaisuuttani otin asiasta selvää, kun siitä taipumuksesta on ollut keskustelua enempikin. Ja kun minulla itselläni ei ole ejakuloivasta naisesta kokemusta, niin sekin kai herätti tuon kiinnostuksen.
      Naisissa vain näyttäisi olevan aika paljon eroa tuon suhteen, ainakin noiden videoiden perusteella. Tosin olivat tällaisilla "miesten sivustoilla", kun en löytänyt videota esim. Wikipediasta tms faktasivustolta. Mutta kai nekin paikkansa pitää ainakin pääpiirteissään...?... Tosiaan parilla videolla naisella ejakuloi pienen tipan ja parilla toisella taas "tavaraa" tuli paljon ja aika paineella.

    • nuoruus

      Rakstelun jälkeen rukkaan Kyrvän tuntuu hyvältä

    • moikkamoi13

      Se ei välttämättä ole virtsaa, vaan se voi myös olla skenen rauhasista tulevaa eritettä:
      "Naisten parauretraaliset rauhaset (Skenen rauhaset) vastaavat miehen eturauhasta. Skenen rauhaset tuottavat eritettä, jonka ne tyhjentävät naisen orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana joko naisen virtsaputkeen tai omia rauhastiehyitään pitkin. Skenen rauhasten suhteen naisten sukupuolielinten fysiologia voi vaihdella yksilöstä toiseen. Toisilla rauhastiet aukeavat virtsaputkeen, toisilla taas pienten häpyhuulten alueelle. Tämä lisää hämmennystä asiasta, koska fenotyyppejä on niin lukuisia ja ne ovat samanlaisia. Kyse ei siis ole virtsankarkailusta ja virtsasta vaan miehen siemennesteen kaltaisesta nesteen muodostuksesta ja erittymisestä. Tämän nesteen fysiologista tarkoitusta ei kuitenkaan tunneta."

      Eli seksin aikana naisen kiihottuessa skenen rauhasten eritettä menee virtsarakkoon ja seksin jälkeen nainen saattaa tuntea, että hänellä on "pissahätä", vaikka se saattaakin olla skenen rauhasten tuottamaa eritettä. Itselläni on sama juttu eli aina joskus tunnen itsekin, että seksin jälkeen täytyy päästä pissalle. Itse erotan tuon skenen rauhasten eritteen ja virtsan siitä, että se neste, jota minulla tulee pissatessa on valkoista, eli se ei ole virtsaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34481
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22064
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11155
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      7591
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6675
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      54
      5073
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4107
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      46
      1756
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1693
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe