Hometta Tampereen ammattikorkeissa ja yliopistossa

Jaan89

Hei!

Oon melko pahasti homealtistunut, ja suunnittelen hakevani opiskelemaan Tampereelle. Joten siksi pyytelisin kokemusperäisiä havaintoja TAMK:n ja yliopiston rakennuksista. Onko jossain rakennuksissa oikein paha tilanne, en haluaisi hakea ja päästä turhaan kouluun, jonka joudun sitten lopettamaan kesken oireiluni takia...

3

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokrahomeet

Vaikea se on käydä kaikkia tiloja läpi, kun yliopistolla on monia isoja rakennuksia. Uusi yliopiston rakennus Linna vuosi katosta heti valmistuttuaan, ja siellä on tietysti homeongelma. Siellä ei ole varsinaisia opetustiloja vaan esimerkiksi sosiaalitutkijoiden työhuoneita. Linnan alemmissa kerroksissa on kirjasto, kahvila ja luentosaleja, enkä ole niissä itse havainnut ainakaan suurempaa ongelmaa silloin kun joskus vuosia sitten olen käynyt. Homeongelmiahan tulee kun kosteusvaurioita tulee.

Paremmassa kunnossa ne yliopiston ja Tamkin tilat ovat kuin monet asuintilat.

• homeloukku

Kävin Tamkissa kesällä pääsykokeissa ja sain voimakkaat oireet. Rajuin oli kahden päivän nenäverenvuoto. Sama oire tulee myös Tayssista, kun lapsi joutuu siellä käymään nyt sairautensa kontrolleissa.
      Olen pahasti altistunut ja reaktio tulee herkästi.

• homeloukku

Unohtui mainita, että HYVIn puolelle hain. Onneksi pääsinkin ykköstoiveeseeni Jyväskylään, täällä suht uusi koulu eikä toistaiseksi oireita.
        Itselleni oli myös oireilemattomuus tärkeä kriteeri koulun valinnassa ja ehdin jo panikoida kuinka pystyn Tamkissa olemaan. Onneksi ei tarvitse kokeilla, kun pelkkä pääsykoepäivä oli vaikea oireilun osalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe