Hei!
Oon melko pahasti homealtistunut, ja suunnittelen hakevani opiskelemaan Tampereelle. Joten siksi pyytelisin kokemusperäisiä havaintoja TAMK:n ja yliopiston rakennuksista. Onko jossain rakennuksissa oikein paha tilanne, en haluaisi hakea ja päästä turhaan kouluun, jonka joudun sitten lopettamaan kesken oireiluni takia...
Hometta Tampereen ammattikorkeissa ja yliopistossa
3
315
Vastaukset
- Vuokrahomeet
Vaikea se on käydä kaikkia tiloja läpi, kun yliopistolla on monia isoja rakennuksia. Uusi yliopiston rakennus Linna vuosi katosta heti valmistuttuaan, ja siellä on tietysti homeongelma. Siellä ei ole varsinaisia opetustiloja vaan esimerkiksi sosiaalitutkijoiden työhuoneita. Linnan alemmissa kerroksissa on kirjasto, kahvila ja luentosaleja, enkä ole niissä itse havainnut ainakaan suurempaa ongelmaa silloin kun joskus vuosia sitten olen käynyt. Homeongelmiahan tulee kun kosteusvaurioita tulee.
Paremmassa kunnossa ne yliopiston ja Tamkin tilat ovat kuin monet asuintilat. - homeloukku
Kävin Tamkissa kesällä pääsykokeissa ja sain voimakkaat oireet. Rajuin oli kahden päivän nenäverenvuoto. Sama oire tulee myös Tayssista, kun lapsi joutuu siellä käymään nyt sairautensa kontrolleissa.
Olen pahasti altistunut ja reaktio tulee herkästi.- homeloukku
Unohtui mainita, että HYVIn puolelle hain. Onneksi pääsinkin ykköstoiveeseeni Jyväskylään, täällä suht uusi koulu eikä toistaiseksi oireita.
Itselleni oli myös oireilemattomuus tärkeä kriteeri koulun valinnassa ja ehdin jo panikoida kuinka pystyn Tamkissa olemaan. Onneksi ei tarvitse kokeilla, kun pelkkä pääsykoepäivä oli vaikea oireilun osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068