Persu pahoinpiteli naisen Helsingissä

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jörgens

      Perse asialla taas.

    • Työmies_auttaa

      Jos olisi vielä raiskannut, niin kunniavirka persujen puoluetoimistolta olisi järjestynyt heti.

      • Seksuaalirikoksena tuota tutkitaan, että läheltä liippaa...


    • provkaatio

      Aika paksua eriarvoistamista persujen kansanryhmää vastaan. Tein tuosta jo rikosilmoituksen ja palvelimesi on selvillä, muista varata hammasharja mukaasi...

      • Persut eivät ole kansanryhmä, vaan puolue.


      • Oenonen

        Muistelen että tästä on joskus aiemminkin väänneety oikeudessa kättä ja tuomio tosiaan oli ettei puoluetta voi kansanryhmäksi mieltää.


      • ostaittelleshame

        Ei rikollisryhmä ole kansanrymä. Sitäpaitsi rikokset eivät ole määrätynlaisia vaan niitä on erilaatuisia - laidasta laitaan.



      • SairaanhoitoRetuperällä
        pepep kirjoitti:

        Nimimerkki provokaatio vaikuttaa pelleltä (tai on tietämätön). Täällä: https://sakutimonen.wordpress.com/2013/07/04/puolue-ja-kansanryhma/ on avattu hieman Suomen lakia siltä kohdin, kuin nimimerkki provokaatio yrittää turhaan pelotella.

        Otsikoimassasi aloituksessa syytät ja osoitat kai aika selvästi että tekijä olisi persu. Kuitenkaan oma linkityksesi ei anna sellaiseen mitään viitettä. Tuotakin aloitustasi siis voitaneen pitää suoranaisena valheena, kuten niin monia eri nikeillä tekemiäsi vastaavia aloituksia. Se, onko valehteleminen, julkinen sellainen sinäänsä rikollista, olisi kai liian vähäpätöinen asia oikeudessa käsiteltäväksi - mutta se, että syytät persua/persuja mm. otsikoimalla pullonheitto jutun, nimeämällä "persun" tekijäksi alkaa olla jo mauttomuudessaan huippua, kuten muutkin vastaavat.

        Uskottavuutesi multinikeilläsi on mennyttä, mutta miksi et hanki jotain kehittävää vuorausiesi täytteeksi, vaan hukkaat aikasi täällä valehtelemalla.


      • SairaanhoitoRetuperällä kirjoitti:

        Otsikoimassasi aloituksessa syytät ja osoitat kai aika selvästi että tekijä olisi persu. Kuitenkaan oma linkityksesi ei anna sellaiseen mitään viitettä. Tuotakin aloitustasi siis voitaneen pitää suoranaisena valheena, kuten niin monia eri nikeillä tekemiäsi vastaavia aloituksia. Se, onko valehteleminen, julkinen sellainen sinäänsä rikollista, olisi kai liian vähäpätöinen asia oikeudessa käsiteltäväksi - mutta se, että syytät persua/persuja mm. otsikoimalla pullonheitto jutun, nimeämällä "persun" tekijäksi alkaa olla jo mauttomuudessaan huippua, kuten muutkin vastaavat.

        Uskottavuutesi multinikeilläsi on mennyttä, mutta miksi et hanki jotain kehittävää vuorausiesi täytteeksi, vaan hukkaat aikasi täällä valehtelemalla.

        Persulii!


      • VoitostaVoittoon
        pepep kirjoitti:

        Persulii!

        Sinunkaltaisesi ääliöt aiheuttavat sen, että seuraavissa eduskuntavaaleissa PS on suurin puolue! ;)


      • VoitostaVoittoon kirjoitti:

        Sinunkaltaisesi ääliöt aiheuttavat sen, että seuraavissa eduskuntavaaleissa PS on suurin puolue! ;)

        Millä mekanismilla minä sen aiheutan?


      • VoitostaVoittoon kirjoitti:

        Sinunkaltaisesi ääliöt aiheuttavat sen, että seuraavissa eduskuntavaaleissa PS on suurin puolue! ;)

        Tuli myös mieleen, että miksi pelle kerrot sen minulle, jos kerta haluat Persujen kannatuksen nousevan? - tyhmä persu.


    • Reppanateisaamuuten

      PERSUT RAISKAA AINA.

    • hanuristaterveiset

      Voi tokkiinsa, joka paikkaan ne persut ehtiikin!!

    • Roska_Porukka

      Tämä on vihervasurien ja homoseksuaalien törkyuutisointia,
      jota näkyy tällä palstalla jatkuvasti.
      Se myös kertoo siitä, minkälaisesta roskaporukasta on kyse.

      • Tuskimpa vaan.


    • James_Sarvihiiri

      Kaikki perpanssiraiskaajat pitäisi ampua seinää vasten kuoliaiksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe