epätoivoiset naiset yli 40v

iikka-vaan

Miten jotkut miehet jaksaa kiinnostuu jostain super lihavasta yli 40v bimbo Bondista? Eräskin sellanen on niin epätoivoinen että maksaa miehet että ssa ne baareihin ja kotiinsa. Maksaa!
En ole maksullinen mutta eräät miehet ovat. Se hankkii koko ajan uusia miehiä,on jo uus ovella kun yhden kanssa menee huonosti. Facebookissa sillä on yli 200 mies "ystävää"... Niin kun se sanoo että ne on VAAN ystävii...Sitt se on niin vitun mustasukkainen: tutkii miestensä puhelimen,kassin,tabletin ja kuvittelee että sitä petetään, miehen pitäisi elää kuin vankilassa sen kanssa. Mä en alkais sellasien akkojen kans. Onkohan se kuinka yleistä naisten keskuudessa? Pelottavaa että sellaisia kulkee vapaina. Se muija on mun kaverin ex muija.
Sellainen vaalea (värjätty tekovaalea) , varmaan 50kiloo yli painoo, ...miten jotku jätkät haluaa ees sitä? Sehän on kuulemma kauheen näköinen alasti ja sillä jotain iho-ongelmia, iho rikki tai jotain... kantaa varmaan kaikki sukupuoli tauditki kun sitä on joka jätkä käyny paneen...hyi helevetti. Onhan niitä vapaina parempiakin muijia...mutta kaitpa jotkut tykkää kun se maksaa miehensä baariin kunnon niin hemmeti epätoivoinen kun ei muuten miestä saa, ostaa juomat ja maksaa kaikki,elättää jätkän kun saa vaan jonku hömppäheikin luokseen. Mä on katellu sen luokan touhuja ett ei hemmeti ei se käy ihan täysillä? Mitä mieltä muut on?
Sillä vissii neljä penskaa joista se vanhin lähti kotoa menneen kun äitinsä kuvittelee ett sen äijät käy sen tytön luona yöllä...ja ne toise saa olla kumipuvut päällä kotona ettei näy paljasta pintaa kun se äitinsä pikkasen henkisesti sairas.
Jätkät hei,varokaa!!! Se asuu Oulun lähikunnassa....

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysintuoltaaa

Se on tuolla pussaa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe