Miten jotkut miehet jaksaa kiinnostuu jostain super lihavasta yli 40v bimbo Bondista? Eräskin sellanen on niin epätoivoinen että maksaa miehet että ssa ne baareihin ja kotiinsa. Maksaa!
En ole maksullinen mutta eräät miehet ovat. Se hankkii koko ajan uusia miehiä,on jo uus ovella kun yhden kanssa menee huonosti. Facebookissa sillä on yli 200 mies "ystävää"... Niin kun se sanoo että ne on VAAN ystävii...Sitt se on niin vitun mustasukkainen: tutkii miestensä puhelimen,kassin,tabletin ja kuvittelee että sitä petetään, miehen pitäisi elää kuin vankilassa sen kanssa. Mä en alkais sellasien akkojen kans. Onkohan se kuinka yleistä naisten keskuudessa? Pelottavaa että sellaisia kulkee vapaina. Se muija on mun kaverin ex muija.
Sellainen vaalea (värjätty tekovaalea) , varmaan 50kiloo yli painoo, ...miten jotku jätkät haluaa ees sitä? Sehän on kuulemma kauheen näköinen alasti ja sillä jotain iho-ongelmia, iho rikki tai jotain... kantaa varmaan kaikki sukupuoli tauditki kun sitä on joka jätkä käyny paneen...hyi helevetti. Onhan niitä vapaina parempiakin muijia...mutta kaitpa jotkut tykkää kun se maksaa miehensä baariin kunnon niin hemmeti epätoivoinen kun ei muuten miestä saa, ostaa juomat ja maksaa kaikki,elättää jätkän kun saa vaan jonku hömppäheikin luokseen. Mä on katellu sen luokan touhuja ett ei hemmeti ei se käy ihan täysillä? Mitä mieltä muut on?
Sillä vissii neljä penskaa joista se vanhin lähti kotoa menneen kun äitinsä kuvittelee ett sen äijät käy sen tytön luona yöllä...ja ne toise saa olla kumipuvut päällä kotona ettei näy paljasta pintaa kun se äitinsä pikkasen henkisesti sairas.
Jätkät hei,varokaa!!! Se asuu Oulun lähikunnassa....
epätoivoiset naiset yli 40v
iikka-vaan
1
88
Vastaukset
- Löysintuoltaaa
Se on tuolla pussaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578