epätoivoiset naiset yli 40v

iikka-vaan

Miten jotkut miehet jaksaa kiinnostuu jostain super lihavasta yli 40v bimbo Bondista? Eräskin sellanen on niin epätoivoinen että maksaa miehet että ssa ne baareihin ja kotiinsa. Maksaa!
En ole maksullinen mutta eräät miehet ovat. Se hankkii koko ajan uusia miehiä,on jo uus ovella kun yhden kanssa menee huonosti. Facebookissa sillä on yli 200 mies "ystävää"... Niin kun se sanoo että ne on VAAN ystävii...Sitt se on niin vitun mustasukkainen: tutkii miestensä puhelimen,kassin,tabletin ja kuvittelee että sitä petetään, miehen pitäisi elää kuin vankilassa sen kanssa. Mä en alkais sellasien akkojen kans. Onkohan se kuinka yleistä naisten keskuudessa? Pelottavaa että sellaisia kulkee vapaina. Se muija on mun kaverin ex muija.
Sellainen vaalea (värjätty tekovaalea) , varmaan 50kiloo yli painoo, ...miten jotku jätkät haluaa ees sitä? Sehän on kuulemma kauheen näköinen alasti ja sillä jotain iho-ongelmia, iho rikki tai jotain... kantaa varmaan kaikki sukupuoli tauditki kun sitä on joka jätkä käyny paneen...hyi helevetti. Onhan niitä vapaina parempiakin muijia...mutta kaitpa jotkut tykkää kun se maksaa miehensä baariin kunnon niin hemmeti epätoivoinen kun ei muuten miestä saa, ostaa juomat ja maksaa kaikki,elättää jätkän kun saa vaan jonku hömppäheikin luokseen. Mä on katellu sen luokan touhuja ett ei hemmeti ei se käy ihan täysillä? Mitä mieltä muut on?
Sillä vissii neljä penskaa joista se vanhin lähti kotoa menneen kun äitinsä kuvittelee ett sen äijät käy sen tytön luona yöllä...ja ne toise saa olla kumipuvut päällä kotona ettei näy paljasta pintaa kun se äitinsä pikkasen henkisesti sairas.
Jätkät hei,varokaa!!! Se asuu Oulun lähikunnassa....

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysintuoltaaa

Se on tuolla pussaa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe