Nykyään ei profiilissa näy rekkauspäivämäärä. Luotsi ei voi mistään varmistaa, milloin nikki on rekattu. Eräs luotsi sanoi, että voi kirjoittaa keskuseluun, jolloin hän voi sen päivämäärän perusteella todeta, että ainakin puoli vuotta on nikki ollut olemassa. Niinpä sitten kirjoitin tämän viestin ihan vain dokumentoidakseni olleeni olemassa jos tänään 19.8.2015
Lämmintä ja ihanaa loppukesää kaikille!
Mun on tarinani satu rakkauden,
Syttyi kipinästä liekki sydänten.
Lailla tuhansien toisten satu päiväin aurinkoisten,
Nyt on satu rakkauden.
Mun on tarinani kahden ihmisen,
Tutut monille on tapahtumat sen.
Ennen vailla tarkoitustaan,
Päivät päättyi yöhön mustaan,
Nyt on saanut rakkauden.
Satu ikuisesti nuori on rakkauden,
Se on ikivanha mutta niin ihmeellinen.
Kaunein mitä maa voi kantaa,
Kukka rakkauden on.
Poimijalleen kaiken antaa,
Muille se on arvoton.
Mun on tarinani satu rakkauden ja ken rakastaa hän ymmärtää vain sen.
Se on laulu päivän uuden,
Se on laulu ihanuuden, se on satu rakkauden.
Saturakkauden
3
389
Vastaukset
Taas ilmoittaudun, että olen olemassa :D
Tuli taas kysymys nikkini alkuperästä, joten kirjoitin tähän samaan ketjuun Teille Hyvää Kesää ja Onnea ja menstystä toimissanne! -toivotuksen. Kaikkea hyvää Teille. t. Satu
Juhuuu! Täällä ollaan. En ole vielä siirtynyt vihreämmille niityille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505933Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364358Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530- 342848
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342695- 162618
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432145
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025