Nykyään ei profiilissa näy rekkauspäivämäärä. Luotsi ei voi mistään varmistaa, milloin nikki on rekattu. Eräs luotsi sanoi, että voi kirjoittaa keskuseluun, jolloin hän voi sen päivämäärän perusteella todeta, että ainakin puoli vuotta on nikki ollut olemassa. Niinpä sitten kirjoitin tämän viestin ihan vain dokumentoidakseni olleeni olemassa jos tänään 19.8.2015
Lämmintä ja ihanaa loppukesää kaikille!
Mun on tarinani satu rakkauden,
Syttyi kipinästä liekki sydänten.
Lailla tuhansien toisten satu päiväin aurinkoisten,
Nyt on satu rakkauden.
Mun on tarinani kahden ihmisen,
Tutut monille on tapahtumat sen.
Ennen vailla tarkoitustaan,
Päivät päättyi yöhön mustaan,
Nyt on saanut rakkauden.
Satu ikuisesti nuori on rakkauden,
Se on ikivanha mutta niin ihmeellinen.
Kaunein mitä maa voi kantaa,
Kukka rakkauden on.
Poimijalleen kaiken antaa,
Muille se on arvoton.
Mun on tarinani satu rakkauden ja ken rakastaa hän ymmärtää vain sen.
Se on laulu päivän uuden,
Se on laulu ihanuuden, se on satu rakkauden.
Saturakkauden
3
334
Vastaukset
Taas ilmoittaudun, että olen olemassa :D
Tuli taas kysymys nikkini alkuperästä, joten kirjoitin tähän samaan ketjuun Teille Hyvää Kesää ja Onnea ja menstystä toimissanne! -toivotuksen. Kaikkea hyvää Teille. t. Satu
Juhuuu! Täällä ollaan. En ole vielä siirtynyt vihreämmille niityille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k18310752Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1057573Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t337421Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37396Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895779Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525238Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset315000Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk134815Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k62174Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil411693