Olen rakentamassa Dropshipping-periaatteella toimivaa verkkokauppaa. Tukku on englannissa, ja maksuliikenne sinne päin kulkee Paypalin kautta.
Kysymys: Tukun toimintatapa on sellainen että kaikki maksut veloitetaan verollisena. Jos ja kun loppuasiakas on jossain muualla kuin Britanniassa he palauttavat aiheetta perityn alvin.
Tässä vaiheessa joudun käyttämään omaa tiliäni maksujen suoritukseen. (Toiminimen tili on normi yksityistili jolle pankki ei vielä ole antanut korttia, koska säännöllistä tuloliikennettä ei ole ollut.)
Kirjanpidollisesti tuo osto siis merkitään "Yksityissijoitukseksi". Ongelma. Kun palautus tapahtuu, paypal tilittää sen automaattisesti sille kortille (tilille) jolla osto tehtiin. Haluaisin että nuo varat jäävät Paypaliin odottamaan käyttöä. Miten se tehtäisiin?
Paypal-palautusten käsittely
e.l.74
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725