"Keskukseen on alustavasti suunniteltu noin 500 majoituspaikkaa. Käytännössä toiminta voitaisiin aloittaa syyskuun alussa, jos kaupunki on sille myötämielinen".
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/keuruulle-suunnitellaan-500-hengen-vastaanottokeskuksia/5270534
Suomessa toimii tällä hetkellä 25 vastaanottokeskusta. Kaikki vastaanottokeskukset ovat ääriään myöten täynnä, ja turvapaikanhakijoita majoitetaan kaikkialla ylipaikoilla.
Maahanmuuttoviraston tavoitteena on perustaa lukuisia uusia vastaanottokeskuksia syksyn aikana. Nykyisten noin 4500 majoituspaikan lisäksi tarvetta on noin 2000 uudelle paikalle.
Keuruulle 500 hengen vastaanottokeskus
20
93
Vastaukset
- mahtavaa
Onneksi olkoon keuruu!
- punavihreä_suvaitsija
Suvaitkaa! Maksakaa! Kädeti ilmaan! Ihanaa!
- Eikö_Stubb_suvaitse
Miksei Westend-Haukilaheen ?
- kerjäläinenasdf
"Noin 500" tarkoittaa siis melkein tuhat. Keuruun kokoiselle paikakkunnalla paljon. Taas yksi ongelmapaikkakunta tulossa.
- pitäkäänesiellä
Eihän siinä mitään jos sitten edes jäisivät Keuruulle mutta kun myöhemmin tulevat pääkaupunkiseudulle....
- jdvch
Taitaa olla tulevaisuudessa vaikea saada asuntoaan myydyksi Keuruulla..
- jxjzkfkkfnxkx
Kiireellisesti kirjoitti:
137 myytävää asuntoa alueelta Keuruu
http://www.etuovi.com/myytavat-asunnot/keuruuikävä kyllä ne on tolla seudulla jo valmiiksi täysin arvottomia. jatkossa pitää maksaa, että joku huolii tai purkaa pois.
- fghyuioe
Kunhan pysyvät Nokiasta kaukana.Aikoinaan muutin Helsingistä Nokialle somaleita karkuun.
- lipposille
Tämä on vain miljoonabisnes Keuruulle sun muualle mihin näitä pakolaiskeskuksia väsätään ja sitä pyöritetään velkarahalla ja se ei ole mitään suomenvaltiota hyödyttävää koska vain vienti tuottaa.
Sitten tosiaan tulee hesaan ja ei sielläkään tölööseen lipposten naapureiksi... - kjhjh
Onneksi olkoon Keuruu. Nauttikaa tulevasta monikulttuurisuudesta.
- Samakaiku
Miksei muuten noita armeijaikäisiä tulijoita laiteta täällä suoraan varusmiespalvelukseen?
Nythän on vaarana, että heillä tulee ikäraja vastaan, eivätkä enää kelpaa puolustamaan uutta kotimaataan.Itse olen miettinyt että pistää kaikki taistelijaikäiset miehet suoraan kriisinhallintakoulutukseen, varustaa ja lähettää takaisin. silläpä ne kriisit ratkaistaan että joku vittu tekee niille kriiseille jotain.
Kyllä suomeen naiset ja lapset mun mielestäni saa tulla pakoon mutta vähän jotenkin tökkii toi että pelkkiä nuoria miehiä asutetaan joissan pakolaiskeskuksissa
- voitätähulluutta
Tuleekohan Keuruulle naiset ja lapset, kun Kirkkonummelle meni miehiä. Sitten ne ilmeisesti loppujenlopuksi kaikki siirretään Helsinkiin ostosparatiisien läheisyyteen.
Joo mulle jäi vaan kysymys että mitenkäs kun keuruun varuskunta lakkautettiin osittan sen tähden että parakit olivat homeessa, että joko ne homevauriot on korjattu vai aloitetaanko korjaustyöt vasta sitten kun ollaan saatu pakolaiset kotiutettua sinne?
- ideoita
Nythän voidaan aloittaa pioneerikoulutus uudestaan:
"Keuruun Pioneerirykmentti lakkautetaan vuoden 2014 lopussa. "
Näin uusiokäytän nokian kännykästä ajastimen ja kuinka muovaillaan vahasta tyylikäs vyö. - näisevaamenee
meillä on "unelma".. vai kuis se menikää??
- Vaatteita_heille
Osa odottaa jo malttamattomasti majoittumistaan.
http://raehalder.files.wordpress.com/2011/02/dsc_0388_1000x1494-shkl.jpg- Siellä_paniikki
Noita liikkuu jo kirkkonummen metsissä.
- keuruusta
tulee kerjuu kunta. nauttaika nyt suurella ilolla eu:sta toimineen ja suomen olotilasta syvässä suossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807