Saako nainen kimpassa enemmän tyydytystä?

Miia25

Mitä te, naiset eniten odotitte kolmen kimpassa ja toteutuko se mitä halusitte erityisesti positiivisella tavalla?
Haluaisin kokeilla ja jotenkin erilailla tuntea miehet himokkaana kuolaamassa vain minun perään. Haluan että miehet antavat kaiken huomion vain minulle, vähän itsekeskeistä...?
En etsi täältä seuraa!!

Kiitos jos joku nainen viitsisi vastata. :)

6

95

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0617

Muuan nainen kommentoi kerran että "olihan siinä antamisen ilo". No, riippuu vähän siitä mitä hakee. Riippuen seurasta se voi olla joko sinun tai heidän ehdoillaan toteutunut kokemus. Joko pelkkää suoritusta, eläimellistä himoa tai nautinolline kokemus. Naisella kun pitää henkinen puoli olla aina mukana jotta tilanteesta nauttii.

Itse olen ollut muutamia kertoa kolmantena ja nimenomaan parien kanssa jotka tuntevat minut entuudestaan. Helppoa tässä on ollut se että kemiat ovat kohdanneet jo ehdotukseen asti. Ja jälkeenpäin kommentit ovat naisten puolelta olleet lähinnä sellaisia että he nauttivat tilanteesta kun näkivät miehessään aivan uuden puolen. Tai nauttivat siitä kuinka itse katsoin naisia seksikumppaneina.

Tilanteet ovat varmasti erilaisia koska me kaikki olemme erilaisia. Riippuu myös siitä mitä kukin etsii. Toistaiseksi itsellä ei ole ollut yhtään huonoa kokemusta. Eikä kokemuksista ole tullut riitaakaan parien kesken. Itse painottaisin esivalmiselua ja harkintaa.

• Tyhmyyksiä

Jotensakin tyhmä kysymys. Miten mittaat henkilökohtaista tunnetta? Onko toisen mittatulos siihen toisenn nähden verrannollinen?

• Vastaan vaimoni puolesta. Useampi mies niin useampi orgasmi. Kyllä siinä kimppakivana nauttii enemmän.

• Kiimabeba

No tottakai saa kun toinen väsyy seuraava jatkaa. Itse olen ainakin saanut useita orkkuja. Toki myös yhden kanssa jos ei minuuttimuna ja jaksaa tyydyttää naista eri tavoin. Ryhmäpano on parasta.

• pspari

Onhan se tietty kiihottavaa kun kaksi osaavaa miestä on haluamassa mua. Tosin se pitää olla alusta asti se oikee juttu, eli käsien koskettelu ja vaatteitten riisuminen multa on se kiihottava alku loppu meneekin jo helposti siihen et minä vien. Muuten se on kummiski jotain kun naiset on kolmestaan, siinä on jotain kiellettyy tunnetta.

• täystyydytyshakusessa

Nyt tuli kokeiltavaksi tuo ihanuus! En ole koskaan,en koskaan saanut kerralla tarpeeksi kumppaniltani,enkä hänen edeltäjiltään.Olen onnistunut valitsemaan nopeasti laukeavia.Nyt etsin tuon nautinnon:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1583
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1362
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      909
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      790
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      783
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      656
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      631
    9. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      627
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      577
    Aihe