Hänen tiedotteensa mukaan "neljä viidestä maahan pyrkijöistä on 18-50 -vuotiaita terveitä ja hyväkuntoisia miehiä. Tämän ikäiset ja kuntoiset suomalaiset miehet puolustaisivat isänmaataan. Siksi tulijat eivät näyttäisi täyttävän pakolaisstatusta".
Ruotsiin mentiin elintason perässä - tuomittavaa !
Slungis tuomitsee ruotsinsuomalaiset
8
<50
Vastaukset
- pijupijpjp
Ruotsiin mentiin elintason perässä - tuomittavaa !
jaa-a itse ainakin menin aikanaan ruotsiin töihin.- Muutinpois
Minä myös ja kun alkoi tulla mutakuonoja joka kadun mutkaan tiesin mitä siitä seuraa ja olin jälleen oikeassa .
Voi olla vähissä mielenkiinto puolustaa jotain diktaattoria tai nukkehallitusta: tilanne on lähtökohtaisesti eri, kun Suomessa toisen maailmansodan aikana.
- mielisairaanhoitaja
pepepe on palstalla häiriköivä mielenvikainen häirikkö joka on toisessa maalisodassa puolustanut homojuttujaan aikanaan hänelle ei pidä vastata sairauden pahentumisen takia
- jaakko_kolmonen
Hallaahon-äänestäjä46 voitko laittaa videoklipin? Imemisestä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419