Niin..monet ystävät ovat töissä,vanhemmat ollut ja toinen on. Ja niin edelleen ja itse oon..syrjäytetty.
Kavereita kyllä on ja puolituttuja..mutta mutta ne töissäkin käyvät,niin niidenkin kanssa se on sitä ainaista juopottelua viikonloppuisin tai useammin. No muun toiminnan ohessa.
Sitten kun yrittää löytää naista..ei niitä oikein järkeviä baareistakaan löydä. Ei tahtoisi enää käydä baareissa. Rahantuhlausta.Itsellä kyllä on ihan hyviäkin harrastuksia joita teen sitten yksin.
Mutta sitten noi naismarkkinat..pitäisi olla salonkikelpoinen. Missä ovat muut syrjäytetyt naispuoliset ihmiset joihin voisi tutustua?? Jotain sellasia harrastuksia.
Kyllä ainakin ennen oon kelvannut naisille. Tuossa jokin aika sitten yksi jätti. Syytä voi aina arvailla, mutta tiesi kyllä että oon KÖYHÄ. Yritystä on aina, mutta tiettyjä estoja.
Kelpaako syrjäytetty mies naisille, kun ihan hyviäkin elämänarvoja ja harrastuksia on? Syrjäytynyt en ole,sillä elämäntapahtumat ovat johtaneet tähän enkä itse ole niitä aiheuttanut. Mutta samaan kastiin sitä sitten kai kuulutaan. Onko täällä syrjäytettyjä naisia? Mielipiteitä?
Salonkikelpoisuus
uunounelmaerakko1
2
249
Vastaukset
- dassseeee
tarvit rahaa ja aseman jolla saat tulon vakaan ja hyvän
tai tulevaisuuden realistisen lupauksen menestyksestä
vaikka olisit lääkiksessä niin tulot myhemmin ylös
tai muuta vastaavaa - Anonyymi
Mutta kun menee aikaisin työelämään ja saa tasaisesti ansioita, niin muuttuu
tuota pikaa ihan salonkikelpoiseksi.
Mutta jos jää rannoille kesäksi notkumaan ja talvisin makaa sohvalla, niin
melkoisella varmuudella syrjäytyy kaikesta sosiaalisesta elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513555Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1082387Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar741664Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201638
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361512- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921401