Niin..monet ystävät ovat töissä,vanhemmat ollut ja toinen on. Ja niin edelleen ja itse oon..syrjäytetty.
Kavereita kyllä on ja puolituttuja..mutta mutta ne töissäkin käyvät,niin niidenkin kanssa se on sitä ainaista juopottelua viikonloppuisin tai useammin. No muun toiminnan ohessa.
Sitten kun yrittää löytää naista..ei niitä oikein järkeviä baareistakaan löydä. Ei tahtoisi enää käydä baareissa. Rahantuhlausta.Itsellä kyllä on ihan hyviäkin harrastuksia joita teen sitten yksin.
Mutta sitten noi naismarkkinat..pitäisi olla salonkikelpoinen. Missä ovat muut syrjäytetyt naispuoliset ihmiset joihin voisi tutustua?? Jotain sellasia harrastuksia.
Kyllä ainakin ennen oon kelvannut naisille. Tuossa jokin aika sitten yksi jätti. Syytä voi aina arvailla, mutta tiesi kyllä että oon KÖYHÄ. Yritystä on aina, mutta tiettyjä estoja.
Kelpaako syrjäytetty mies naisille, kun ihan hyviäkin elämänarvoja ja harrastuksia on? Syrjäytynyt en ole,sillä elämäntapahtumat ovat johtaneet tähän enkä itse ole niitä aiheuttanut. Mutta samaan kastiin sitä sitten kai kuulutaan. Onko täällä syrjäytettyjä naisia? Mielipiteitä?
Salonkikelpoisuus
uunounelmaerakko1
1
81
Vastaukset
- dassseeee
tarvit rahaa ja aseman jolla saat tulon vakaan ja hyvän
tai tulevaisuuden realistisen lupauksen menestyksestä
vaikka olisit lääkiksessä niin tulot myhemmin ylös
tai muuta vastaavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962