hei löytyiskö ketään joka halukas viettään aikaa 21v. kauniin blondin kanssa tampereella maanantaina ? olis kiva jos auto löytyisi ja hyvää musaa niin vois pitää hauskaa kun kerrankin vapaalle pääsee ;) nautin seksistä, eronnut pari kk sitten ja siinä suhteessa en hyvää seksiä saanut ja kun sänkyyn päädytty paristi niin en ole saanut mitään hyvää siitä irti... kiihkeää ja intohimoista seksiä vailla ja hauskanpitoa ;) jos kiinnostuit niin kerro se täällä niin annan spostin :)
seksiä tampere blondi
25
3501
Vastaukset
23v tamperelainen kiinnostui ;)
- maryyyya
laitatko tähän spoststisi niin lähetän sulle spostia kuvan yms ;)
- Anonyymi
maryyyya kirjoitti:
laitatko tähän spoststisi niin lähetän sulle spostia kuvan yms ;)
Hei,
olen sami. kokeva sängyssä. oletko kiinnostunut harrastamaan mun kanssa :)
- Ygzgkk
M25 ;) kik tuta900
- maryaaaaaaaa
mulla ei ole kik :/
- maryaaaaaaaaaa
kyllä, ikä on vain numero ;) ja sängyssä näkyy varmasti kokemuksena ;)
maryaaaaaaaaaa kirjoitti:
kyllä, ikä on vain numero ;) ja sängyssä näkyy varmasti kokemuksena ;)
klikkaa nikkii. niin yhteystiedot löytyy
laita meiliä [email protected]
Moi täälläolis sinulle vanhaa miestä Tampereen läheltä.Klikkaa nimimerkkiä siellä sposti osoite.
- Komistustrel
Oletko tyttö saanut jo vai haluttaisko viel
- maryaaaaaaa
empäs oo vielä :D ja kyllä haluttaa
- Anonyymi
Eli Kuka mitä missä milloin?
- Anonyymi
maryaaaaaaa kirjoitti:
empäs oo vielä :D ja kyllä haluttaa
Moi täällä ois 35v reissumies Tampereella naista vailla:)
- chriss9
Löytyy seuraa kyllä 23v urheilullisesta kundista jos kiinnostaa. Laita viestii [email protected]
- kakskertaakomea
Moi
Ois kiva tavata kaunis Blondi Tampereella
T, Sakke
[email protected]
046-6271789- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa 🤣😅
No sun idiootin numero puuttuu. Etkö osaa niitä vielä.
- Anonyymi
OON HEINOLAN RANE SETÄ 47 VUOTIAS , KOHTA MINÄ SOITAN SINULLE.
- Anonyymi
Juu. Paska viikko takana. Töitä likaa. Sauna päälle. Jos vähän stressiä alas. Avaan just tölkin. Tai toisen. On juomaa erilaista jos maistuu.
- Anonyymi
moro haluatko vielä?
- Anonyymi
Kuka mitä ketä häh?
- Anonyymi
Piripäällä on taas omat touhut löylykahansa kaa.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023