erillaiset orkut

mieskalu

Mikä ero on rajun seksin tuoman orkun ja hellän seksin tuoman orkun ero nainen.

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SopivastirajuaNainen28

Itsellä ainakin suuuri vaikeus saada hellästä seksistä orkkua mitenkään. Rajumpi käsittely kiihottaa minua niin paljon enemmän, esim klitoriksen voimakkaampi käsittely saa minut ihan sekaisin/kiimaan. Parasta on jos seksin aikana on vibra mukana klitoriksella... Harva, liian harva mies on tarpeeksi 'raju' seksin aikana... Monesti joutuu satunnaisen seksin jälkeen tyydyttämään vibralla itsensä. Vaikka moni mies väittää että osaa olla manipuloiva/raju, ei sitä kuitenkaan ole...

• Tulisin ilolla sun koneenkäyttäjäksi ja huoltajaksi....

• SopivastiRajuaNainen28
        nalyk52 kirjoitti:

Tulisin ilolla sun koneenkäyttäjäksi ja huoltajaksi....

Niin moni sanoo ;)

• mieskalu

Kiitos rehellisestä ja hyvästä vastauksesta, mutta haluaisin tehdä vielä jatkokysymyksen. Millaista on mieleisesi kova klitoriksen käsittely? Ja millaisesta muusta kovasta käsittelystä pidät? Naiset eivät kovin mielellään puhu ja esitä toiveita näissä asioissa. Eli mitä on sopivasti rajua Sopivasti Rajua Nainen 28:lle?

• Sopivastirajuanainen28

Laitatko sp osoitteen niin kerron :)

• mieskalu
        Sopivastirajuanainen28 kirjoitti:

Laitatko sp osoitteen niin kerron :)

En halua panna tänne sp osoitetta, mutta sinun rehellinen vastaus kiinostaa varmasti meitä monia miehiä. Yleinen käsitys mitä nainen haluaa, on että miehen tulee olla hellä. Totta, mutta olen huomannut, ettei tämä naisen orgasmiin aina riitä. Eli se on tylsää näpertelyä. Sitävastoin alkukantainen rajumpi juttu sytyttää. Mutta eihän nainen voi tällaisesta toiveesta kertoa miehelle face to face. Joten kerro sinä meille miehille, mitä se rajumpi seksi on, se mikä tuo nautintoa, se millä pääsee loppuun ihanaan orgasmiin.
        Onko se junnaavaa voimaa vai yllätyksellistä klitorisen kiusaamista vai mitä?
        Ja mitä lisäjuttuja kovempaan seksiin, sellaiseen loppuun vievään?
        Turvallisissa rajoissa aina mennään, mutta mikä sinussa herättää naisen?
        Onko ristiriita siinä, että lähdetään hellästi, yllätyksellisesti kaikki tulee kovemmaksi vai mitä?
        Ymmärrän, että kaikki on tilanteesta ja fiiliksistä kiinni, mutta mikä on naisen logiikka?
        Tunnen naisen, joka on "madonna", mutta nauttii pakotetuksi tulemisesta, ei laukea hellässä seksissä, mutta kun voimakkailla otteilla häneltä otetaa oma tahto pois, johan alkaa tapahtua. "(mutta eihän näistä sovi puhua)"
        Eli sopivasti raju nainen, kerro miten sinua tulee käsitellä, jotta pääset loppuun.
        Olen lähellä tietoa, mutta niin kaukana. Please?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe