Koskipuiston Rosson pystybaari oli menneinä vuosina melkoinen juottola. Se oli aina täynnä. Ovella seisoi aina portsari kaluunat kaulassa, ja jos unohdit lähtiessäsi antaa portsarille rahaa, niin seuraavalla kerralla et päässyt sisään. Sittemmin porsarit ovat siirtyneet muihin hommiin. Joku putsaa asiakkaiden silmälaseja kaupan eteisessä, toinen on jo eläkkeellä ja kolmannesta ei ole mitään tietoa. Tarjoilijat olivat hekin omanlaatuisiaan tyyppejä. Yksi rehvakka naistarjoilija antoi naisasiakkaalle tiskin takaa vessapaperirullan käteen, kun asiakas sanoi, ettei vessassa ole paperia. Kun pitkältä miestarjoilijalta loppui työvuoro, hän siirtyi tiskin toiselle puolelle ryyppäämään.
Koskipuiston Rosson pysty oli melkoinen juottola
olipameininkiä
3
206
Vastaukset
- Nowayever
Liian vähän henkilökuntaa keittiössä. Kohtuuttoman pitkä odotus. Syy voi olla myös asiakkaan pakkojuotto,tunnissa ehtii monta.
- Linjamiehenä
Onko Saitsantola vielä hengissä, vai onko hän juuri se kauppojen eteisessä putsihommissa ?
- kierränkaukaa
Ratsastaa vaan nimellä mulla riitti yks kerta pizza bolognese
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841