Tietoa missä päin Vantaata voisi vedellä miesten kesken spermoja luontoon tai suikkiin
Vantaa runkkupaikat
54
5032
Vastaukset
- Munaasuuhun
Kuusijärvellä keskiviikkoisin puolen yön aikaan
- Trumwum
Onks siellä oikeesti menoa siihen aikaan?
- Heurekanppaikka
Kävin eilen illalla klo 20.30 heurekan parkkiksella runkulla
- hetivai
nyt heti vai? mies espoosta
- Suihinnn
Olen juuri menossa heurekan parkkipaikalle runkulle muita?
- Wroum
Onko Heurekan parkkipaikalla menoa?
- Trampala
Pakko käydä tänään tyhjentää Heurekalla :)
- heurekalla
monelta?
- mmmään
Viikon lasti pussissa..mmmm ..imetkö pois paineet illalla
- Heurekanppaikka
mmmään kirjoitti:
Monelta?
- Trampala
mmmään kirjoitti:
mites huomenna? millanen kaveri oot?
- Anonyymi
Heurekanppaikka kirjoitti:
Monelta?
Klo 17 heureka sunnuntaina? Merkkinä auton vieressä seisoskelu. Otan suihin.
- Trampala
Ysiltä
- trttu
eiku kuvat nettiin niin tietää vaimotkin
- Bium29
Miten siellä heurekan parkkiksella toimitaan, joskus oon käyny pyörimässä mut mitään ei tunnu tapahtuvan... Joku paikka, merkki tms?
- wruumm
No se viimeinen rivi siellä takana
- sillaikait
Sun pitää huutaa täysii ONKO SUITA TAI JOTAI MUITA.
- janettiinniinnäkeevaimot
pitääkin laittaa kamerat...
- Tiedossaon
Vaimo on tietoinen ja sen mielestä se on ok
- kaveri09
älä soperra. vaimos lupas ottaa eron kun näkee sun imevän pappoja. lisäks koko suku häpee sun touhujas
- Tiedossaon
Aah siellä on taas joku heikosta itsetunnosta kärsivä miehenkuvatus, joka "mahtailee" täällä netissä kasvottomana ja koittaa saada ymmärrystä pahalle ololleen. Hei miestenvälinen on ihan ok joten tsemppiä sinulle ja rohkeutta siihen ensimmäiseen kertaan ;) Ota reilusti asia vaimon kanssa puheeksi tosin sukulaisille nyt ei kannattaisi ihan ensimmäiseksi kertoa mutta uskon että heille asia on ihan ok ajan kanssa. Ei muuta kun kukkoa huuleen miehekkäästi :)
- xcewew
Kyllä se on niin että huolet unohtuu ja uni tulee kun tällästä näkee alastomana:
http://tinyurl.com/seksimisu18 - 42M
Vantaalla nuorempia kundeja auto imuille ? M42 txt 044 947 8064
- Anonyymi
Imuria Vantaalla?
- Anonyymi
Nyt kesällä suosittelen liikkumaan Keravan joen reunoilla just heurekan- ja maarikunnaan välillä.. olen bongannu 3 eri kaveria sieltä kulli kädessä ja ilmeisesti ovat olleet apua vailla.
- Anonyymi
Löytyykö Vantaa, Tuusula, Kerava suunnasta muualta runkkupaikkoja kuin Heurekan parkkis? Käykö ketään esim. töiden jälkeen tai aamuisin runkkailemassa ja onko jotain vakio aikaa?
- Anonyymi
Minkäs ikäinen oot ?
- Anonyymi
Rekolan aseman parkkis rauhallinen aamupäiväst autorunkuille. Eilen siel yksin runkulla, olis kiva kokeilla kaverin kans. M55
- Anonyymi
Ootko runkkaillut miehen kanssa vielä ?
Onks sulla jotain sähköpostia tms johon vois ottaa yhtyettä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko runkkaillut miehen kanssa vielä ?
Onks sulla jotain sähköpostia tms johon vois ottaa yhtyettäJoskus nuorempana kaverin kans hutikas. Nyt kyl tekis mieli uskaltaa kokea toisen miehen käsi kullilla ja ehkä suussakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus nuorempana kaverin kans hutikas. Nyt kyl tekis mieli uskaltaa kokea toisen miehen käsi kullilla ja ehkä suussakin.
Ootko ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ukm
En oo ukkomies. Kuis ite? Huomenna vois ysilt aamusel runkkailla
- Anonyymi
Jaa, eli kokenut homostelija joka etsii uusia uhreja "olen kokematon" taktiikalla ;) No thanks
- Anonyymi
Onko Vantaalla glory hole paikkaa? Glory hole on kiima en juttu. Googlaa: glory hole gays. 8
- Anonyymi
Ei taida enää löytyä Vantaalta glory holea kun tiksin uimahallikin rempattiin..kiinnostais itseäkin..
Keravan ja Porvoontien levarit varmaan ainoita paikkoja, toki heurekan parkkiskin ok jos vaan sopii etukäteen jonkun kanssa, kik-ryhmäkin löytyy Heurekan parkkis..
- Anonyymi
Löytyisikö tänään klo 16 aikaan seuraa kokemattomalle biukm luontoon Vantaa, Kerava, Järvenpää seutuvilla. Laita paikkaa ja aikaa niin nautitaan hiukan yhdessä.
- Anonyymi
Saako sua imeä
- Anonyymi
Saa imeä.
- Anonyymi
Teatteripolussa Vantaalla Tikkurilan jokiniemessa oikeanpuoleinen p-paikka siellä on myös.
- Anonyymi
Viimeiset parkkipaikat siis.
- Anonyymi
Jokiniemen parkkipaikalla, missä on kuormaautot parkilla etenkin yö aikaan rauhallista. Parempi kuin heureka kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Ois kyllä kiva tietää Vantaan paikkoja ja sais imeä kulleja?
- Anonyymi
Kerro paikka noin kello 17
- Anonyymi
Vahinko, kun on itäpuolella ja itse Espoon suunnassa, mutta miten olis Porkkalantien pieni parkkis metsiköineen tai Nurmijärven paikat?
- Anonyymi
Missä huomenna nurmijärvellä. Ajan siitä ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon krapulapanotus tiedossa. Haluun ottaa suihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon krapulapanotus tiedossa. Haluun ottaa suihin!
Millä tunnistan? Käykö normisetti eli paikallaan ratin takana ikkuna vähän raollaan? Roosan parkkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hyviä paikkoja Roosan parkkis, Sipoontien pieni parkkis tai Keimolanportin parkkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hyviä paikkoja Roosan parkkis, Sipoontien pieni parkkis tai Keimolanportin parkkis.
Roosan parkkis missä?
- Anonyymi
Kiitos ilmoittajalle joka kertoi Jokiniemen paikan(jokiniemenkatu) missä rekkoja. On pimeä ei ole kukaan näkemässä. Kannattaa käydä testamassa jos haluttaa runkata parempi, kuin heureka.
- Anonyymi
Hakunila, Nissas/Sotunki metsät hyviä paikkoja
- Anonyymi
Jokiniemenkatu kävin tänään oli hyvä paikka etenkin näin pimeällä ja rauhallinen paikka, kun meni nurkkaan suosittelen myös.
- Anonyymi
Moikka etsin poikka kaveri
- Anonyymi
Etsin miestä/ miehiä, jotka vois vetää mua paljaalla. Olen alistuva 69v.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885