Löytyykö jyväskylän alueelta nuorelle parikymppiselle miehelle pyöreätä tyttöä seuraksi?
Isot tytöt on ihania
15
174
Vastaukset
- Rakastelija1964
Niin onkin.....saispa syliini nyt sellaisen....mulla kanki nousi jo heti....mmmmmmm....
- ihailija346
On kivan näköistä, kun pyöreät tytöt hymyilevät...
- Rakastelija1964
ihailija346 kirjoitti:
On kivan näköistä, kun pyöreät tytöt hymyilevät...
Ne on aina kivan näköisiä mut varsinkin silloin kun makoilevat jalat auki pillu siinä silmien edessä kiimasta märkänä ja työnnyt sisään ja annat kyytiä katsellen isojen rintojen pompahtelua rytmin tahtiin....kyllä kohta lentää lasti...saisip vaan sen ruiskattua sinne pillun syövereihin.............
- ihailija346
Mikään näky ei yhtä mukava kuin tuhti tyttö vatsallaan ja saan antaa hierontaa... ;) kaikkia tyttöjä, joita kiinnostaa, niin pistää vaan sähköpostia [email protected].
Kyllä uudella-maallakin vois maistella ja nauttia ison tytön suloista ja jälkkäriksi sais vielä rentouttavaa hierontaa.
[email protected]- ihailija346
Edellinen pullea naaras osasi kyllä imeä mulkkua, hyvä kun ei lähtenyt irti. Oli aika ahne tyttö ;)
- ihailija346
Rohkeasti vaan kokeilemaan onneaan tytöt. Nyt olisi nuorta poikaa tarjolla, joka jumaloi isoja naisia...
Niinhän me ollaan!
- Jasper48
Ooolalaaaaa.....mikä Nainen!!!! Missähän päin mintturiina vaikuttaa????
- Bbwsulottaretihania
Ja minä jumaloun teikäläisiä <3
- Povekasnainen
Etelä-suomesta löytyisi pyöreä nainen vailla seuraa...
Halukkaita? :)
Antakeeha s.postit niin kirjoitellaan :)- ihailija346
Noniin nythän niitä neitoja alkoi liittymään tähänkin keskusteluun...
- ImpiIlona
Haluutkos meitä neitoja vaan liittymään keskusteluun mukaan, häh?
- ihailija346
Haluan vain seuraa isoista tytöistä, jotka eivät häpeä vartaloaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747