Suomeen mahtuisi helposti 30 milj. mamua

persuuntuva_maa

Suomen väentiheys on 18 as/km2. Suomessa on asukkaita 5,48 milj.
EU:n väentiheys on 117,4 as/km2. Asukkaita on 508 milj.

Suomessa pitäisi olla 35,86 milj. asukasta, jotta väentiheys olisi sama kuin EU.ssa keskimäärin. Suomeen voitaisiin siis ottaa noin 30 miljoonaa mamua.

Esimerkiksi Hollannissa on väentiheys 402 as/km, joten Suomelle jäisi vielä pelivaraa. Samalla väentiheydellä Suomessa olisi 122,38 milj. asukasta eli voitaisiin ottaa 116,9 miljoonaa mamua.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallaahon-äänestäjä46

      kaikki maailman ihmiset mahtuisivat Inarinjärven jäälle

      mutta mamut aiotaankin siirtä ketku-Sipilän ja hölö-Stubbin kotiin

      ILTALEHTI JULKISTI PERJANTAINA ETTÄ STUBBIN KOTIIN ELIITTIALUEELLE OLI HYÖKÄTTY


      STUBB TUO MAMUA

      MIKSI STUBB EI ASU MAMUALUUEELLA JA TUO ELIITTIÄ

    • Mielenkiintoinen ajatus. Vua, millähän he elättäisivät itsensä? - näin niinkun kansantalouden näkökulmasta.

      • SiinäMietittävää

        Mutta kyllähän väestön lisääntyminen tuottaa kaikenlaista aktiviteettia.


      • SiinäMietittävää kirjoitti:

        Mutta kyllähän väestön lisääntyminen tuottaa kaikenlaista aktiviteettia.

        Hyvä pointti. Partureita tarvittaisiin ainakin lisää.


      • kylmä_karhu_auttaa

        Tuovat myös uutta elämää persupuolueen elämään kun kokouksissa istuu pääasiassa mustia miehiä.


      • leijonariipus.persu
        kylmä_karhu_auttaa kirjoitti:

        Tuovat myös uutta elämää persupuolueen elämään kun kokouksissa istuu pääasiassa mustia miehiä.

        Tunnen jo kylmänkostean hipaisun...siellä. Murr...


    • Sossu-Soile2

      Joku kysyi että millä nuo 30 miljoonaa maahanmuuttajaa elättäisivät itsensä, tai joku elättäsi. Yksinkertaista, samalla tavalla kuin Lieksassakin eli kunnat saisivat valtioilta tuet joilla maahanmuuttajat elätetään eli ei se olisi veronmaksajilta pois.

      • Kaikki eivät välttämättä eläisi, kuten sinä.


    • 1817

      Mihin alkuperäinen suomenkielinen ja miksei ruotsinkielinenkin väestö sijoitettaisiin? Heitähän olisi vähän yli 5 miljoonaa ja uusia mamuja 30 miljoonaa. Olisiko suomenkielisille sopiva reservaatti Lappi ja ruotsinkielisille Ahvenanmaa?

      Jos mamuja aioitaan saada Hollannin väentiheyteen oikeuttava määrä eli 116,9 miljoonaa, täytyisi alkuperäinen väestö saada vielä pienempään tilaan. Mahtuisivatkohan kaikki yli 5 miljoonaa Ahvenanmaalle vai pitäisikö Lapista ottaa lisäksi yksi iso kunta.

      Tietysti voitaisiin ajatella, että alkuperäinen väestö Suomesta siirrettäisiin niille seuduille Afrikkaan, josta mamut ovat lähteneet ja jättäneet tyhjää taakseen.

      • 2-9

        Suomesta tulisi ilmeisesti maa, jossa islaminusko on pääuskonto ja kieli olisi arabia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe