Evolutioneilla ei ole kiitoksen kohdetta

Kun ihminen saa jonkun lahjan tai palveluksen toiselta ihmiseltä, hänellä on luontainen taipumus kiittää lahjan tai palveluksen antajaa. Koska olemme saaneet kaiken hyvän Jumalalta, on uskoville ja kreationisteille luonnollista kiittää Jumalaa kaikesta hyvästä ja joka tilassa. (1.Tess.5:18) Meillä on kohde, persoona, jolle osoitamme kiitoksemme, mutta kuinka on ateistien ja evolutionistien kohdalla, kun he eivät tunnusta Jumalan olemassaoloa?
Ketä he kiittävät elämästään, ruuasta ja juomasta ja kaikesta hyvästä mitä ovat saaneet luonnonantimien ja luonnonlakien kautta? Teoriassa heidän pitäisi lausua kiitoksensa esim. seuraavasti: "Kiitos teille kemialliset reaktiot, kun olette luoneet solun, atomit ja itsenne olemattomasta ja tyhjyydestä" tai "Kiitos sinulle alkuliemi, kun olet kehittynyt meiksi ihmisiksi ja kiitos teille rakkaat mutaatiot, kun olette satojen miljoonien vuosien aikana myötävaikuttaneet kehitykseen" tai "Kiitos teille lukemattomat sattumat ja luonnonvalinnat, joiden ansiosta meillä on hedelmiä syödäksemme ja vettä juodaksemme ja suotuisat elinympäristöt" jne.
Jokainen järkevä ihminen tietää, että evoluutiolla, kemiallisilla reaktioilla, mutaatioilla tai sattumilla ei ole kuuloaistia eikä tietoisuutta. Ne eivät kuule evolutionistien kiitoksia, vaikka evolutionisti huutaisi niitä kuinka kovaa tahansa. Kiitoksien lausuminen niille on yhtä tyhjänpäiväistä kuin puhelinpylväiden tervehtiminen.
Ateisteilla ja evolutionisteilla onkin sovittamaton ristiriita sisimmässään. Heidän pitäisi kiittää kaikesta hyvästä jotain, mutta heillä ei ole ketään, jota voisi kiittää ja joka kuulisi heidän kiitoksensa. Heidän oppinsa on ristiriidassa heidän sisimmässään olevan tarpeensa kanssa.

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketäköhän sinä olet kiittänyt siitä, että olet oppinut suomenkielen ja miksi?

• "Ketäköhän sinä olet kiittänyt siitä, että olet oppinut suomenkielen ja miksi?"

Kiitän tietysti Jumalaa. Ilman Häntä en olisi edes olemassa, etkä sinäkään. Ilman Jumalaa ei olisi olemassa Suomea eikä suomenkieltä. Ilman Jumalaa ihmisellä ei olisi kykyä oppia yhtään mitään.

• Mark5 kirjoitti:

"Ketäköhän sinä olet kiittänyt siitä, että olet oppinut suomenkielen ja miksi?"

Kiitän tietysti Jumalaa. Ilman Häntä en olisi edes olemassa, etkä sinäkään. Ilman Jumalaa ei olisi olemassa Suomea eikä suomenkieltä. Ilman Jumalaa ihmisellä ei olisi kykyä oppia yhtään mitään.

Mikset kiitä jumalaasi siitä, että osaat mandariinikiinaa?

• marathustra kirjoitti:

Mikset kiitä jumalaasi siitä, että osaat mandariinikiinaa?

Jos osaisin sitä kieltä, kiittäisin Jumalaa siitä.

• Mark5 kirjoitti:

Jos osaisin sitä kieltä, kiittäisin Jumalaa siitä.

Joten kiittelet itsestäänselvyyksistä. Eikä siinä mitään, mutta älä kuitenkaan moiti, jos muut ihmiset eivät ole yhtä yksinkertaisen taikauskoisia kuin sinä. Kiitätkö Jahvea siitä, että hän taikoi sinut tyhjästä kuten koko maailmankaikkeuden?

• Kiitollinen-ateisti

Kiitos Jeesus että maailmassa on miljoonia nälkää näkeviä. Kiitos Jeesus että USA:ssa kreationistikirkot keräävät miljardien edestä omaisuuksia kirkkojen johtajille. Niillä rahoilla poistettaisiin maailmasta monta ongelmaa. Kiitos Jeesus ihmisten kärsimyksistä Syyriassa, Afrikassa, Kalifaatissa, Pohjois-Koreassa, jne. Kiitos Jeesus palstalla valehtelevista itserakkaista kreationisteista jotka osoittavat meille valheillaan että Raamatun tarinat ovat vain satuja.

• Mark5v

Kristinusko, Se voi silti eläinsuojelulain perusteella olla tuomittavaa eläinrääkkäyksenä.. onhan ihminenkin eläin, sanotaan!

• "Kiitos Jeesus että maailmassa on miljoonia nälkää näkeviä......"

Jumala ei ole pahojen asioiden takana, joten niistä ei kiitetä Jumalaa.

• Ateisti-kiittää
        Mark5 kirjoitti:

"Kiitos Jeesus että maailmassa on miljoonia nälkää näkeviä......"

Ilman Jumalaa ei olisi yhtään mitään. Ei myöskään pahuutta. Joten kiitetään Jumalaa kaiken pahan olemassa olosta.

• Ateisti-kiittää kirjoitti:

Ilman Jumalaa ei olisi yhtään mitään. Ei myöskään pahuutta. Joten kiitetään Jumalaa kaiken pahan olemassa olosta.

Kiitämme Jumalaa siitä, että Jeesus on voittanut pahan vallan. Paholainen on meidän uskovien jalkojen alla. Saamme tallata kaikkea paholaisen voimaa ja valtaa. Siitä kiitämme Jumalaa! Olemme voittajan puolella! Halleluja! Ylistys Herralle!

• Ateisti-kiittää
        Mark5 kirjoitti:

Kiitämme Jumalaa siitä, että Jeesus on voittanut pahan vallan. Paholainen on meidän uskovien jalkojen alla. Saamme tallata kaikkea paholaisen voimaa ja valtaa. Siitä kiitämme Jumalaa! Olemme voittajan puolella! Halleluja! Ylistys Herralle!

Kiitämme Jeesusta siis siitä että hän voitti pahan vallan, jonka Jumala itse on luonut? Eli edelleen kiitämme Jumalaa pahan olemassa olosta. Halleluja. Ylistys Herralle, joka pahuuden loi!

• joo-0
        Mark5 kirjoitti:

"Kiitos Jeesus että maailmassa on miljoonia nälkää näkeviä......"

Aamos 4:6 -- Minä tein hampaat joutilaiksi kaikissa kaupungeissanne ja vein leivän kaikista asuinpaikoistanne. Silti te ette palanneet minun luokseni. Tämä on Herran sana.

7 "Samoin minä pidätin teiltä sateen, kun oli vielä kolme kuukautta elonkorjuuseen. Yhdelle kaupungille minä annoin sadetta, toiselle en. Yksi pelto sai sadetta, mutta toinen, joka jäi ilman, kuivui. 8 Silloin ihmiset hoippuivat kaupungista toiseen juomavettä hakemaan, mutta eivät saaneet janoaan sammumaan. Silti te ette palanneet minun luokseni", sanoo Herra.

9 "Minä turmelin teidän viljanne ruosteella ja nokitähkällä ja annoin puutarhojenne ja viinitarhojenne kuivua. Teidän viikunapuunne ja oliivipuunne söi heinäsirkka. Silti te ette palanneet minun luokseni", sanoo Herra.

10 -- Minä lähetin teidän keskuuteenne ruton,
        Egyptin ruton.
        Minä tapoin sotilaanne miekalla,
        teidän hevosenne vietiin sotasaaliiksi.
        Ruumiiden löyhkä nousi teidän sieraimiinne
        omasta leiristänne.
        Silti te ette palanneet minun luokseni,
        sanoo Herra.
        11 -- Minä kylvin tuhoa teidän keskuuteenne
        niin kuin Sodoman ja Gomorran hävityksessä,
        niin että te olitte pelkkä tulesta siepattu kekäle.
        Ja silti te ette palanneet minun luokseni,
        sanoo Herra.
        12 -- Sen tähden, Israel, minä teen sinulle vielä jotakin.

Koska sen sinulle teen, valmistaudu kohtaamaan Jumalasi, Israel!

• Ateisti-kiittää
        joo-0 kirjoitti:

Aamos 4:6 -- Minä tein hampaat joutilaiksi kaikissa kaupungeissanne ja vein leivän kaikista asuinpaikoistanne. Silti te ette palanneet minun luokseni. Tämä on Herran sana.

7 "Samoin minä pidätin teiltä sateen, kun oli vielä kolme kuukautta elonkorjuuseen. Yhdelle kaupungille minä annoin sadetta, toiselle en. Yksi pelto sai sadetta, mutta toinen, joka jäi ilman, kuivui. 8 Silloin ihmiset hoippuivat kaupungista toiseen juomavettä hakemaan, mutta eivät saaneet janoaan sammumaan. Silti te ette palanneet minun luokseni", sanoo Herra.

9 "Minä turmelin teidän viljanne ruosteella ja nokitähkällä ja annoin puutarhojenne ja viinitarhojenne kuivua. Teidän viikunapuunne ja oliivipuunne söi heinäsirkka. Silti te ette palanneet minun luokseni", sanoo Herra.

10 -- Minä lähetin teidän keskuuteenne ruton,
        Egyptin ruton.
        Minä tapoin sotilaanne miekalla,
        teidän hevosenne vietiin sotasaaliiksi.
        Ruumiiden löyhkä nousi teidän sieraimiinne
        omasta leiristänne.
        Silti te ette palanneet minun luokseni,
        sanoo Herra.
        11 -- Minä kylvin tuhoa teidän keskuuteenne
        niin kuin Sodoman ja Gomorran hävityksessä,
        niin että te olitte pelkkä tulesta siepattu kekäle.
        Ja silti te ette palanneet minun luokseni,
        sanoo Herra.
        12 -- Sen tähden, Israel, minä teen sinulle vielä jotakin.

Koska sen sinulle teen, valmistaudu kohtaamaan Jumalasi, Israel!

Siinä meni hihu hiljaiseksi kun alettiin tutkimaan Raamatun sanaa ...

• joo-0

Kiitos Jumala kun annoit minulle laktoosi-intoleranssin.

• "Kiitos Jumala kun annoit minulle laktoosi-intoleranssin."

Jumala ei antanut sinulle laktoosi-intoleranssia. Jumala voi kyllä parantaa sinut siitä, kuten on tehnyt monien ihmisten kohdalla. Kiitämme Jumalaa siitä, että Hän on meidän parantajamme.

• joo-0
        Mark5 kirjoitti:

"Kiitos Jumala kun annoit minulle laktoosi-intoleranssin."

Jumala ei antanut sinulle laktoosi-intoleranssia. Jumala voi kyllä parantaa sinut siitä, kuten on tehnyt monien ihmisten kohdalla. Kiitämme Jumalaa siitä, että Hän on meidän parantajamme.

2.Moos.4:11 Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra?

• joo-0
        joo-0 kirjoitti:

2.Moos.4:11 Herra sanoi hänelle: "Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra?

Jesaja 45:7 minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden. Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen.

• Ateisti-kiittää
        joo-0 kirjoitti:

Jesaja 45:7 minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden. Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen.

Siinä meni hihu taas hiljaiseksi ...

• Sauluksen_seinäkello
        Mark5 kirjoitti:

"Kiitos Jumala kun annoit minulle laktoosi-intoleranssin."

Levität harhaoppia. Sauluksen Torppa, yksi Suomen tunnetuimmista ja arvostetuimmista kreationisteista, opetti meille taannoin, että laktoositoleranssi on rappiota. Meidän pitäisi siis rukoilla laktoosi-intoleranssin puolesta ja kiittää Jumalaa siitä. Vai haluatko sinä rukoilla syntiinlankeemuksen ja rappion puolesta?

Kenelle Sauluksen seinäkello tikittää?

• EttäSilleen

Kyllä se on evoluutio, joka sai aikaan laktoositoleranssin. Intoleranssi oli aluksi kaikilla, ja on edelleen useimmilla eläimillä.

• joo-0
        EttäSilleen kirjoitti:

Kyllä se on evoluutio, joka sai aikaan laktoositoleranssin. Intoleranssi oli aluksi kaikilla, ja on edelleen useimmilla eläimillä.

Eli siis, joko:

A. Laktoosin sietokyky tuli rappeutumisen seuraksena. Olen myös lukenut että esim. joillekin ihmisille on rappeutunut sietokyky AIDS:iin. Miksi nämä rappeutumiset koskevat vain osaa ihmisistä? Ovatko he syntisempiä? Ja miksi ylipäätänsä tätä voi sanoa rappeutumiseksi?

TAI

B. Laktoosi-intoleranssi tuli rappeutumisen seurauksena, mutta sitten kumoutui ajansaatossa osalle ihmisistä. Miten tämä on mahdollista? Uskoontulo ja Jumalan parantava käsi ei ole selitys, koska laktoosin sietokyky löytyy myös muilta ihmisiltä.

• EttäSilleen
        joo-0 kirjoitti:

Eli siis, joko:

A. Laktoosin sietokyky tuli rappeutumisen seuraksena. Olen myös lukenut että esim. joillekin ihmisille on rappeutunut sietokyky AIDS:iin. Miksi nämä rappeutumiset koskevat vain osaa ihmisistä? Ovatko he syntisempiä? Ja miksi ylipäätänsä tätä voi sanoa rappeutumiseksi?

TAI

B. Laktoosi-intoleranssi tuli rappeutumisen seurauksena, mutta sitten kumoutui ajansaatossa osalle ihmisistä. Miten tämä on mahdollista? Uskoontulo ja Jumalan parantava käsi ei ole selitys, koska laktoosin sietokyky löytyy myös muilta ihmisiltä.

Mistä ihmeen rappeutumisesta puhut? Oletko joku **tun kreationisti?

• NottaSilleen
        EttäSilleen kirjoitti:

Ei vaan joo-O kirjoittaa vitun kreationistien vitun hörhöilyistä, joihin kuuluu vitun rappeutuminen, joka on vitun pelkkää vitun huuhaata.

• joo-0
        EttäSilleen kirjoitti:

En ole. Toin vain esiin kreationistien ongelmat selittää tätä.

• Nimi_Ja_Merkki

Asioista, jotka ovat toisten ihmisten ansiota, ollaan tietysti kiitollisia niille ihmisille. Asioista, jotka ovat sattumankauppaa ei tarvitse tietysti kiittää mitään tai ketään. Miksi pitäisi kaikesta olla kiittelemässä?

• Taikauskonnoton

Minun ei tarvitse uskotella itselleni satuolentoja, jotta voisin olla kiitollinen. Voin kiittää esimerkiksi luonnonantimista luontoa. Tämä tapahtuu tietenkin kunnioittamalla luontoa (eikä kuten uskikset tekevät: raiskaavat, alistavat ja turmelevat luontoa).

• . "Tämä tapahtuu tietenkin kunnioittamalla luontoa"

Luonnolla ei ole tietoisuutta, joten se ei huomioi mitenkään sinun kunnioitustasi.

• Mark5 kirjoitti:

. "Tämä tapahtuu tietenkin kunnioittamalla luontoa"

Luonnolla ei ole tietoisuutta, joten se ei huomioi mitenkään sinun kunnioitustasi.

"Luonnolla ei ole tietoisuutta, joten se ei huomioi mitenkään sinun kunnioitustasi."

Senkö takia sinä kunnioitat jotain, että kunnioituksen kohde huomioisi sen? Useimmat suurimmista kunnioitukseni kohteista eivät edes tiedä minun olevan olemassa. Ei se minun kunnioitustani vähennä yhtään.
        En todellakaan ymmärrä ajattelutapaasi.

• Taikauskonnoton
        Mark5 kirjoitti:

. "Tämä tapahtuu tietenkin kunnioittamalla luontoa"

Koska luonnolla ei ole tietoisuutta, sitä saa mielestäsi raiskata miten lystää? Etenkin kun Raamatussa käsketään niin?

• "Minun ei tarvitse uskotella itselleni satuolentoja"

Kiitän Jumalaa siitä, ettei minunkaan tarvitse uskotella itselleni mitään satuolentoja, vaan saan kiittää ja ylistää elävää ja todellista Jumalaa! Halleluja"

• agnoskepo kirjoitti:

"Luonnolla ei ole tietoisuutta, joten se ei huomioi mitenkään sinun kunnioitustasi."

Senkö takia sinä kunnioitat jotain, että kunnioituksen kohde huomioisi sen? Useimmat suurimmista kunnioitukseni kohteista eivät edes tiedä minun olevan olemassa. Ei se minun kunnioitustani vähennä yhtään.
        En todellakaan ymmärrä ajattelutapaasi.

"Senkö takia sinä kunnioitat jotain, että kunnioituksen kohde huomioisi sen"

Kunnioitan Jumalaa ja ihmisiä, en kemiallisia reaktioita, sattumia, mutaatioita tai sähköimpulsseja.

• Mark5 kirjoitti:

"Senkö takia sinä kunnioitat jotain, että kunnioituksen kohde huomioisi sen"

Kunnioitan Jumalaa ja ihmisiä, en kemiallisia reaktioita, sattumia, mutaatioita tai sähköimpulsseja.

Ihmisiä et ainakaan kunnioita, sen ovat sinun aiemmat kirjoituksesi osoittaneet, joten valehtelet muille ja/tai itsellesi. Eikä tuo ole ensimmäinen valheesikaan.

• Nimi_Ja_Merkki

Miksi asioista jotka eivät ole kenenkään ansiota tarvitsisi muka kiittää mitään tai ketään? Muiden ihmisten tekemisistä voi tietysti olla heille kiitollinen. Jos sinä tarvitset jonkinlaisia kiitoshöpötysriittejä, ei sen tarvitse päteä muihin ihmisiin...

• Ei tarvikaan, mutta se nöyristelevä kiitollisuus on niitä harvoja tapoja, joilla Jaakob voi uskotella itselleen jumalansa olevan olemassa. Eihän kyseessä ole muuta kuin itsesuggestiota.

• KazuKa

Miksi sinä päätät kiittää sellaista, joka ei ole tehnyt mitään?

Voisit kiittää esimerkiksi vanhempiasi tai maanviljelijöitä, todellisia tekijöitä.

• "Miksi sinä päätät kiittää sellaista, joka ei ole tehnyt mitään?

Voisit kiittää esimerkiksi vanhempiasi tai maanviljelijöitä, todellisia tekijöitä"

Kiitän Jumalaa vanhemmistani ja maanviljelijöistä. Ilman Jumalaa heitä ei olisi olemassa.

• Taikauskonnoton
        Mark5 kirjoitti:

"Miksi sinä päätät kiittää sellaista, joka ei ole tehnyt mitään?

Voisit kiittää esimerkiksi vanhempiasi tai maanviljelijöitä, todellisia tekijöitä"

Kiitän Jumalaa vanhemmistani ja maanviljelijöistä. Ilman Jumalaa heitä ei olisi olemassa.

"Kiitän Jumalaa vanhemmistani ja maanviljelijöistä. Ilman Jumalaa heitä ei olisi olemassa."

Voithan sinä niin uskotella itsellesi, mutta todellisuudessa heidän vanhempansa ovat heidätkin tehneet. Jumalalla ei siihen ole osuutta (vai pitääkö kreationisteille selittää miten lapset saavat alkunsa).

• Taikauskonnoton kirjoitti:

"Kiitän Jumalaa vanhemmistani ja maanviljelijöistä. Ilman Jumalaa heitä ei olisi olemassa."

Voithan sinä niin uskotella itsellesi, mutta todellisuudessa heidän vanhempansa ovat heidätkin tehneet. Jumalalla ei siihen ole osuutta (vai pitääkö kreationisteille selittää miten lapset saavat alkunsa).

"Voithan sinä niin uskotella itsellesi, mutta todellisuudessa heidän vanhempansa ovat heidätkin tehneet."

Kiitän Jumalaa vanhempieni vanhemmista ja heidänkin vanhemmistaan ja kaikista esisitä ja -äideistä, sillä ilman Jumalaa heitä ei olisi koskaan ollut olemassa.

• "Asioista, jotka ovat toisten ihmisten ansiota, ollaan tietysti kiitollisia niille ihmisille. Asioista, jotka ovat sattumankauppaa ei tarvitse tietysti kiittää mitään tai ketään. Miksi pitäisi kaikesta olla kiittelemässä?"

Sattumankauppa ei synny sattumalta, vaan se on aina seurausta jostakin. Ihmisen ei ole pakko kiittää kaikesta, mutta ihmisellä on Jumalan luoma luontainen taipumus kiittää kaikesta hyvästä, mitä hän saa.

• Taikauskonnoton

"ihmisellä on Jumalan luoma luontainen taipumus kiittää kaikesta hyvästä, mitä hän saa"

Ilmeisesti Raamatun kirjoittajat eivät tienneet tuota, sillä siellä on paljonkin esimerkkejä tapahtumista, joissa ihmiset eivät kokeneet mitään syytä kiittää ketään yhtään mistään. Ihan ekana tulee mieleen tarina siitä, kun Jesse paransi joukon hansonin tautia sairastavia.

Oli miten oli, minulla ei ainakaan ole minkäänlaista taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään.

• Taikauskonnoton
        Taikauskonnoton kirjoitti:

"ihmisellä on Jumalan luoma luontainen taipumus kiittää kaikesta hyvästä, mitä hän saa"

Ilmeisesti Raamatun kirjoittajat eivät tienneet tuota, sillä siellä on paljonkin esimerkkejä tapahtumista, joissa ihmiset eivät kokeneet mitään syytä kiittää ketään yhtään mistään. Ihan ekana tulee mieleen tarina siitä, kun Jesse paransi joukon hansonin tautia sairastavia.

Oli miten oli, minulla ei ainakaan ole minkäänlaista taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään.

Sori, tarkoitin hansenin tautia, en hansonin.

• Taikauskonnoton kirjoitti:

"Oli miten oli, minulla ei ainakaan ole minkäänlaista taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään"

Kiitän Jumalaa siitä, että minullakaan ei ole taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään, vaan saan kiittää elävää ja todellista Jumalaa, joka on luonut maailmankaikkeuden, ihmiset, eläimet, kasvit ja kaiken hyvän, mistä saamme nauttia joka päivä. Ylistys Herralle!

• Taikauskonnoton
        Mark5 kirjoitti:

"Oli miten oli, minulla ei ainakaan ole minkäänlaista taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään"

Kiitän Jumalaa siitä, että minullakaan ei ole taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään, vaan saan kiittää elävää ja todellista Jumalaa, joka on luonut maailmankaikkeuden, ihmiset, eläimet, kasvit ja kaiken hyvän, mistä saamme nauttia joka päivä. Ylistys Herralle!

"Kiitän Jumalaa siitä, että minullakaan ei ole taipumusta kiittää taruolentoja yhtään mistään, vaan saan kiittää elävää ja todellista Jumalaa..."

Kiität siis taruolentoa siitä, ettei sinun tarvitse kiittää taruolentoja. Tämä selvä.

• jaajaa-

Minä kiitän itseäni siitä, että olen ihan järkyttävän mahtava ja kiitän Michael Jacksonia myös koska hän on todella mukava :-) Ja hän on parantanut maailmaa monella eri tavalla toisin kuin jumala. Ja jos jumala on luonut kaiken mistå heppu on itse ilmestynyt. Itsekästä yksin luoda kaikki pffft

• Reddington

Vanhempia tietysti ensimmäisestä, mutta miksi noista muista pitäisi erikseen kiitellä? Kiitteleeköhän aloittaja sitä jumalaansa siitä lääkeresistentistä kupasta jonka on ilmeisesti onnistunut hankkimaan?

• hfgjgfjgfhgfh

Mark annappas yksikin OIKEA ja KONKREETTINEN todiste Jumalasta..et pysty siihen. Et voi muuta kuin kirjoittaa että tiedät hänen olevan olemassa tai että muuta sontaa. Olet lapsellinen typerys. Jumala on vanhan testamentin mkaan ikäävä mulukku.

• InhottavaRealisti

Sinänsä järkyttävää, että tällainen trolliavaus saa aikaan useita kymmeniä tekstejä käsittävän ketjun. Ei Suomi24:n taso yleensäkään juuri päätä huimaa, mutta laskevan näyttää tämänkin keskustelun taso kuin lehmän häntä.

Lapselliset ja typerät kärjistykset ovat tyypillisiä nettikeskustelulle, mutta kyllä tämä avaus on eittämättä yksi turhimmista, mitä viime aikoina on tänne tuotettu.

• InhottavampiRealisti

Menee samaan sarjaa iwukin ääliömäisten avausten kanssa. Kuten sen kanssa, jossa hän kertoo halustaan yhtyä simpanssiin.

• On se yksi virsi, jossa kiitellään niin hyvistä kuin huonoista päivistä.
      Jotenkin se ei tunnu rehelliseltä.
      Luonnonilmiöt kun ovat luonnonilmiöitä, joskus kivempia, joskus ikävämpiä, niin miksipä niistä kiittelemään.
      Ihmisiä voi kyllä kiitellä. Mutta kerran yksi nainen sanoi "kiitos" sukupuoliyhdynnän jälkeen. Kuulosti kyllä hieman hullulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe