Immonen kiihottaa rasisteja

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäsananvapaus

      No kyllä on taas oikein suolimainen aloitusotsikko. Että oikein kiihottaa rasisteja. Missä kohtaa artikelia se kiihotus siellä on, jos saa kysyä?
      Itse olen rasisti nykymittapuun mukaan arvioituna. Olen maahanmuuttopolitiikan ja monikulttuurisuusideologian kritisoija. Sellaiset ovat nykysanankäytön mukaan rasisteja. Jos kysyt täällä palstoilla, että kuka tai mikä on rasisti, niin yli puolet vastaajista on sitä mieltä, että rasisti on se, joka on eri mieltä Suomen virallisesta maahanmuuttopolitiikasta.
      Mutta asiaan: olen siis mitä ilmeisimmin rasisti, mutta en kyllä koe tulleeni mitenkään kiihkoiseksi IS:n Immosta koskevasta kirjoituksesta tai siitä, mitä Immosen kirjoitetaan sanoneen. Sen sijaan minulla käyrä nousee heti, kun saan eteeni jälleen yhden sellaisen kirjoituksen lisää, missä täysin kritiikittömästi ja ilmeisen totuudenvastaisesti panetellaan eri tavalla ajattelevia henkilöitä, vaikkapa O. Immosta.

      • Kyllä hän yleisesti rasisteja kiihottaa.


      • pepep kirjoitti:

        Kyllä hän yleisesti rasisteja kiihottaa.

        Sorry ! unohtui tämäkin nikkisi valheiden ja sekoilujen esittäjänä. My mistake again !


      • Narsupetsi
        pepep kirjoitti:

        Kyllä hän yleisesti rasisteja kiihottaa.

        Ainakin minä olen kiihottunut.


      • missä_kohtaa

        Käyttääkö se Immonen kättä vai kieltä, että saa kiihottumaan ???


      • privaatisti

        Työmies tietää asian oikean laidan. Soita sille ja kysy.


      • yleistäjätovatrasisteja
        pepep kirjoitti:

        Kyllä hän yleisesti rasisteja kiihottaa.

        Oletko itse kiihottunut rasisti, vai tunnetko heitä henkilökohtaisesti? Tuollainen yleistys ei ole ilman todisteita mitenkään uskottava. Tuskin tuota uskovat vihervasuritkaan.


      • yleistäjätovatrasisteja kirjoitti:

        Oletko itse kiihottunut rasisti, vai tunnetko heitä henkilökohtaisesti? Tuollainen yleistys ei ole ilman todisteita mitenkään uskottava. Tuskin tuota uskovat vihervasuritkaan.

        Et sinä persuna mitään todisteita uskoisi, vaikka esittäisin.


      • iuhflu
        pepep kirjoitti:

        Et sinä persuna mitään todisteita uskoisi, vaikka esittäisin.

        Oli sen sortin kommentti, että olisi varmaan hyvä kuitenkin koettaa niitä todisteitakin pistää.


    • ex-vasemmistolainen

      Millä oikeudella punavihervähemmistömielenvikaiset kuvittelevat voivansa määrätä mitä suomessa saa ajatella ja sanoa.täysin hitleriläis-stalinistista mentaliteettia.heidän ideologiansa on muka ainoa oikea,jota muiden on toteltava.kyllä olisi syytä isänmaallisten ihmisten herätä ja lopettaa mokomat vouhotukset parlamentaarisin keinoin

    • viagrastako

      Mistä johtuu, että rasistit kiihottuvat niin herkästi? Syövätkö viagraa tms. enemmän kuin muut?

      • gilcl

        Mistä tiedät että kiihottuvat ? Oletko rasisti ? Etkä tiedä johtuuko se syömästäsi viagrasta! On sulla murheet !


      • tahrat_housuissa

        Miksi sitten liikkuessasi kaupungilla sinulla on jatkuva erektio.


    • MurtumatonPersulinja

      Persujen työmies saa jatkuvasti näitä raivokohtauksiaan ollessaan median kanssa tekemisissä. Viinan ja tupakan vaikutukset eivät rajoitu pallomahan kehittymiseen, vaan ne ovat myös madaltaneet työmiehen ärsytyskynnyksen olemattomaksi. Näitä performansseja katsellessa ei ole vaikea ymmärtää, miksi Putkonen on tuomittu raiskauksesta.

      • pehmeät_kädet

        Vai onko Immonen kiihottanut "työmiestä".


    • Hallaahon-äänestäjä46

      luulisin että immonen lihottaa ateisteja mutta kun ei
      niin ei

      RINNE TULEE KUSEMAAN OMAAN TASKUUN KOSKA MAMUONGELMA PAISUU JA AIKANAAN DEMARIT TUHOUTUIVAT NEUVOSTOVASTAISUUS-YRITYKSIINSÄ

      TIESITTEKÖ, ETTÄ ERKKI LIIKASEN JA ULF SUNDQVISTIN AIKANA DEMARIT YRITTIVÄT LAKIA NEUVOSTOVASTAISUUS RIKOKSENA JA HEIDÄN KOMMUNISTINUOLENTANSA NAURETTIIN ULOS

      PRESIDENTTI SAULI NIINISTÖ on esittänyt tiistaina, että järkevä maahanmuuttokeskustelu edellyttää käsitteiden hyvää osaamista. Ylivoimainen kuvaus on Jussi Halla-ahon kesäinen esitelmä tuumaustunnissa.

      HALLA-AHO ON PARAS SUOMEN MAAHANMUUTON TUNTIJA JA ISTUU EU-PARLAMENTIN LIBE-KOMITEASSA TÄYSJÄSENENÄ JA SIELLÄ KÄSITELLÄÄN MAAHANMUUTTOASIOITA KOKOPÄIVÄTYÖNÄ LIBE = Kansalaisvapaudet, oikeus ja sisäasiat -komitea

      https://dreambroker.com/channel/dbiqeuet/iframe/l2ogpcje

      10:40 merikuljetuksia järjestävät rikollisorganisaatiot

      11:00 Räsänen huijaa ennen vaaleja eduskunnassa

      12:30 käsitteitä pakolaiskriisistä

      15:00 määrittelyjä (emergency) relocation ja resettlement -käsitteille

      21:34 taloudelliset siirtolaiset käyttävät EU-taksipalvelua (laiva vetää) Eurooppaan maksaen rikollisille

      23:20 SEUT-sopimuksen 78 artiklan 3 kohdan relocation-sovellus Italiaan ja Kreikkaan, distribution key eli jakoavain

      28:30 suurin riski hallituksen päätöksissä

      29:00 miten kiintiö pienenee

      29:45 Petteri Orpo huijaa kehittelemällä EU-enemmistöjä

      32:50 Englanti ja Tanska vastustavat taakanjakoa, Unkari rakentaa aitaa ja Slovakia ei ota muslimeita

      34:38 ihmiset pakenevat köyhyyttä, jota pitää yllä Afrikan väestöräjähdys, joka ei kelpaa työmarkkinoille

      50:45 työttömyysmaihin tungetaan EU-kriteereillä väkisin pakolaisia työttömiksi (Putkonen)

      53:00 miten ISIS ja muut rikolliset upottavat pakolaisia Välimerellä

      53:50 resettlement ja relocation ja sijoittelu (Turkkila)

      1:01:30 miksi Persianlahden rikkaat öljymaat (tai Venäjä) eivät pane tikkua ristiin pakolaisongelmassa?

      1:04 Ruotsi on kielteinen esimerkki käsistä karanneesta mamutuksesta

      1:06:40 ihmissalakuljetus on kannattavampaa kuin huumekauppa

    • ikiira

      Mites nämä suomalaisia vastaan olevat rasistit jotka tänne tuppaavat. Ai niin sehän on vain pakolaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe