verovelka/ulosotto

nikothai

moi.
mä tässä ihmettelen että mulla tuli vero velkaa, kun verotoimiston mielestä olen tehnnyt pimeätä työtä. eikä perustuslain mukaan pitäisi jossain oikeusistuimessa ensin todeta että olen syylinen johonkin. pitäisi hän mun pystyä puolustaa itseäni
terv jankka

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öjlk

      https://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloasiakkaat/Muutoksenhaku

      Verottaja voi tehdä verotuspäätöksen omien havaintojensa perusteella - siihen ei tarvita oikeuden päätöstä. Jos olet veronalaisia tuloja saanut, joista on verot maksamatta, niin kyllä sinä ne verot maksat tai itket ja maksat.

    • ovelatOnVoittajia

      No jos luottotiedot on jo menneet ja velkaa niin paljon että ei pysty/viitsi/halua maksaa takas niin paskaaks sitä hermoilemaan vaan jatkaa vain pimeitä töitä niin kauan kuin mahdollista. Kätkee vain rahat siten että ovat turvassa.

      Ja kun on tarpeeksi fyrkkaa kasassa voi siirtyä ulkomaille tekemään bisneksiä. Loppuu suomen viranomaisten vaatimukset siihen.

    • veroja_maksanut

      Pystyt kyllä puolustamaan itseäsi, koska sinulla on mahdollisuus valittaa tehdystä päätöksestä verotuksesi suhteen. Voit tietysti yrittää todistaa ilmoittamiesi tulejen todenperäisyyden ja siten yrittää kumota verottajan käsitykset tuloistasi.
      Verovelka on mahdollista maksaa sopimuksen mukaan ja suosittelen hoitamaan verovelan pois tavalla taikka toisella. Saat sitten aikanaan kyllä rahasi takaisin, jos menestyt valituksessasi.
      Kokemuksella voin sanoa, että aikaa kuluu jonkun verran, mutta kyllä asiat hoituu, jos pystyt näyttämään toteen, ettet ole hankkinut pimeää tuloa. Itselleni kävi, että verottaja arvioi minulle 800000€ ylimääräistä liikevaihtoa (jota ei tietenkään todellisuudessa ollut), joten valitin asiasta. Verot piti maksaa, mutta sain sitten aikanaan maksamani liiat verot takaisin korkojen kera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe