Minimani boikottiin

Eienääminimania

Rasistinen kauppa, ei kannata. Ei enää ikinä minimanii

89

7110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1441

      Harvoja kauppoja s- ja k-mafian ulkopuolelta. En boikotoi - päinvastoin.

    • lakupekka

      Minimani paras kauppa
      Olen lähdössä sinne ostoksille.

    • Lakupekkkkaaaa

      Surkea paikka, tummaihoisia taas vaan sorretaan, koska loppuu tämä epätasa-arvo

      • rasismi-oukei

        Rasismi is oukei!


      • Anonyymi

        Sitte kannattaa mennä vaikka afrikan paikalliseen supermarkettiin, eikä aina vetää tuota rasisti-korttia pöytään! Seinäjoella ei ole pakko asua ja Minimani ei ole sen rasistisempi kuin muutkaan kaupat seinäjoella.


      • Anonyymi

        Kannattasko tummaihosten vetää johtopäätökset ja läpsytellä takas savanneille mölisee


    • Jonnebiss

      Sieltä ei saa es, tämä käy, boikottii vaa. Hakekaa mafiaes ja päriskää sillanalla

    • Kanyeonmunsuosikki

      Kanye West.

    • SuperKallisMinimani

      Minä en ole siellä enää käynyt kun rakensivat tämän ison kalliin palatsin ja veivät suoraan tuotteisiin investointikustannukset, eli halvasta kaupasta ei enää voi puhua alkuunkaan, hinnat ovat korkeat ja suosittelen jopa nimen muuttamista pikaisesti koska se johtaa asiakkaita harhaan. Enkä muutenkaan ole koskaan kyseisestä ketjusta pitänyt. Etsin ale hinnoitteluja -30-50% ja niitä täältä on aivan turha etsiä!

      • Fiiu

        Maximani.


    • IhanVainEsimerkki

      Reissumies leipä 4kpl paketti Minimanissa 1,40 euroa ja Prismassa 0,35 euroa eli Minimani 4 kertaa kalliimpi.

      • Nuukakinttu

        En oo Minimanista nuon kallista reissumiestä koskaan ostanut. Onkohan paketti ollut isompi ? Käyn ainoastaan Minimani kaupassa ja halvinta on. Oon hintoja seurannut tarkasti. Ostan hyviä tarjouksia pakastimeenkin.


    • KallismaniONisomani

      Eihän minimanis enää oikein kukaan käy, ei ainakaa paikalliset kun tietävät kalliit hinnat, muualta tulleet siellä ainoastaa pyörivät sekaisin. Minä en ole enää käynyt siellä ainakaan vuoteen ja enkä mene kun kaikki valittavat hintoja kalliiksi

      • Huuhaaaaa

        Miksi nu muualta tulleet on sekaisin? Ite oot sekaisin ku seinäkello..


    • IsootaloonAntti

      Minä ainakin oon ostanut Minimanista edullisia työkaluja ja pyöräilytarvikkeita. Hyvä kauppa ja kassat asiallisia. Ja hyvähän se on jos siellä käy vain kunnollisia Etelä-Pohjalaisia ihmisiä. Käyn ja tykkään.

      • artisti.maksaa

        Sama täällä. En muualla käykään kuin Lidl tai Minimani.


      • vanhaolihyvä

        Kassat on asiallisia, mutta aina saa kauan jonottaa ja monesti ainakin mulle on sattunut tosi hidas kassa. Esim. Prismassa pääsee yleensä heti kassalle ja monet tuotteet on samanhintaisia, mut Prismasta saa bonukset päälle.

        Siinä vanhassa minimanissa kävin tosi usein, mutta huomasin saman, että ne siirsi hintoihin sen palatsin rakennuskustannukset. Se vanha minimani oli paremmin järjesteltykin kuin tämä uusi. Uudessa saa kiertää kauemmin, että löytää tarvitsemansa tuotteet.


      • MrRoundtree
        vanhaolihyvä kirjoitti:

        Kassat on asiallisia, mutta aina saa kauan jonottaa ja monesti ainakin mulle on sattunut tosi hidas kassa. Esim. Prismassa pääsee yleensä heti kassalle ja monet tuotteet on samanhintaisia, mut Prismasta saa bonukset päälle.

        Siinä vanhassa minimanissa kävin tosi usein, mutta huomasin saman, että ne siirsi hintoihin sen palatsin rakennuskustannukset. Se vanha minimani oli paremmin järjesteltykin kuin tämä uusi. Uudessa saa kiertää kauemmin, että löytää tarvitsemansa tuotteet.

        Mitäs Nurmoolaaset täällä itköö,pysykää siellä rismas,sehän on teidän Amerikka.


      • turhakommentti
        MrRoundtree kirjoitti:

        Mitäs Nurmoolaaset täällä itköö,pysykää siellä rismas,sehän on teidän Amerikka.

        Jos ei ole muuta kommentoitavaa niin voi olla hiljaakin! Ps. en asu siellä lähelläkään.


      • Anonyymi
        turhakommentti kirjoitti:

        Jos ei ole muuta kommentoitavaa niin voi olla hiljaakin! Ps. en asu siellä lähelläkään.

        Minimani..seinäjoen paras kauppa ja monipuolinen..eikä mikään kallis..ite seuraan hintoja!! Ja mukava ja ystävällinen henkilökunta..kiva asioida!!


    • Sanoinkerranrumansanan

      Itse käytän eniten Lidl tai S-Market, hinta hyvä. Minimani on joskus hyvä paikka, mutta sielä käy vain herkät kukkahattutädit joiden elämä on vasikoida kaikesta ja itkeä vartijoille ja myyjille.

    • Niinharhaanjohtavaa

      Minäkin laitoin Cittarin Päivölässä vuodeksi boikottiin harhaanjohtavan mainonnan vuoksi. Pari kertaa menin lankaan, enää en. Laittaisivat tuotteet jota tarjoavat edes sille kohtaa jossa on lappukin... No joku voi sanoa, että opettele lukemaan, mutta mielestäni ei ollut siitä kysymys. Sanoivat neuvonnassa, että ei siellä ollut sellaista lappua. Teki mieli hakea se v....n lappu mutta kun ei ole aikaa juosta pitkin hallia!

      • phbktfbkhpotf

        Missä on päivölän cittarin myyjät? Jos tarvit myyjältä apua hyllyvälissä niin ei löydy puusta eikä maasta. Kahvillako siä istutaan vai missä?


      • Alkkarit
        phbktfbkhpotf kirjoitti:

        Missä on päivölän cittarin myyjät? Jos tarvit myyjältä apua hyllyvälissä niin ei löydy puusta eikä maasta. Kahvillako siä istutaan vai missä?

        Naisten alusvaate osastolla myyjiä riesaksi asti. Sieltä niitä löytyy! :)


    • Säynätsalo

      MiniMani Hartwallin Jaffa 24 plo 9,90€ (sis.pantin)

    • fsaah

      Minimanissa on jotkut tuotteet halvempia kuin Prismassa. Mutta aika monet tuotteet on kalliimpia.

      Käyn siellä lähinnä hakemassa sellaisia tuotteita mitä Prismasta ei jostain syystä löydy tai hintaero on varsin suuri Minimanin eduksi. Cittari olisi tietysti kolmas vaihtoehto, ja heviosaston laadun puolesta hyväkin, mutta siellä tuntee itsensä aina ryöstetyksi...

    • hyvähalapa

      Litis on hyvää erullisten hintojen lisäksi pitkä liukuhihina ja nopia kassa.

    • edfefefefef

      minimanista saa myös paikallisia juttua. Lidlistä ei

    • rauFF

      Minimanis käy juntit huonoos vaattehis hakemas voita ja piimää. Osa on sen näköösiä kun olis suoraan pölähtäny hevoostallista ihmisten ilmoolle.

      • Roustaaja

        Sähän sen tiedät , vatipää


      • haisoo.paska

        paska haisoo


    • teroanttipoika

      Kyllä nyt ei hän ymmärtänyt mistä aloittaja kirjoittaa,,, minimani on hyvä kauppa ja mä käyn sielä, myös prismas käyn ja päivölän cm, joupis en käy enää ku sinne ei oo mitään asiaa, enkä edes käy alkos...
      se mikä "vika" minimanis on (jos sitä ny viaksi voi sanoa) et tarjouslehdes on aina ne samat tuotteet, jotka nyt vuoden-kahden jälkeen säväytä, eli tarjoukset menee taivaalle mun osalta...
      -Jauheliha
      -0,33 limsat
      -lasinpesuneste
      -atrian lätyt ja salaatit eurolla
      -atrian kinkut 1,99
      -munat 1,00 tai niinku nyt 0,99
      -jne ja jne...

      • mdyjthrtjdtyjrs

        Atrian tuotteita voisin kuvitella korkeintaan kissoille, ihmisruoaksi en niitä kelpuuta. Varsinkin atrian "kinkut" ovat kyllä niin muovisen makusia puriste-einestä, että kavahtaisin antaa niitä jopa kissalle. Sama juttu muillakin suurilla einestehtailla, pahanmakuista muovipuristetta ja mössöä. Minimanista en kyllä muutenkaan ruokia osta. Prismassa on aika hyvä valikoima, ja myös pienempien tuottajien tuotteita on olemassa, ihan oikeata kinkkua siis, eikä muovipuristetta. Hinta hiukan kalliimpi, mutta laadusta kannattaa maksaakin. Atrian jauheliha on niin kudosnestepitoista, että oksennus tulee kun näkee sen möhjän paistinpannulla. Onneksi tällekin löytyy vaihtoehtoja. Ihmettelen, miten atria myy noin huonolaatuista tavaraa ihmisruoaksi.

        Mutta junttikansa tietysti ostaa mitä halvimmalla saa, ja syö mitä tahansa paskaa, kun ei tajua paremmasta.


      • MrRoundtree

        Taas katkera Nurmoolaanen,saikko Atrialta kenkää,mitä?


    • sinnemenen

      Onkos se rasistinen.........sitten menen ostamaan kaikkea ja vähän ylimääräistäkin. Kyllä ainakin minä sellaista kauppaa kannatan jos eivät mutiais sakkia suosi.

    • eivaanymmärrä

      Voi luoja miten elämäänsä kyllästynyt eräs kassatäti sielä onkaan. Palautetta minimanille laitettu eikä mitään vastanneet takasin. Ei enää ikinä tämän silmälasi päisen lyhyt tukkaisen naisen kassalle! Huh hei. Aivan sapettaa vieläkin.

      Mulukoili vaan asiakkaita pahasti nokka pystyi. Ei edes heitä sanonu. Ja se HITAUS! Jos et tykkää älä tee sitä!

      Kiitos olen puhunut!

      • Mäkivalta

        Mulukooloo ku Minimanin kassa


      • silmitöön--
        Mäkivalta kirjoitti:

        Mulukooloo ku Minimanin kassa

        silimitöön vahtaaminen??


    • Äiti798

      Kävin keskiviikkona hakemassa ruokaa ja muita tarpeita porukkaa oli kohtuullisesti.Huvitti ku joku nuori tyttö oli vartijana jolla oli varmaan jotku pitkääkin pitkemmät säihkyripset siis jatkot silmis ja blondi tietty:)Oli niin heiveröinen et kyl varmaan tositilantees rosvot kävelee ylitte .Tiedä sit onko ulkonäöllä valittu tehtävään:)Löysin itselle ja lapselleni tarvittavat tavarat mua myyjä ainakin palveli hyvin.

      • Huvittunut

        Mistä lähtien niillä ripsillä on juostu varkaiden peräs :D :D


      • Äiti321

        kai tuollainen tekoripsi nyt kärryjen ja korien kuskaamiseen riittää:)


      • Hahhahahah

        Äiti321 taitaa olla aika tylsä elämä kun ei oo muuta tekemistä kun itkeä suomi24 sivulla :DD


      • asiakasM

        kyllä sitä blondia nyt mieluummin kattelee ku sitä tupakoivaa miesvartijaa joka aina suu mutrulla ja valittaa asiakkaille.


      • AsiakasT

        Eikö sulla muuta tekemistä ole elämässäs kuin vahdata Minimanin vartijoita ja kirjoitella täällä asioita mistä ei ole tietoakaan? Sulle vissiin joskus sanottu ja varmaan ihan asiasta, kun noin jäänyt hampaankoloon miesvartijaa kohtaan joka tekee työnsä erinomaisesti :) Minulla ainakaan ei ole mitään valittamista!


      • Hämmentynytasiakas

        Pakko sanoa että tämä minimanin vaaleahiuksinen vartija oli kaunein vartija minkä oon ikinä nähnyt! ^^


      • vartijanakauan
        Hämmentynytasiakas kirjoitti:

        Pakko sanoa että tämä minimanin vaaleahiuksinen vartija oli kaunein vartija minkä oon ikinä nähnyt! ^^

        Monilla vartijoilla voi olla kamppailulajitausta, seinäjoen tilanteesta en tiedä. Suoranumero poliisille ym. Ammattitaitoinen vartija osaa evakuointi ja ensiapu asioita, on tarkat silmät. Eli fyysinen voima ei ole ainoa valtti.


      • kummallistaon
        Äiti321 kirjoitti:

        kai tuollainen tekoripsi nyt kärryjen ja korien kuskaamiseen riittää:)

        Ihmetystä herättääkin, kuinka vartijat laitetaan keräämään koria ja kärryjä???
        Vartija kun norkoilee korien ja kärryjen kanssa, niin siinä ajassa lähtee kaupasta tavaraa vorojen matkaan huomattavasti.
        Tälläistä EI näe missään muualla kaupoissa, kuin Seinäjoella, että vartijalle on Delekoitu tälläisetkin askareet.

        Mitä tähän ripsi tyttöön tulee, niin jospa hän sitten päästääkin sieltä suustaan sen tyttösen kiljunta äänen, jotta varas peljästyy/ jähmettyy pakoilleen pidätystä varten : )


      • yleismies1
        kummallistaon kirjoitti:

        Ihmetystä herättääkin, kuinka vartijat laitetaan keräämään koria ja kärryjä???
        Vartija kun norkoilee korien ja kärryjen kanssa, niin siinä ajassa lähtee kaupasta tavaraa vorojen matkaan huomattavasti.
        Tälläistä EI näe missään muualla kaupoissa, kuin Seinäjoella, että vartijalle on Delekoitu tälläisetkin askareet.

        Mitä tähän ripsi tyttöön tulee, niin jospa hän sitten päästääkin sieltä suustaan sen tyttösen kiljunta äänen, jotta varas peljästyy/ jähmettyy pakoilleen pidätystä varten : )

        Vartijan toimenkuva on monipuolinen. Jossain jopa täyttävät hyllyjä ja neuvovat asiakkaita. Nopea reagointikyky on tärkeä.
        Varashälyttimet on kassoilla.
        Ja valvontakamerat ja arsenaali monitoreita joista ihmisiä kytätään, vaikka suurin osa kävijöistä on rehellisiä, jos irtokarkkien maistelijoita ei lasketa.


      • kynsi--
        Hahhahahah kirjoitti:

        Äiti321 taitaa olla aika tylsä elämä kun ei oo muuta tekemistä kun itkeä suomi24 sivulla :DD

        mulla on pitkä kynsi!!


    • muumimammaa

      kyllä minimani on hyvä kauppa prisman ohessa... molemmissa tulee käytyä, osaan molemmissa paikoissa valita kassatädit itse,,,

    • eikiekinsan

      Onko siellä minimanin ruokalan buffetis, vielä se 3 lihapullaa per asiakas, tai muuten läpsäistään sormille, tai ainakin mulkaistaan vihaisesti. Mikä buffetti se sellainen on, jos ei saa ottaa niinpaljon kuin huvittaa.?

      • Dudik

        Ei se oo Minimanin oma ruokala.


    • MeitäOnPaljon

      Minäkin olen rasisti, ja ihan avoimesti olenkin. Mutta jos sanot minimania rasistiseksi niin en kyllä ymmärrä mitä ajat takaa kusipää?

      • natsivartijat--

        Onko sielläkin ne nazivartijat


    • hyvis_ihminen

      Minä käyn vain lidlissä, koska olen suvakki ja suosin kaikessa mahdollisessa muita kuin suomalaisia.
      Tulkoon suomalaiset toimeen omillaan.

    • thaeu

      Ha-istakää P-askä.

      • entinen_nurmon_minimani

        Näin seinäjokisena ja kahdessa aikaisemmassa minimanissa asioineena, niin maajussikansa joka aikoinaan vieraili saavutti siinä kotoisassa sekamelkassa ostokiimansa, mutta nykyisin vastaava ostokiima on mahdollista vain sopurahassa ja Lapuan K-SM.
        Myöskin se on mainittava että Lempäälän minimanissa asioineena, olin lentää perseelleni kun näki miten uuttera henkilökunta piti hyllyt suorana ja siisteinä (kultturishokki). Voi olla että kyseisen paikan turvallisuusmääräykset siisteyteen pakottivat sanktioiden uhalla.
        Johtajattomuus ja huonot pikkupomot näkyy nykyisessä Seinäjoen minimanissa entistä selvemmin.
        Se ei ole mikään salaisuus vaan liiketaloudellinen fakta ettei marmori-myymälöitä rakenneta ilman että asiakkaat sen lopulta maksavat. Turha siitä on kitistä.
        Aluksihan minimani sekoili hintalapuissa ja enari-koodeissa, mutta on ottanut virheistään opikseen. Nykyisin sekoilu/laiskuus/valvonta hinnoissa on kai normitasolla muihin kaupparyhmiin verrattuna.
        Itse en edelleenkään asioi minimanissa, johtuen heidän hevi-puolen siisteydestä, tuoreudesta tai hintalaatusuhteesta. Nähtävästi minimanissa ei ole näiden asioiden päälle ymmärtävää hankkijaa. Surkeampaa hevi-puolta edustaa vain K-CM Juoppi, jossa maatuska lappaa takaisin hyllyyn kaikki maahantippuneetkin. Tai Lidl:n kalanruualle haisevat Närpiön lasikuitukurkut (kotimaista tottakai!).

        Yleensä hyvän kaupan erottaa siitä että johtaja uskaltaa pyöriä myös asiakkaiden joukossa, tälläisiä kauppoja ei ole enään montakaan jäljellä ... konttorirotat johtaa.


      • Letkujorma
        entinen_nurmon_minimani kirjoitti:

        Näin seinäjokisena ja kahdessa aikaisemmassa minimanissa asioineena, niin maajussikansa joka aikoinaan vieraili saavutti siinä kotoisassa sekamelkassa ostokiimansa, mutta nykyisin vastaava ostokiima on mahdollista vain sopurahassa ja Lapuan K-SM.
        Myöskin se on mainittava että Lempäälän minimanissa asioineena, olin lentää perseelleni kun näki miten uuttera henkilökunta piti hyllyt suorana ja siisteinä (kultturishokki). Voi olla että kyseisen paikan turvallisuusmääräykset siisteyteen pakottivat sanktioiden uhalla.
        Johtajattomuus ja huonot pikkupomot näkyy nykyisessä Seinäjoen minimanissa entistä selvemmin.
        Se ei ole mikään salaisuus vaan liiketaloudellinen fakta ettei marmori-myymälöitä rakenneta ilman että asiakkaat sen lopulta maksavat. Turha siitä on kitistä.
        Aluksihan minimani sekoili hintalapuissa ja enari-koodeissa, mutta on ottanut virheistään opikseen. Nykyisin sekoilu/laiskuus/valvonta hinnoissa on kai normitasolla muihin kaupparyhmiin verrattuna.
        Itse en edelleenkään asioi minimanissa, johtuen heidän hevi-puolen siisteydestä, tuoreudesta tai hintalaatusuhteesta. Nähtävästi minimanissa ei ole näiden asioiden päälle ymmärtävää hankkijaa. Surkeampaa hevi-puolta edustaa vain K-CM Juoppi, jossa maatuska lappaa takaisin hyllyyn kaikki maahantippuneetkin. Tai Lidl:n kalanruualle haisevat Närpiön lasikuitukurkut (kotimaista tottakai!).

        Yleensä hyvän kaupan erottaa siitä että johtaja uskaltaa pyöriä myös asiakkaiden joukossa, tälläisiä kauppoja ei ole enään montakaan jäljellä ... konttorirotat johtaa.

        Ässä ryhmän sukurutsaporukka on näköjään täällä voikertamassa kurjuuttaan eikö abc:t enään kannatakkaan,vai onko marketin asiakkaat häipynyt parempiin kauppoihin?


      • vunderpaumi

        ABC, tuo tapahtumien sykkivä keskus


    • HarvemminEnää

      CMJoupissa tosiaan tämä "maatuska" pihtaa tavaroitten kanssa kuin olisivat hänen omiaan. Ei siisti pilaantuneita pois. Kumotaan vanhojen vihannesten päälle uusia. Otetaan keskusliikkeeltä halvinta=heikointa tavaraa. Joutuu tekemään työtä löytääkseen terveitä kasviksia ja juureksia, tilataan kaalinkoisia sipuleita, mädäntyneitä punasipuleita. Ei ole laadukkaita ei-pestyjä perunoita, Heti Anttilan marketissakin on paljon laadukkaimpia vihanneksia ja samoin Joupin S-marketissa.
      Koomista kun pari päivää sitten avausilmoituksessa kehuskeltiin, miten huomio kiinnitetään laadukkaisiin tuoreisiin tuotteisiin he-vi-osastolla.

      • Veivikaulainen

        Niin onhan se elämä joillain tosi mutkikasta ja kurjaa.mutta hyvä että oot kuitenkin pysynyt vielä hengissä niillä sossunrahoilla idiootti


    • ZetOri69

      Haisooko minimanis pierulta??olis kiva tietää ,jos vaikka lährettääs ilta ajelulle emännän kans.

      • maalaisjärki_on_out

        Aikaisemmin haisi vanha pieru uuden minimanin lihatiskin luona, silloinen yksityisyrittäjä lihapuolella jätti siivoamatta lähiympäristössä valuneet veret ja muutaman kuukauden muhineena lemu oli kuin pierua olis hengittänyt.
        Käsittämätöntä ettei kaupassa käytetä hajunpaljastimia (ruumiinetsintäkoiria tms.) mutta kukapas sitä kaupunkilaisjärjellä olisi osannut etsiäkään. Kun johtaja ei käy paikanpäällä ei ole mitään korjattavaakaan - motto.
        Kyse oli silloin aivan uudesta kaupparakennuksesta, joten mitään tukkoon menneitä putkistoja oli turha syytellä.
        Uusi lihayrittäjä vaikuttaa siistimmältä. Tajunnanräjäyttävää olisi lihanmyynti suoraan lihatiloilta ja minimani toimisi välikätenä, mutta ei taida onnistua Suomaliassa.


    • Dhklllhjk

      Eikös kaupasta haeta ruuat eikä miettiä kassaneitejä ja vartijoita.. minä en ainakaan ajattele muuta kuin ruokaa.... puut on huonoja, ainoa haitta; pahvilaatikot ovat vajaita ja puut sellaista höttöä..

    • Aika katkeraa on, kun tämä juttu on aloitettu lähes vuosi sitten. eiko se nyt ala jo pikku hiljaa helppaamaan .

    • Ellunmörinät

      Hinnat nousivat heti kun sinne valittiin kallispalkkainen johtaja.

    • Minimaniin

      Mä rasisti oon niin, kannan rahani minimaniin,
      ostan sieltä vaikka sianlihaa, sitä mustat pojat niin vihaa,
      jouluvalotkin sieltä ostan, lippusalkoon ne mä nostan,
      joulua vietän ja veisaan kyllä, ei ole mulla mustakaapu yllä.

      • nohuuhuhhuhuu

        Oletko hieman sairas??


    • notttaa

      en ole huomannu rasismia,minimanissa
      eräs kaveri sanoi, että rasismihan loppus sillä, kun karkotettas kaikki ulkomaalaiset ja niiden
      näköset suomesta, eikä laskettas tänne enää,
      muulla keinoilla ns rasismi ei lopu koskaan mistään maasta kokonaan,
      minimanissa on ainakin eräs tuote n 50% halvempi kuin muissa kaupoissa, haen sitä joka viikko
      ja samalla jotain muutakin, kun ohi ajan, vaikka muuten käyn prismassa ja lidlissä,
      eräs k-kauppias sanoi, että ellei olis kauppias, hän hakis kaiken lidlistä

    • pahoitinmieleni

      itte käyn minimanis enkä oo ikinä huomannu mitään suuria hintaeroja, ehkä korkeintaan 10% ero jossain tuottees verrattuna toisen kaupan hintaan mutta ei oo suuria eroja. Minimanis kun menöö kassalle, sielä tervehtii joku iloone ihmine ja pois lähties toivottaa hyvää päivän jatkoa. Prismas ne samat mammat sielä kassoilla tai elämäänsä kyllästyneet opiskelijat jokka ei jaksa hymyyllä ku koko päivän ollu siälä tiskin takana. Ei mihinää K-citymarketeis oo lihat tarjoukses nii usei ku minimanis, enkä oo huomannu mitää rotusyrjintää sielä kaupas, kaikki on ollu hyvi, ainoastaa s-ryhmän erustajat keksii kaikkia mahrollista paskaa, jotta saatas yksityisfirma alas. On tää kyllä kummaa touhua

    • bmwvm00

      Tää käy minimanissa sen takia että saa auton porraspäähän lähelle ovea. Jos piha on täynnä oven edestä, niin voi jättää ajoväylälle, niin ei tarvi kävellä kauas.

      • Joo, sä olet se muIkku jonka auto kuvataan joka kerta facebookiin. Tottakai aivoinvalidi saa parkkeerata mihin haluaa.
        Sun kaltaisia juntteja siellä käy muitakin. Saako vammaiset sieltä jotain alennusta?


    • osyaja

      Minimani on paras kauppa.

    • Heppo

      Minimani on hyvä kauppa. Minä pysäköin sinne toiseen päähän, niin voi käväistä samalla kirppiksellä. On muuten hyvä kirppis siinä takana.

    • Pullonpalauttaja

      Siinä on hyvä kauppakeskittymä kun on Minimani.Liideli,Citymarketti,Bilteema ja kaiken kruunaa ALKO.

    • kovat_ropit

      Minimani boikottiin
      Rasistinen kauppa, ei kannata. Ei enää ikinä minimanii. Eivät myy Törnävälääsillekaliaa ku ovak kuulemma pilleri pöhönäs.

      • puhtaaalkkarit

        Törnävällä nyt aina ollaan pillerien vaikutuksen alla.
        Palvelushan se asianomaisille on jos ei kaljaa myy,menee vielä vatsa sekaisin pillerien kanssa,housupyykkihän siitä tulee.


    • Oujee

      Mitäs menit sinne varkaisiin!

    • lähikauppani

      En boikotoi. On erittäin hyvä kauppa. Ruoka on tuoretta ja valikoima on runsas. Terveiset Metsärannoille.

      • Lähikauppani

        Ja hinnat kalliit!!Terveiset Metsärannoille ja Jormalle hyllykalliolle.


    • Eikerääasiakasietoja

      Minimani ei kyttää kenenkään ostoksia! Ei tarvita mitään kortteja! Halva hinnat ja hyvät tarjoukset! Parasta A-ryhmää!

    • pienituloinen

      Käyn Minimanissa myös lounaalla ,hyvä ruoka ja halpa,eläkeläisenä saan alennuksen keittolounas lisukkeineen alle vitosen.Mahdollistaa eläkeläisen käydä joskus ulkona syömässä.
      Kaikenkaikkiaan hyvä kauppa.

    • saiskos_tietää

      Onko ketjun aloittaja sellaane "hyvin ruskettunu" toisesta maanosasta tullu tapaus ?

    • Anonyymi

      Käyn ostamassa Minimanista säännöllisesti kondomeja.
      Sultanin juomukondomit ovat suosikkini.

    • Anonyymi

      onkos urpot tajunnu että seinäjoella on oikeesti liikaa marketteja väkilukuun nähden? karsinta alkaa

      • Anonyymi

        No ei oo, koska maakunnan asukkaat käy vähintään kerran viikossa seinäjoella ostoksilla. Maakunnasta loppuu tämän vuoksi kaupat, moni kauppa loppunut jo nyt.


    • Anonyymi

      Hyvä putiikkihan se on. Paree kuin Koot tai ässät.

    • Anonyymi

      Päiväykset monesti lihatuotteis aika lähellä. Usein parin päivän pääs, ei ainakaan kovin paljoa kerralla voi ruokaa ostaa, ellei halua pakastaa. Trismas paljon pidemmälle päiväykset, voi ostaa viikon ruoat kerralla. Taitaa trisma tulla poonusten kans vieläpä halvemmaksi, kuin minimäni.

    • Anonyymi

      Seinäjoki on muutenkin rasistinen paikkakunta. Saa vain yhden hameen vuodessa ja siinäkään ei ole valmiina lastaushalkiointa vaikka sentään ompelojalla on kone ompelemiseen.

      Vaasassakin saa 2 hametta tarvittaessa. Ne nääs kuluu nykyään käytössä nopsaan kun noi hameet pakkaa olla kuluvaa tavaraa.

      Kamera seuraa meikälääsiä koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe