Pidän peppuseksistä!

Rosami

Olen 25 vuotias nainen.
Olen pitkään pyöritellyt mielessäni kysymystä, että onko peppuseksi kuitenkin vielä melkolailla tabu? Ja miksi

Itse olen melko kokeilunhaluinen :)
Olen ehdottanutkin usealle aikaisemmalle kumppanille jossakin vaiheessa peppuseksiä.

Ja kyllähän sitä on kokeiltu ja harrastettu ;)

Kuitenkin se ensireaktio mikä on tullut asian tiimoilta ihmetyttää.
Eli onko miehet kuitenkin jokseenkin arkoja ehdoittelemaan /kokeilemaan uusia asioita.
Ja höpöttelevät sitten kuitenkin täällä foorumeilla.

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddfffffg

Laita löylykauha perseeseen apina

• jdjkksjjjdjjd

Hei olen yli nelikymppinen mies ja harrastanut anaaliseksiä useammankin naisen kanssa. Minulle asia ei ole ihmeellinen, harrastan sitä kyllä jos nainen haluaa. Olen itsekin kokeilunhaluinen. Ja olen saanut naiselta pepun hyväilyä, kun nainen ottanut suihin. Ja sitten seuraavaksi sain sormen anukseen ja sitten on kokeiltu myös dildoa. Eikä ole mitenkään pahalta tuntunut. Pikemminkin olen nauttinut siitä.
      Mutta onhan niitä ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua mihinkään kokeiluun asiallisesti. Kun lukee tätä sivustoa niin täällä on niitä aika paljon.....

• Kaipa se joillekin on tabu, tai muuten vain pelottava aihe päätellen noista löylykauha/kakka roiskuu/peppu repeää -jutuista.

Itse olemme n. viisikymppinen pariskunta ja yleisin seksitapa meillä on peppuseksi. Kumpikin tykkäämme siitä, ja meille se on normaalia. Toki pimpan puolella käydään sormilla ja kielellä vierailemassa, ja tulee sinne toisinaan kalukin ujutettua, mutta peppu on se tavallisin kalun paikka. Itsekin saan usein dildoa pyllyyn.

Teille pelottelijoille haluaisin todeta että ei se satu kun hoitaa esivalmistelut ja alkuvenyttelyt kunnolla ja käyttää reilusti liukastetta. Mikään paikka ei repeä tai mene rikki kun ei tee väkisin. Eikä myöskään mitään roisku kun käy ensin kakalla, jos haluaa olla ihan satavarma niin pepun voi huuhdella laskemalla käsisuihkulla suutin peppureikää vasten vähän haaleaa vettä sisään ja sitten pytyllä istuen laskea vesi pois.

• Laita mailia niin katsotaan,ois kiva tulla nuoleen ja paneen sinua

• Pyllynnuolijamies

Minä voisin nussia sun kakkosta ihan vaan kielellä.Miksei kyrvälläkin jos et olet liian tiukka niin kuin eräs tyttöni oli ja se vielä jännitti reikäänsä niin etten saanut sisään paksua kaluani.

• mmnnbb

Minä survon löylykauhan perseeseen niin että paskot loppuikäs vaippoihin

• 0615

En usko että se on mikään tabu. On ihmisiä joille lelutkin seksin aikana ovat pannassa koska ihmisen pitäisi itsensä riittää täysin. Me olemme kaikki erilaisia.

Mutta mitä tulee peppuseksiin niin sitä harrastetaan aina kun nainen tahtoo. Itse asiassa, se tuntuu parhaalta silloin kun nainen sitä pyytämällä pyytää. Dildonkin voi laittaa ykköseen.

• Arhu91
    • nieköhänmies
    • erilainentotuus

No itse olen halunnut kokeilla peppuseksiä naisen kanssa. Ensin tietysti se oli tabu. Mutta nyt ymmärrän sen ennemmin sellaisena antautumisen täydellisyytenä. Siis sehän on minun kantilta katsottuna uskomaton luottamuksen ja arvostuksen osoitus, jos nainen tarjoaa peppunsa minulle. En ole vieläkään päässyt kokeilemaan, mutta aion tämän ajatuksen kertoa yhdessä sen fantasian kertomisen kanssa. :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe