Tyhjä Rakennukset käyttöön !

Mamujakehiin

Luksian Puu-Anttilaan Pakolaisia, ei haittaa vaikka on vähän homeessa.Kotimaassa iskee kuitenkin Nikkelihalvaus.

9

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat_asiat_ENSIN_kuntoon

Mielummin se halvaus kuin taloa pään päälle.

kehitä ensin kaikille suomalaisille asunto. jne jne jne

• Parempi_sekin

Mieluummin tyhjiin rakennuksiin kuin että kouluja tyhjennetään pakolaisten tieltä. Koulurakennukset tosin taitavat soveltua paremmin vastaanottokeskuksiksi: löytyy ruokala ja keittiö, lääkärin vastaanottotilat, liikuntatilat jne valmiina.

• valtuutettu_vasemmisto

Pitää tännekin Lohjalle saada MAAHANMUUTTAJIA , tyhjiä taloja on todella paljon
      valtio maksaa , ja voimme auttaa hädässä olevia ihmisiä

• tilat_riittää

Lohja saa hyvää rakennustilaa kun sen Mondin tehtaan käynti lakkaa ja koneet puretaan pois. Ihan turhaa rutinaa siitä etteikö Lohjalta löytyisi tilaa pakolaisille.

• Omat_asukkaat_ENSIN

Tilaa on joo, laittakaa ensin oman maan asiat kuntoon ja työttömyys alas, ihmetellään sitten sitä rahan syytämistä muille. P3RK3L3!!!!!!!!!!

• työmuistoja_ja_rahaa

Oletko itse koskaan ajatellut pois lähtöä Suomesta? Pe****s eihän täällä ole pakko olla, miksi et lähde talouspakolaiseksi itse?
        Minä olen ollut talouspakolainen varsin pitkään eli lähdin Ruotsiin töihin kun oma kotimaa Suomi ei viitsinyt työllistää kunnolla. Nyt olen jo paluumuuttaja-eläkeläinen. Tulipahan tienattua siellä Ruotsissa paremmin kuin täällä "impivaaralaisessa" Suomessa.
        Usko pois, kyllä se talous(elintaso)pakolaisuus kannattaa myös suomalaiselle. Rahaahan tässä oltiin tienaamassa kun töitä tehtiin vieraalla maalla. (tosin nyt Suomessa harjoitetaan irtisanomiskultturia joten ei täällä voi tehdä työtä)
        Kyllä siellä Ruotsissa sai välillä tehdä hampaat irveessä työtä 3-vuorossa, mutta kyllä se palkittiin nousevalla elintasolla.

• Vanha_Kotka

Täällä vaan ei ole töitä lukutaidottomille elintasopakolaisille.

• Kansakoulunkäynyt

Tai sitten siirretään sinne kaikki luksian valeopettajat! Niitähän löytyy mm. sähkö- ja kiinteistöpuolelta

• eriasia

Pitäisikö siis suomalaisten lähteä pois suomesta matujen tieltä? Ja toiseksi, nämä pääosin luku- ja kirjoitustaidottomat tulijat eivät tule suomeen töihin vaan siipeilemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe