Tyhjä Rakennukset käyttöön !

Mamujakehiin

Luksian Puu-Anttilaan Pakolaisia, ei haittaa vaikka on vähän homeessa.Kotimaassa iskee kuitenkin Nikkelihalvaus.

9

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat_asiat_ENSIN_kuntoon

Mielummin se halvaus kuin taloa pään päälle.

kehitä ensin kaikille suomalaisille asunto. jne jne jne

• Parempi_sekin

Mieluummin tyhjiin rakennuksiin kuin että kouluja tyhjennetään pakolaisten tieltä. Koulurakennukset tosin taitavat soveltua paremmin vastaanottokeskuksiksi: löytyy ruokala ja keittiö, lääkärin vastaanottotilat, liikuntatilat jne valmiina.

• valtuutettu_vasemmisto

Pitää tännekin Lohjalle saada MAAHANMUUTTAJIA , tyhjiä taloja on todella paljon
      valtio maksaa , ja voimme auttaa hädässä olevia ihmisiä

• tilat_riittää

Lohja saa hyvää rakennustilaa kun sen Mondin tehtaan käynti lakkaa ja koneet puretaan pois. Ihan turhaa rutinaa siitä etteikö Lohjalta löytyisi tilaa pakolaisille.

• Omat_asukkaat_ENSIN

Tilaa on joo, laittakaa ensin oman maan asiat kuntoon ja työttömyys alas, ihmetellään sitten sitä rahan syytämistä muille. P3RK3L3!!!!!!!!!!

• työmuistoja_ja_rahaa

Oletko itse koskaan ajatellut pois lähtöä Suomesta? Pe****s eihän täällä ole pakko olla, miksi et lähde talouspakolaiseksi itse?
        Minä olen ollut talouspakolainen varsin pitkään eli lähdin Ruotsiin töihin kun oma kotimaa Suomi ei viitsinyt työllistää kunnolla. Nyt olen jo paluumuuttaja-eläkeläinen. Tulipahan tienattua siellä Ruotsissa paremmin kuin täällä "impivaaralaisessa" Suomessa.
        Usko pois, kyllä se talous(elintaso)pakolaisuus kannattaa myös suomalaiselle. Rahaahan tässä oltiin tienaamassa kun töitä tehtiin vieraalla maalla. (tosin nyt Suomessa harjoitetaan irtisanomiskultturia joten ei täällä voi tehdä työtä)
        Kyllä siellä Ruotsissa sai välillä tehdä hampaat irveessä työtä 3-vuorossa, mutta kyllä se palkittiin nousevalla elintasolla.

• Vanha_Kotka

Täällä vaan ei ole töitä lukutaidottomille elintasopakolaisille.

• Kansakoulunkäynyt

Tai sitten siirretään sinne kaikki luksian valeopettajat! Niitähän löytyy mm. sähkö- ja kiinteistöpuolelta

• eriasia

Pitäisikö siis suomalaisten lähteä pois suomesta matujen tieltä? Ja toiseksi, nämä pääosin luku- ja kirjoitustaidottomat tulijat eivät tule suomeen töihin vaan siipeilemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe