Tyhjä Rakennukset käyttöön !

Mamujakehiin

Luksian Puu-Anttilaan Pakolaisia, ei haittaa vaikka on vähän homeessa.Kotimaassa iskee kuitenkin Nikkelihalvaus.

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat_asiat_ENSIN_kuntoon

      Mielummin se halvaus kuin taloa pään päälle.

      kehitä ensin kaikille suomalaisille asunto. jne jne jne

    • Parempi_sekin

      Mieluummin tyhjiin rakennuksiin kuin että kouluja tyhjennetään pakolaisten tieltä. Koulurakennukset tosin taitavat soveltua paremmin vastaanottokeskuksiksi: löytyy ruokala ja keittiö, lääkärin vastaanottotilat, liikuntatilat jne valmiina.

    • valtuutettu_vasemmisto

      Pitää tännekin Lohjalle saada MAAHANMUUTTAJIA , tyhjiä taloja on todella paljon
      valtio maksaa , ja voimme auttaa hädässä olevia ihmisiä

    • tilat_riittää

      Lohja saa hyvää rakennustilaa kun sen Mondin tehtaan käynti lakkaa ja koneet puretaan pois. Ihan turhaa rutinaa siitä etteikö Lohjalta löytyisi tilaa pakolaisille.

    • Omat_asukkaat_ENSIN

      Tilaa on joo, laittakaa ensin oman maan asiat kuntoon ja työttömyys alas, ihmetellään sitten sitä rahan syytämistä muille. P3RK3L3!!!!!!!!!!

      • työmuistoja_ja_rahaa

        Oletko itse koskaan ajatellut pois lähtöä Suomesta? Pe****s eihän täällä ole pakko olla, miksi et lähde talouspakolaiseksi itse?
        Minä olen ollut talouspakolainen varsin pitkään eli lähdin Ruotsiin töihin kun oma kotimaa Suomi ei viitsinyt työllistää kunnolla. Nyt olen jo paluumuuttaja-eläkeläinen. Tulipahan tienattua siellä Ruotsissa paremmin kuin täällä "impivaaralaisessa" Suomessa.
        Usko pois, kyllä se talous(elintaso)pakolaisuus kannattaa myös suomalaiselle. Rahaahan tässä oltiin tienaamassa kun töitä tehtiin vieraalla maalla. (tosin nyt Suomessa harjoitetaan irtisanomiskultturia joten ei täällä voi tehdä työtä)
        Kyllä siellä Ruotsissa sai välillä tehdä hampaat irveessä työtä 3-vuorossa, mutta kyllä se palkittiin nousevalla elintasolla.


      • Vanha_Kotka

        Täällä vaan ei ole töitä lukutaidottomille elintasopakolaisille.


    • Kansakoulunkäynyt

      Tai sitten siirretään sinne kaikki luksian valeopettajat! Niitähän löytyy mm. sähkö- ja kiinteistöpuolelta

    • eriasia

      Pitäisikö siis suomalaisten lähteä pois suomesta matujen tieltä? Ja toiseksi, nämä pääosin luku- ja kirjoitustaidottomat tulijat eivät tule suomeen töihin vaan siipeilemään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe