Tyhjä Rakennukset käyttöön !

Mamujakehiin

Luksian Puu-Anttilaan Pakolaisia, ei haittaa vaikka on vähän homeessa.Kotimaassa iskee kuitenkin Nikkelihalvaus.

9

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat_asiat_ENSIN_kuntoon

Mielummin se halvaus kuin taloa pään päälle.

kehitä ensin kaikille suomalaisille asunto. jne jne jne

• Parempi_sekin

Mieluummin tyhjiin rakennuksiin kuin että kouluja tyhjennetään pakolaisten tieltä. Koulurakennukset tosin taitavat soveltua paremmin vastaanottokeskuksiksi: löytyy ruokala ja keittiö, lääkärin vastaanottotilat, liikuntatilat jne valmiina.

• valtuutettu_vasemmisto

Pitää tännekin Lohjalle saada MAAHANMUUTTAJIA , tyhjiä taloja on todella paljon
      valtio maksaa , ja voimme auttaa hädässä olevia ihmisiä

• tilat_riittää

Lohja saa hyvää rakennustilaa kun sen Mondin tehtaan käynti lakkaa ja koneet puretaan pois. Ihan turhaa rutinaa siitä etteikö Lohjalta löytyisi tilaa pakolaisille.

• Omat_asukkaat_ENSIN

Tilaa on joo, laittakaa ensin oman maan asiat kuntoon ja työttömyys alas, ihmetellään sitten sitä rahan syytämistä muille. P3RK3L3!!!!!!!!!!

• työmuistoja_ja_rahaa

Oletko itse koskaan ajatellut pois lähtöä Suomesta? Pe****s eihän täällä ole pakko olla, miksi et lähde talouspakolaiseksi itse?
        Minä olen ollut talouspakolainen varsin pitkään eli lähdin Ruotsiin töihin kun oma kotimaa Suomi ei viitsinyt työllistää kunnolla. Nyt olen jo paluumuuttaja-eläkeläinen. Tulipahan tienattua siellä Ruotsissa paremmin kuin täällä "impivaaralaisessa" Suomessa.
        Usko pois, kyllä se talous(elintaso)pakolaisuus kannattaa myös suomalaiselle. Rahaahan tässä oltiin tienaamassa kun töitä tehtiin vieraalla maalla. (tosin nyt Suomessa harjoitetaan irtisanomiskultturia joten ei täällä voi tehdä työtä)
        Kyllä siellä Ruotsissa sai välillä tehdä hampaat irveessä työtä 3-vuorossa, mutta kyllä se palkittiin nousevalla elintasolla.

• Vanha_Kotka

Täällä vaan ei ole töitä lukutaidottomille elintasopakolaisille.

• Kansakoulunkäynyt

Tai sitten siirretään sinne kaikki luksian valeopettajat! Niitähän löytyy mm. sähkö- ja kiinteistöpuolelta

• eriasia

Pitäisikö siis suomalaisten lähteä pois suomesta matujen tieltä? Ja toiseksi, nämä pääosin luku- ja kirjoitustaidottomat tulijat eivät tule suomeen töihin vaan siipeilemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe