Mitä kertoo miehestä?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhpyh

      Onko sinusta hauskaa olla taas kuusivuotias?

      • pyhpyh

        Onko hän nyt kuusivuotias villakoira? En sitten yhtään enää ihmettele adventismia Suomessa.


      • hauhaupyhpyh

        Ei koira osaa kirjoittaa, joten eipä ole sen hauvelin Facebook-sivullakaan mitään tekstiä. Olisi nyt hauska tietää, että millä kriteerillä se on ollut adventtikirkon johtajana? Tarpeeksi kun pitää ääntä, niin pääsee vaikka mihin?


      • pyhpyh

        Ovathan ne lampaan taljaan pukeutuneet raatelevat sudetkin siellä adventtikirkon johdossa, joten miksei villakoirakin voisi olla adventtikirkon esimiehenä?


      • Kuvauksestasi

        Tapahtuman kuvauksesta ei nyt vielä saanut aivan selvää että minkälaista asiaa kerrot olleesi todistamassa kun puhut ympäripyöreästi törkeästä seksuaalisesta ahdistelusta ja alaikäisestä uhrista.


      • Ilmainenvinkki

        Puhut tuossa viestissäsi myös ulkopuolisesta todistajasta vaimosi lisäksi ja käytät hänen koko nimeänsä. Toivon että sinulla on tähän hänen lupa sillä ymmärräthän ettei hän välttämättä koe tällaista mukavaksi. Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko.


      • Todistuksen.ääni

        "Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko."
        Haista sinä kuule paska! Ei ne seksuuaaliset jahtaamiset ole mitään yksityisasioita. Niistä rangaistuksena pitäisi sukukalleudet leikata pois ja pistää elinkautisesti istumaan suljettuun koppiin. Se, joka vielä puolustaa seksuaalista häirintää pitäisi tuomita myös elinkautiseen vankeuteen.


      • Hyvintehty
        Todistuksen.ääni kirjoitti:

        "Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko."
        Haista sinä kuule paska! Ei ne seksuuaaliset jahtaamiset ole mitään yksityisasioita. Niistä rangaistuksena pitäisi sukukalleudet leikata pois ja pistää elinkautisesti istumaan suljettuun koppiin. Se, joka vielä puolustaa seksuaalista häirintää pitäisi tuomita myös elinkautiseen vankeuteen.

        Ilmaisit tällä kommentilla täydellisesti sekä sisälukutaitosi että sivistyneisyytesi tason.


      • Tarkemmin

        "Keskusteluani todisti vaimoni lisäksi henkilö x, joka oli paljon "kuuntelevampi" asian suhteen."
        Tässä käytetään henkilö x:n tilalla kuitenkin koko nimeä, siinä yksityiskohtaisempi selitys. Jos joku käyttäisi luvatta minun koko nimeä internetissä niin aivan satavarmasti tekisin asiasta rikosilmoituksen. Tässä en tietystikään voi sanoa onko asianomaisen henkilön lupaa vai ei.


      • Koottuna

        Henkilö x:n kohdalla siis syyllistytään yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja tämän kenestä varsinaisesti keskustellaan kohdalla kunnian loukkaukseen tuossa yhdessä ja samassa exap:n viestissä.


      • Exap
        Koottuna kirjoitti:

        Henkilö x:n kohdalla siis syyllistytään yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja tämän kenestä varsinaisesti keskustellaan kohdalla kunnian loukkaukseen tuossa yhdessä ja samassa exap:n viestissä.

        Koeta nyt jo rauhoittua. Sinä se olet joka väität minun tässä rikokseen syyllistyneen, ja se syytöksesi on kunnianloukkaus.
        Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.


      • No.Höpsistä
        Exap kirjoitti:

        Koeta nyt jo rauhoittua. Sinä se olet joka väität minun tässä rikokseen syyllistyneen, ja se syytöksesi on kunnianloukkaus.
        Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.

        Ei täytä kunnianloukkauksen kriteerejä tuo jos olen sanonut että tuossa kirjoittamassasi tekstissä syyllistyt kunnianloukkaukseen ja yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja pysyn kannassani. Lue lakia.


      • nimijulki
        Exap kirjoitti:

        Koeta nyt jo rauhoittua. Sinä se olet joka väität minun tässä rikokseen syyllistyneen, ja se syytöksesi on kunnianloukkaus.
        Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.

        Nyt, kun sinut on tunnistettu, niin saanko laittaa nimesi ja vaimosi nimen kaikkien luettavaksi, niin tulet tunnetuksi koko Suomen kansalle oikealla nimelläsi eikä vain puskajussi Exap?


      • mitätön.lahko
        nimijulki kirjoitti:

        Nyt, kun sinut on tunnistettu, niin saanko laittaa nimesi ja vaimosi nimen kaikkien luettavaksi, niin tulet tunnetuksi koko Suomen kansalle oikealla nimelläsi eikä vain puskajussi Exap?

        Koko Suomen kansalle? Saanen nauraa Hah hah!. Adventistit pyörivät sellaisessa mitättömässä piirissä, ettei ulkopuolisia kiinnosta yhden huijarilahkon toiminta pätkän vertaa. Suomen adventtikirkko on yksi mitätön liiketoimintamuoto, joka elää lopunaikaansa ihan kirjaimellisesti ja muutamien vuosien päästä lahkon palkolliset saavat ruveta kilpailemaan kirkon haalimasta omaisuudesta keskenään ja vertailemaan kuka sen parhaimman siivun saa anastettua lahkon konkurssipesästä.


      • Exap
        nimijulki kirjoitti:

        Nyt, kun sinut on tunnistettu, niin saanko laittaa nimesi ja vaimosi nimen kaikkien luettavaksi, niin tulet tunnetuksi koko Suomen kansalle oikealla nimelläsi eikä vain puskajussi Exap?

        Et. Oliko muuta kysyttävää ?


      • kysynvaan

        On. Kysyitkö itse lupaa?


      • kysynmyösvaan

        Samaa haluaisin minäkin kysyä.


      • Kutikuti

        http://www.eesuomi.net/index.php?option=com_content&view=article&id=44:pastori-ja-johtajuuskouluttaja-atte-helminen-osa-seurakuntien-perustyoekalupakkia&catid=14&Itemid=107


      • teesovintopian
        Exap kirjoitti:

        Et. Oliko muuta kysyttävää ?

        "Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan. 26 Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten." Matt.5:25,26


      • ristiriitaista
        Exap kirjoitti:

        Et. Oliko muuta kysyttävää ?

        Aistin tässä vahvan ristiriidan. Miksi sinulla sitten pitäisi olla oikeus kommentoida jostakin tietystä henkilöstä voimakkaasti syyttävään sävyyn Exap:na ja käyttää sinun kertomiesi ihmisien etu- ja sukunimiä? Vetosit että "Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.", edustajina tai ei mutta se ei muuta asiaa mitenkään. Ei aloittajakaan toiminut fiksuimmalla mahdollisella tavalla mutta sinun viestisi oli huomattavasti rajumpi.

        Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa kirjoittamaan jostakin tietystä henkilöstä negatiiviseen sävyyn jonnekin keskustelupalstalle mutta jos jostain ihmeen syystä näin tekisin ja haluaisin ottaa sen riskin että kyseinen henkilö ei hyvällä reagoi niin käyttäisin siinä tapauksessa myös omaa nimeäni. Huomattavasti selkärankaisempaa toimintaa minun mielestäni.


      • Näin-menetellään
        ristiriitaista kirjoitti:

        Aistin tässä vahvan ristiriidan. Miksi sinulla sitten pitäisi olla oikeus kommentoida jostakin tietystä henkilöstä voimakkaasti syyttävään sävyyn Exap:na ja käyttää sinun kertomiesi ihmisien etu- ja sukunimiä? Vetosit että "Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.", edustajina tai ei mutta se ei muuta asiaa mitenkään. Ei aloittajakaan toiminut fiksuimmalla mahdollisella tavalla mutta sinun viestisi oli huomattavasti rajumpi.

        Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa kirjoittamaan jostakin tietystä henkilöstä negatiiviseen sävyyn jonnekin keskustelupalstalle mutta jos jostain ihmeen syystä näin tekisin ja haluaisin ottaa sen riskin että kyseinen henkilö ei hyvällä reagoi niin käyttäisin siinä tapauksessa myös omaa nimeäni. Huomattavasti selkärankaisempaa toimintaa minun mielestäni.

        Tapahtumat tulee kertoa niiden oikeilla nimillä ja kulloisenkin tapahtuman henkilöt tulee tuoda esiin heidän oikeilla nimillään.
        Menettely on siis yksinkertaisuudessaan avointa, ellei tapausta ole määrätty käsiteltäväksi suljettujen ovien takana.


      • Eisamaasia
        Näin-menetellään kirjoitti:

        Tapahtumat tulee kertoa niiden oikeilla nimillä ja kulloisenkin tapahtuman henkilöt tulee tuoda esiin heidän oikeilla nimillään.
        Menettely on siis yksinkertaisuudessaan avointa, ellei tapausta ole määrätty käsiteltäväksi suljettujen ovien takana.

        Ei sillä ole mitään tekemistä avoimuuden kanssa jos anonyyminä piilotteleva henkilö kertoo tapahtumasta josta emme voi edes varmaksi tietää onko se totta ns. oman näkökantansa ja puhuu pilkallisesti jostakin tietystä ihmisestä. Joillekin tämä on vaikeaa ymmärtää mutta hyvä asia että ylläpito poisti tämmöisen viestin.


    • Harrastus.kullakin

      Adventismi on puskajussien harrastetoimintaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe