Huomenna on taas viikonloppu ettekä saa taaskaan pillua. Te vaan joudutte yksiöissänne runkkaamaan kun jännämiehet käy panemassa naisia.
Ajatelkaas nyt miehet
8
<50
Vastaukset
Ajatellaan. :-(
- Wwwwwwwwwwwwkkk
Niin... sitäpaitsi se on kaksio eikä yksiö...
Ei jaks...
- kurppa36
Menkää baariin niin mahdollisuutenne saada pillua paranevat.
- ätmi38
Tuskin
- Tylsämies
Asun yli 300 neliön asunnossa.
- sinä-ja-kaiku-kaksin
Yksinäisyytesi vain ylikorostuu isossa ja tyhjässä kämpässä.
- OonÄtmi
Minä sain eilen pillua pitkästä aikaa ja en joudu viikonloppuna runkkaamaan yksiössäni kun menen kavereiden kanssa juhlimaan kesäkauden päättäjäisiä vaikka ei siinä minun mielestäni paljon juhlittavaa ole kun kesä loppuu. Vaikka eipä se olekkaan se pointti että kesän loppumisessa mitään juhlittavaa oliskaan vaan se että saa nähdä kavereita joka kyllä aina voittaa yksiössä runkkaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418477Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261710T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli211459- 1301431
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941100Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81079- 711057
- 92892
- 75737
- 49725