Huomenna on taas viikonloppu ettekä saa taaskaan pillua. Te vaan joudutte yksiöissänne runkkaamaan kun jännämiehet käy panemassa naisia.
Ajatelkaas nyt miehet
8
<50
Vastaukset
Ajatellaan. :-(
- Wwwwwwwwwwwwkkk
Niin... sitäpaitsi se on kaksio eikä yksiö...
Ei jaks...
- kurppa36
Menkää baariin niin mahdollisuutenne saada pillua paranevat.
- ätmi38
Tuskin
- Tylsämies
Asun yli 300 neliön asunnossa.
- sinä-ja-kaiku-kaksin
Yksinäisyytesi vain ylikorostuu isossa ja tyhjässä kämpässä.
- OonÄtmi
Minä sain eilen pillua pitkästä aikaa ja en joudu viikonloppuna runkkaamaan yksiössäni kun menen kavereiden kanssa juhlimaan kesäkauden päättäjäisiä vaikka ei siinä minun mielestäni paljon juhlittavaa ole kun kesä loppuu. Vaikka eipä se olekkaan se pointti että kesän loppumisessa mitään juhlittavaa oliskaan vaan se että saa nähdä kavereita joka kyllä aina voittaa yksiössä runkkaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584